Prework Watermeloen

Mijn eerste 2 shakes moest ik even wennen aan de smaak & de formule nu bij de 3 e shake heb ik de smaak letterlijk te pakken

Uitstekende service!

Ik bestel hier altijd mijn supplementen! De service is meer dan goed. Kwaliteit is ook zeer hoor. Niks is beter dan de supplementen van kosso!

Vlotte levering fijne producten

Alle bestellingen worden volgens afspraak nagenoeg altijd de volgende dag al geleverd. Producten zijn goed verpakt. Poeders zijn goed oplosbaar, dus geen klontjes en hebben een lekkere smaak.

Top kwaliteit

Snelle levering, goeie producten voor een eerlijke prijs met pure ingrediënten. En ook alleen de ingrediënten die je nodig hebt ! Twijfel geen moment en bestel hier zeker je producten !

Uitstekende producten

Altijd goeie supplementen en de juiste dosering is ook belangrijk die vind je alleen hier bij Kosso Nutrition en snelle leveringen

Ik heb betere workouts door de supplementen.

De supplementen zijn stuk voor stuk goed ik heb meerdere pre workouts gebruikt en madlaps steekt overal boven uit. Lekkere smaak, meer energie een een goede pump. De creatine vind ik wel moeilijk in te nemen vergeleken met andere creatine door de droogheid en smaak het proeft anders dan de andere unflaverd. Maar love naar jou en je hebt de beste supplementen.

Helemaal top!

Ik had de creatine besteld en ik merkte enorme verandering! Ik voelde mij veel meer gefocused en ik had ook door dat ik meer kracht had. Zeker een aanrader!

Rijkvol

Zeer rijkvol in smaak (tsunami pre) Plus zeer goede prestatie bonussen Beste pre die ik tot nu toe heb geprobeerd Plus ashwaghanda top kwaliteit (Mooie product ontwerpen)

Fanfuckingtastisch

De eerste PRE viel niet zo goed in me maag van een andere merk. Ik was een PRE helemaal zat totdat ik een kreeg van een maat van me. Ik heb daardoor van jullie me bestelling geplaatst. De eerste keer dat de PRE inwerkte voelde ik me net als tufan een beer, een kast en een beast. Het is een aanrader

Top kwaliteit!

Sinds ik de overstap heb gemaakt naar Kosso Nutrition besef ik pas wat echt kwaliteit supplementen zijn. Inmiddels all 15 jaar fitness ervaring maar dit is toch wel het beste prijs/kwaliteit verhouding. En zo nu endan komen er ook nog eens super mooie acties met hoge kortingen!!

Snelle levering en lekker lang genieten van Monster Energy

Ik gebruik nu een half jaar de producten van kosso en ik wil echt geen andere meer het is echt geweldig echt een aanrader niet alleen zijn muziek is top maar ook zijn producten ik zou zeggen blijf zo door gaan top site top merk top kerel

Superieur!

Ik ben net een maandje bezig met fitness, en had supplementen nodig! Door jullie goed werkende website en duidelijke omschrijving van wat alles inhoudt heb ik voor Kosso nutrition gekozen ! Pas: ik ben wel benieuwd naar jullie nieuwe product (cornflakes) dat binnenkort op de markt komt!

Kwaliteit is prioriteit !

Al 3 jaar dat ik maandelijks bij kosso bestel. Top supplementen! Doen wat ze moeten doen! Zeker een aanrader voor iedereen!

Goede supplementen beter als de concurrent

Ga met jou supplementen beter vooruit als al het andere wat ik heb gepakt Trouwe klant bestel alleen nog maar bij jou

Kwaliteit is prioriteit

Heb al heel vaak besteld bij kosso nutrition en altijd beste kwaliteit,snelle levering en nooit problemen gehad dus zeker een aanrader.

Anders

Kwaliteit spreekt voor zich, zoals gewoonlijk

Beste wat er is

Of het nu preworkout is of weight gainer top kwaliteit

Super producten!

Heb de pre workout madlabs, ashwaganda ksm-66 en de vitaminen voor de kids besteld na een voorgaande bestelling. Pre workout tintelt lekker en geeft goeie energie. Betaalbaar en lekker! Kids vinden de vitaminen gummies heerlijk. Zie uit naar de volgende bestelling!

Goed product en snelle levering

Positief en zou het aanraden bij anderen.

De producten zijn van top kwaliteit

Ik heb nog nooit last gehad van iets van zijn producten. Ze doen super goeie deals. Snel geleverd en geen beschadigingen.

Beste

Het is me eerste keer dat ik bij kosso nutrition wat heb besteld ik ben erg tevreden ik heb tsunami preworkout topp supplement watermeloen goeie smaak Kossonutrition next beste nummer 1#

De beste supplemententen zijn van KN, beste pre van NL

Ik gebruik altijd de pre workout van KN, tsunami en poppin cola. Er is geen betere pre verkrijgbaar dan die van KN

Top kwaliteit Pre-Workouts met onderbouwde doseringen die prestaties bevorderen!

De kwaliteit van Kosso Nutrition is goed te onderscheiden van andere supplementen merken. De doseringen zijn wetenschappelijk bewezen dat het werk vanaf een bepaalde hoogte en de kwaliteit is veruit beter. Dit is ook duidelijk te merken met de pomp en energie die je krijgt tijdens je work-out. In de avond gebruik ik altijd de Stim Free variant, zodat mijn slaapkwaliteit goed blijft en voor 14:00 pak ik de Pre Workout met stimulanten voor optimale prestaties. Echte aanraders!

Snelle levering alleen probleem met een product

Ik had een pre-workout gehaald die na een paar weken al hard werd en ik hem niet meer kon gebruiken

Aan de Heijgraef 13 6161 DK Geleen

06 53540254

Over Kosso Nutrition

Wil jij een kast worden of gewoon afvallen, wij helpen jou je doelen behalen door middel van Kosso Nutrition & Coaching by Kosso.