Topkwaliteit

Heb de creatinesnoepjes zijn goed van tekstuur en smaak

Super snelle levering en boven mijn verwachting. Kwaliteit in smaken en werking zeer tevreden kwaliteit is geen toeval.

Ik dacht dat ik shake beker ging krijgen

Ik had een extra autogeurtje gekocht zodat ik in aanmerking kwam voor een shake beker. Ik heb vervolgens de blauwe gekozen, maar heb deze nooit gekregen.

Pre work out madlabs

So far a couple of days using, the product doesn't taste bad, a little sweet for me, but otherwise it's fine and does what I need so from 1-10 = 7.5 so it's fine.

Producten zijn heel goed

De producten zijn heel goed smaken ook heel lekker en ze zijn snel in huis.

"Ik ben enorm tevreden met mijn aankoop bij Kosso Nutrition! De levering was razendsnel, de producten zijn heerlijk en ik kreeg zelfs gratis snacks of accessoires bij mijn bestelling. Dankjewel! Kosso Nutrition wordt zeker mijn vaste leverancier."

Bestelling geplaatst en de volgende dag in huis. Top

Goede producten die werken

Goed producten die werken en helpen tijdens mijn training full body 3 a 4 x in de week raad het iedreen aan

Super duper

Goeie shakes , pre workouts , alles

Top producten!!

Lekkere smaken van shakes!

Top smaak, snelle levering. Jammer dat de eiwitten allen per 1 kg word verkocht.

Goede kwaliteit mooie prijzen en super snelle levering

Ik heb creatine kunnen kopen voor 9euro de volgende dag had ik die al gekregen het is super goede kwaliteit en ik zou het zeker aanbevelen mensen die willen groeien qua spiermassa of in de gym die moeten gewoon bij kosso nutrition kopen

Beste kwaliteit

Snelle levering voor de beste kwaliteit prijs is ook in verhouding met de kwaliteit.

Uitstekend!

De goodnight lijkt wel een wondermiddel slaap er heerlijk zachtjes van. De slaaplekker shake vult de ontbrekende eiwitten aan in de ramadan. Creatine nog niet aan begonnen start er na de ramadan mee!

Easy!

Makkelijk besteld en snel ontvangen! Heerlijke shakes ;)

Bestelling niet ontvangen

Het is al bijna een week en ik heb nogsteeds mijn supplementen niet ontvangen. Blijkbaar heeft PostNL zelf nogsteeds niks van jullie ontvangen om televeren

Nooit meer wat anders

Eenmaal de preworkouts hier geprobeerd, hoef ik oprecht geen andere meer. Madlabs & tsunami doen zó hun werk, en de cafeïne vrije heeft me echt mn nachtrust teruggegeven terwijl de pomp & energie tijdens de workout 10/10 was!

Ik wil niet meer zonder

Als vrouw kwam ik in mijn intensieve beroep energie tekort en moest opletten dat ik niet ging afvallen. (172 cm 57kg) Op de site kwam ik op BULK. Eerst advies gevraagd via de mail. Sinds ik BULK neem (1 scoop in de ochtend door de yoghurt) voel ik me echt veel sterker!

Altijd snel geregeld.

Haal altijd mijn creatine hier. Top kwaliteit!

De reden waarom ik de producten van Kosso als geweldig ervaar, is omdat ze mij helpen bij het binnen krijgen van eiwitten, het sneller en beter herstellen van mijn spieren zodat ik de volgende dag weer kan knallen in de gym! Daarnaast vind ik de creatine echt een top spul na gebruik van Kosso, want ik merk nu echt verschil.

fijne ervaring

goeie creatine die ik laatst geleverd heb gekregen

Het kon niet beter !!

Een aangename ervaring alles ging perfect

Top producten!

De preworkout Madlabs is van een different level, beste PWO die ik ooit heb gehad, sterk werk van Kosso Nutrition ;-)

Nog niet

Ik heb laatst creatine gehaald ik.ga het nu uitproberen. Ik volg al een tijdje kosso nutrion en de reden waarom ik het al aan zou raden zonder dat ik het heb geprobeerd. De filmpjes en de uitleg waarom iets goed is. En niet het is zo want het is zo. Nee de why word goed uitgelegd en dat zorgt ervoor dat mensen gaan kopen en ik geloof dat er minste troep in zit van alle nutrition bedrijven. Zo komt het over in ieder geval

Met Kosso Nutrition voel ik me als een raket klaar om afgevuurd te worden richting de sportschool.

Ik heb al verschillende merken geprobeerd, maar Kosso Nutrition was het laatste duwtje in de rug dat ik nodig had. Ik start elke dag met de juiste supplementen en ben zelfs gegroeid in sportprestaties door die supplementen te combineren met de juiste pre-workout. Vrienden noemen me een influencer omdat ik het zo promoot, maar ik noem het een Kosso Nutrition levensstijl.

Over Kosso Nutrition

Wil jij een kast worden of gewoon afvallen, wij helpen jou je doelen behalen door middel van Kosso Nutrition & Coaching by Kosso.