Goed product en attente service

Makkelijk bestellen en goede proactieve klantenservice!

Beste Jilles, Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat onze klantenservice je goed heeft geïnformeerd. Met fleurige groet, Team Mooij Bloemen

Prachtig wildboeket!

Een origineel boeket, prachtige felle kleuren bloemen en een geweldige tip om cadeau te doen!

Beste Manouk, Heel erg bedankt voor je review! Fijn dat het boeket zo goed is ontvangen. Met fleurige groet, Team Mooij Bloemen

Klasse en super klantenvriendelijk

Ik bestel vaker, vanuit het buitenland, een boeketje bloemen voor moeders. Altijd vriendelijk en een super service! Gelijk de zelfde dag worden de bloemen afgegeven. Altijd verse bloemen... Dus voor mij alleen "De Mooij" bloemen Lisse.

Beste Robert, Heel erg bedankt voor uw leuke review! We hopen nog velen jaren een bloemetje bij uw moeder te mogen bezorgen. Met fleurige groet, Team Mooij Bloemen

Weer een prachtige boeket bloemen

Nu twee keer besteld en wederom een prachtig boeket bezorgt. Ze vers en hebben bijna twee weken gestaan.

Beste Michelle, Heel erg bedankt voor je review en fijn dat de bloemen twee weken hebben gestaan! Met fleurige groet, Team Mooij Bloemen

Zo mooi

Ik heb een abonnement en ontvang elke twee weken een bijzonder mooi artistiek boeket. Nooit teleurgesteld.

Beste Joan, Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw abonnement! Met fleurige groet, Team Mooij Bloemen

Super!!!

rachtig boeket, goed geregeld! Eèn minpuntje: Boeket werd wel heel laat geleverd nl s'avonds om 21.50 uur! Ik vind dit zeker bij oudere mensen wel heel erg laat! Maar voor de rest was het super!

Beste Marianne, Bedankt voor uw feedback. Het is inderdaad voor oudere mensen gepaster om vroeger op de dag langs te komen met een mooij boeket. Waar mogelijk zullen we hier rekening mee gaan houden! Met fleurige groet, Team Mooij Bloemen

Gemakkelijk te bestellen, snel afgeleverd

Mooie keuze aan boeketten in verschillende prijsklassen. Eenvoudig online te bestellen en af te leveren bij iemand anders

Beste Vincent, Super goed om te horen dat er voldoende variatie is binnen het assortiment en het bestelproces eenvoudig verliep! Met fleurige groet, Team Mooij Bloemen

Uitmuntend

Bestelling geplaats vanuit de U.K, soepel en gemakkelijk. Geweldig boeket geleverd en grandioze bestel service. Ik had per abuis de verkeerde straatnaam opgegeven en de bezorger heeft het zonder moeite gecorrigeerd en op het juiste adres afgeleverd. Perfect

Beste Gerrit, Ontzettend bedankt voor uw positieve feedback! Met fleurige groet, Team Mooij Bloemen

Klant was zeer tevreden

Ik heb via internet eea snel kunnen regelen