Top kwaliteit

Goede kwaliteit net verpakt en snelle levering

Topkwaliteit

Altijd goeie producten snel geleverd heel veel keuze bij Kosso is kwaliteit echt prioriteit !

Zoals altijd, SUPER!

De beste pre workout die ik ooit heb gebruikt, en de levering is altijd super snel. Je word ook bij alles op de hoogte gehouden super fijn!

Super product en snel geleverd

Had pre besteld en creatine dag later stond het al voor mijn deur. De pre is insane goed deze zijn tsunami en opgepompt beste die ik ooit heb geprobeerd en de creatine doet ook wat hij moet doen. Ga zeker opnieuw hier bestellen.

Geweldige producten en service!! Keep going!!

Kosso nutrition, heeft me niet alleen geholpen met een langer uithoudingsvermogen te kweken maar is ook deel geworden van mijn dagelijkse sport leven. Tot nu toe heb ik al van elk product genoten! Blijf zo voort doen Team!! We zijn meer dan blij dat Kosso deze geweldige producten heeft uitgebracht Bedankt daarvoor Met vriendelijke groet, Tessa

Snelle levering, makkelijke klantenserivce, goede producten. Jaren last gehad van onrust en veel stress, waardoor ik niet kon aankomen. Kosso nutrition heeft dat veranderd!!

Bestelling

Ik heb pakket besteld op 16/04 en kreeg melding dat mijn pakket op 24/04 afgeleverd is bij de buren. Ik heb dit echter niet gevraagd en was die dag thuis terwijl er niet aangebeld werd. Ik was bij se buren en pakket werd niet afgeleverd. Ik hen hiervoor ook gecontacteerd met de info email van jullie. Ze zeggen dat jullie niets kunnen doen met de postNL terzwijl ik niet in contact kom met hen. Ik ben hier totaal niet tevreden

Snelle service en KWALITEIT === PRIORITEIT

Snel en kwaliteit zowel met aankoop als het product

Ik ben zeer tevreden van de service en de de prijs valt zeer goed mee

Heb de pomp geprobeerd

Ja was een geweldige pomp product zag daadkrachtig een verschil ook al is dat moeilijk te vergelijken en was super gefocust tijdens het trainen zonder dat het mijn slaap beïnvloeden want train vaak ‘s avonds dus vind ik het fijn om geen cafeïne tot me te nemen daarom dat ik voor dit product koos en ook om het merk want had veel positieve reacties gezien op dit product al met al geweldig product

Kwaliteit staat bij kosso hoog en dan is in de producten goed te merken top spul!!

Super ervaring

We hebben een super ervaring met alles gehad. Nergens iets op aan te merken. Ik zou iedereen aan bevelen. Mvg

Altijd top kwaliteit

Zelfs hier vanuit België perfect te bestellen en steeds top kwaliteit producten!

Correct van prijs, super goede producten

Ik neem al een half jaar producten van kossonutrition.nl. Ik heb ook vergeleken met andere op de markt en blijf overtuigd kossonutrition correct van prijs is en alles gewoon super lekker is. De smaak is ook belangrijk. Er worden geen zever producten verkocht maar enkel die echt waardevol zijn bij een training

Kwaliteit is hoog, bezorgdtijd super snel conclusie enorm tevreden.

De bezorgtijd was erg snel, en de producten zijn van hoge kwaliteit. Daarnaast doen jullie vaak aan acties wat super fijn is voor nieuwe sporters en mensen die het minder hebben.

Goede Kwaliteit,goede smaak,

Team Kosso Toppii

Mijn 2de x dat ik bestel en ben er zeer tevreden mee

Goede supplementen en snelle bezorging

Verassend

Dit is de 1e keer dat ik zo'n pot keratine gebruik en van mezelf ben ik nog al dik ma gebruik m nou anderhalve week en het resultaat is echt aanwezig super spul ik ga het vaker bestellen 100%

Beste kwaliteit voedingssupplementen in NL!

Ik koop altijd de whey protein strawberry, creatine en de protein bars van KN de eiwitten maximaal zijn echt top geen onnodige dingen die erin gestopt zijn alles is van hoge kwaliteit en de protein bars zijn de lekkerste die ik ooit gegeten heb echt een aanrader!

Echt uitermate Perfect

Ik hen regelmatig dingen besteld, ben echt oprecht tevreden met de producten, ook ben ik erg gemotiveerd geraakt om vaker naar de sportschool te gaan, inmiddels ga ik 4/5x per week, dus bedankt voor alle motivatie die je iedereen geeft door middel van je videos etc, ook wens ik je veel geluk met de kleine in de toekomst, en met het vrouwtje natuurlijk ook :)

Kwaliteit, lekker, KN biedt wat het uitdraagt

Pre workout Madlabs / Tsunami = knallen!! Eiwitten Maximaal banaan, lekker en niet zwaar op de maag

Beste pomp met jou producten

De pre workout geeft zo goede pomp niet normaal ik en een maatje van mij gebruiken dit elke gym sessie we zijn zeer tevreden vergeleken met andere ben je de beste met supplementen ga zo door

Top producten!!

KN neemt zeker de hele markt over. Elke keer een stap dichterbij met nieuwe producten, acties, ontwikkelingen. Transparant!

Uitmuntend! Goede smaak

Ik had vorig jaar voor het eerst het afvallen pakket gekocht. De smaken zijn lekker en ben inmiddels 15 kilo kwijt door alleen dit te gebruiken en wat gezonder te gaan eten. Nu zojuist een nieuwe bestelling gedaan icm de nieuwe shakebekers. Al met al een zeer tevreden klant!

Aan de Heijgraef 13 6161 DK Geleen

06 53540254

Over Kosso Nutrition

Wil jij een kast worden of gewoon afvallen, wij helpen jou je doelen behalen door middel van Kosso Nutrition & Coaching by Kosso.