Altijd ruimte voor verbetering

Je merkt dat de supplementen kwalitatief top zijn. Cafeïne vrije pre workout vind ik zelfs het beste, maar niet alles kan perfect zijn, er is altijd ruimte voor verbetering. Ik vind dat het assortiment van protein bars wel wat breder mag worden, havermout repen en dat soort dingen. Kwaliteit is prioriteit!

Producten zijn top

Producten zijn top kwaliteit, eerlijke prijs en hebben mij enorm geholpen !

top! levering + product

Levering was supersnel, voorlopig ook erg tevreden over het product. Kwaliteit!

Top supplementen, echte aanraders!

Sinds enkele maanden begonnen te zijn in de sportschool, en gelijkertijd gestart te zijn met dagelijks gebruiken van creatine merk je duidelijk verschil in kracht, uithoudingsvermogen en groei van de spieren. Echt een aanrader, goed oplosbaar en geen gekke nasmaken. Het meest ideale vind ik dat er veel openheid is over de maak en de groei van het bedrijf/de supplementen! Blijvertje!

Tot nu toe creatine en tsunami pre workout besteld en gebruikt. Super tevreden mee

Tot nu toe creatine en tsunami pre work out gebruikt en super tevreden mee. Ook de prijzen zijn top. Top ervaring dus.

By far beste supplementen die verkrijgbaar zijn in NL

Snelle levering! Kwaliteit is echt prioriteit en dat merk je!

Zeer goed product

Ik neem het nu al 2 weken, ik voel me veel beter tijdens het sporten. Ik heb meer energie en ik voel me sterker. Het lost ook heel goed op. Zou het zeker aanraden!!!

Goede producten en betaalbaar , bestellingen worden snel geleverd

Top kwaliteit

Altijd tevreden snel geleverd en altijd top kwaliteit. Nooit teleurgesteld over de producten. Zeker om aan te raden

Gemakelijk. Snel en overzichtelijke website

Het is een makkelijke website waarbij je zo kan vinden wat je nodig heb ik had niet veel tijd maar wou tussendoor wel bestellen zodat ik het optijd in huis had en dat is gelukt. Goede snelle mooie gemakelijke site die goed in elkaar zit. Daarnaast ben ik ook heel erg te vreden met de producten die ik heb binnengekregen, precies zoals ik had verwacht. Top producten ga zo door

Super!!!!

Ik ben pas begonnen met trainen en heb daarom ook voor het eerst creatine gekocht en merk al dat het echt werkt en daar ben ik super blij mee

Ander level

Madlaps, beste pre ooit geprobeerd en heb er flink wat gehad, deze pre laat je opstijgen in de gym als raket

TOP!!

Absoluut formidabel

Geweldig, zonder enige problemen Opmerking: waneer protein pops

Nooit heb ik een betere Pre Workout gehad dan de Tsunami-Madlabs

Ik heb vele pre workouts geprobeerd. Maar de Tsunami/Madlabs blijven me keer op keer verassen! Maar daar blijft het niet bij ook de eiwit producten zijn top!

Erg goede producten,prijs/kwaliteit gewoon alles klopt

Uniek en top product beste van de benelux

Al veel supplementen gehad en elke keer zeer tevreden en goede resultaten

Als je je leven wilt verbeteren voeg je dan bij Kosso Nutrition

Om mij heen zijn er al veel mensen die een tijd hun supplementen bij kosso halen, nu heb ik zelf een voeddingschema genomen dus kan ik ook joinen bij het team!!

Prework Watermeloen

Mijn eerste 2 shakes moest ik even wennen aan de smaak & de formule nu bij de 3 e shake heb ik de smaak letterlijk te pakken

Uitstekende service!

Ik bestel hier altijd mijn supplementen! De service is meer dan goed. Kwaliteit is ook zeer hoor. Niks is beter dan de supplementen van kosso!

Heb nog nooit supplementen gebruikt maar op advies van een vriend kosso nutrition besteld bevalt top ook de smaak is goed!

Vlotte levering fijne producten

Alle bestellingen worden volgens afspraak nagenoeg altijd de volgende dag al geleverd. Producten zijn goed verpakt. Poeders zijn goed oplosbaar, dus geen klontjes en hebben een lekkere smaak.

Top kwaliteit

Snelle levering, goeie producten voor een eerlijke prijs met pure ingrediënten. En ook alleen de ingrediënten die je nodig hebt ! Twijfel geen moment en bestel hier zeker je producten !

Uitstekende producten

Altijd goeie supplementen en de juiste dosering is ook belangrijk die vind je alleen hier bij Kosso Nutrition en snelle leveringen

Ik heb betere workouts door de supplementen.

De supplementen zijn stuk voor stuk goed ik heb meerdere pre workouts gebruikt en madlaps steekt overal boven uit. Lekkere smaak, meer energie een een goede pump. De creatine vind ik wel moeilijk in te nemen vergeleken met andere creatine door de droogheid en smaak het proeft anders dan de andere unflaverd. Maar love naar jou en je hebt de beste supplementen.

Over Kosso Nutrition

Wil jij een kast worden of gewoon afvallen, wij helpen jou je doelen behalen door middel van Kosso Nutrition & Coaching by Kosso.