Snelle bezorging en fijne pre!

Na een lange tijd zoeken eindelijk een pre-workout gevonden die goed weg is te drinken. Meestal vind ik alle pre- workouts niet ge haggelen, maar deze is goed te doen! De bestelling was super snel bezorg en er zat een autoluchtje bij, super attent! Ik ga als deze pot op is, zeker de andere pre-workouts uitproberen!

Creatine besteld en merk meteen het verschil met trainen. De beste van de Benelux!

Hoge kwaliteit

De producten werken uitstekend en zijn netjes geleverd. Zeker een aanrader

Niet het eerst keer k bestel maandelijks beter dan dat bestaat er niets

Heel sterk en goed

Hele goede producten. Kwaliteit/prijs top. Bestel elke bestelling hier en ga niet meer anders doen.

Hele mooi verpakking, goede kwaliteit en lekker!

Als jij twijfelt om hier een bestelling te plaatsen, zeg ik: DOEN! Eerste keer dat ik hier heb besteld. Ik moet zeggen dat verzending erg snel was, daarnaast kwam het ook goed aan in een mooie doos, wat een hartstikke slimme marketingstrategie is om je eigen logo-dozen te hebben. Het product is lekker, ik neem nu dagelijks eeen scoop van de eiwitten maximaal. Van het kijken alleen al naar de verpakking raak je al gemotiveerd om de gym te hitten, hahah. Oja, ik kreeg er ook een gratis autogeurtje bij. Heerlijk & super attent.

Goede info bij de bestelling en snelle service!!

Top product

De smaak is goed, lekker zoet. De pomp is lekker en werkt zeker goed in de gym.

Effect is heel goed! Smaak wat minder...

Effect wat ik voelde was top. Beste wat ik tot nu toe heb gehad alleen de smaak die ik had was niet lekker. Tenminste niet om in je mond te scoopen.

Voorraad aangevuld

Mijn huidige potjes vitamine maximaal, omega 3 en magnesium zijn bijna op en daar heb ik deze weer besteld om zo bevoorraad te blijven. Ik merk en zie zeker verandering in mijn leven sinds ik de supplementen van kosso nutrition gebruik.

Top!!

Geen gezeik!!

Een geweldige ervaring met Kosso Nutrition!

Kosso nutrition leren kennen via mijn zoon. En zeer tevreden over de pre- workout & clear whey. Snelle levering gewoon top.

Zeer slechte prework out.

Ik voelde er niets van. Niet eerder meegemaakt jammer.

Beste Brahim, Het lijkt mij sterk dat je er niets van hebt gevoeld. Wellicht was je vermoeid en merkte je daarom minder van de werkzame stoffen. Te weinig water bij gebruik kan ook een rol spelen. Daarnaast kan cafeine-gewenning ook een factor zijn. Ook is het slim om het niet op een al te volle maag te consumeren, dit vertraagt namelijk de werking ervan omdat je maag bezig is met al het voedsel wat er al in zit. Probeer het eens nadat je aandacht besteed aan deze factoren. Team KN

Werkt super

Al alles eruit wat er in me inzit door dit product werkt super

Bestelling tot op heden nog niet ontvangen.

Mijn bestelling zou ik donderdag 6 juni tussen 14:45 en 17:15 uur ontvangen. Ik heb netjes een halve middag vrijgehouden om het pakketje aan te nemen wat dus nergens voor nodig was. Gedurende de dag werd het bezorgmoment verplaatst naar 17:03 en 17:23 terwijl het volgende de t&t om 17:40 bezorgd zou moeten zijn toen ik zelf niet meer thuis was. Ik heb KossoNutrition inmiddels ook al een bericht gestuurd waar nog niet op gereageerd is

Niet gekregen

Ik heb het dag van de korting besteld en heb nog steeds niets ontvangen. Is al 2 de keer dat het gebeurd en zeker het laatste keer want ik ga niet meer bestellen bij jullie.

Goede prestatie en kwaliteit

Ik heb voor het eerst bij kosso nutrition besteld altijd me twijfels gehad en gedacht het is troep maar echt goede kwaliteit heb zelf nu de tsunami pre gekocht echt top kwaliteit en prestaties kan niet zonder en train nog harder als normaal beste pre in NL

Niet alleen een goede samenstelling

Niet alleen een goeie samenstelling maar ook een product die niet vol zit met nutteloze vul stoffen. Dat is iets wat ik zeer waardeer in mijn supplementen. Voor alle jongere geef wat meer uit voor een beter product. 2scoops is perfect voor een beestachtige workout!!

De beste

Verschillende merken geprobeert maar dit is toch wel de nummer 1 qua smaak van whey en werking van pre workout

Beste pre zeker voor de actie prijs van afgelopen week

Misschien wel de beste pre verkrijgbaar nu!

top kwaliteit en smaak

Pre workout tsunami is echt super lekker en krijg een hele goeie pomp ervan

Snel geleverd en de kwaliteit die je verwacht!

Perfecte samenstelling van de Tsunami pre-workout. Snelle levering en goede werking van het product!

Binnen twee dagen bestelling binnen

Ik was vergeten pre workout te bestellen en zat dus zonder. Door de snelle service van Kosso Nutrition maar 1 dag zonder pre hoeven trainen. Die Tsunami extreme pre workout is trouwens niet normaal, nog nooit zoveel effect gemerkt van een pre workout.

Kwaliteit

Producten met hoogwaardige kwaliteit. Meerdere supplementen bij andere geprobeerd. Kosso nutrition is naar mijn mening de beste

Beste pre work out die ik al heb gehad!

Meer prestaties in de gym!

Aan de Heijgraef 13

6161 DK Geleen

06 53540254

Over Kosso Nutrition

Wil jij een kast worden of gewoon afvallen, wij helpen jou je doelen behalen door middel van Kosso Nutrition & Coaching by Kosso.