Zeer mooi en goed gemaakt mooie matrassen

Ik zocht matrassen lengte 1.80m voor stapelbed wat niet in de handel bestaat toen zag ik matrassen makers ben zeer tevreden prijs kwaltijd eel korekt

Perfect, zoals aangevraagd.

Vlotte website, waar de de bestelling met de juiste referenties en opties vermeld konden worden. Vlotte levering. Geen problemen of aanmerkingen.

• Prijs/kwaliteit

Contact was zeer goed en vriendelijk,op tijd geleverd,matrassen zien er goed en mooi afgewerkt uit heb er nog niet op geslapen maar liggen heerlijk. Dank.

• Prijs/kwaliteit

Correcte afhandeling van mijn bestelling

• Prijs/kwaliteit

Prachtig afgewerkt koudschuim matras op maat gemaakt voor onze caravan.

Prachtig stevig koudschuim matras op maat gemaakt. Keurig afgewerkt met een mooie afritsbare hoes. Zelf opgehaald tijdens onze vakantie in regio Eindhoven , en daarom nog een flinke korting.

• Prijs/kwaliteit

zeer snelle en correcte service

alles volgens wens verlopen

Wij zijn 100 % tevreden.

Maatvoering perfect, snelle productie, prima kwaliteit. Kortom 100 % tevreden.

• Prijs/kwaliteit

Goede service en perfecte afwerking, vlotte levering

Zeer tevreden.

• Prijs/kwaliteit

Deskundige hulp bij kiezen van matras. Snel geleverd, maten kloppen exact. Ziet er keurig uit, lekker zacht zoals wij dat wilden.

Dankjewel !

prachtig

heel makkelijk om te bestellen en als er toch vragen zijn dan worden deze heel vlug beantwoord en word je zo snel mogelijk geholpen. Een voorbeeld van hoe het zou moeten zijn !!

• Prijs/kwaliteit

Betrouwbaar en goed bedrijf.

Na bezoek aan de showroom werden alle afspraken geheel nagekomen en de matrassen perfect en juist op het huisadres afgeleverd.

Dankjewel !

Goed advies eerlijek prijs

Goed en eerlijk advies

Perfect op maat Goede prijs/kwaliteit

Toppers!

Enorm content van de service die jullie bieden en de zeer goede prijs - kwaliteit verhouding. De eerste nachten zijn wat wennen, maar wij slapen nu als roosjes en worden elke ochtend heerlijk uitgerust wakker. Dank jullie wel!

op reis zonder rugklachten

Eindelijk een goede, comfortabele matras op maat gevonden in onze caravan. Wij slapen heerlijk en de afwerking en het maatwerk is top.

• Prijs/kwaliteit

Goed overleg, snelle service, helemaal in orde.

Een zeer snelle service en een goed overleg. Fijn dat je weet dat de matrassen in eigen atelier gemaakt worden in Lommel.

• Prijs/kwaliteit

Kwaliteit op maat MET kennis van zaken

We reizen de laatste jaren steeds meer met onze camper. Omdat we sukkelen met onze rug is goed slapen (ook in de camper) heel belangrijk. Online kwamen we bij verschillende winkels terecht maar we vonden het belangrijk dat we het matras eerst konden testen. Bij Matrassenmakers kan dit in Lommel! De mogelijkheden zijn eindeloos maar we werden zeer vlot en met kennis van zaken geholpen. Onze oude matras werd afgetekend (afrondingen) en gebruikt als mal. We slapen nu al enkele weken op de matras en zijn er heel tevreden van. #aanrader

• Prijs/kwaliteit

De geweldige persoonlijke service! Het juiste op maat gemaakte slaapcomfort is gewoon zalig!

• Prijs/kwaliteit

prijs/kwaliteit is top... ik ben er heel tevreden over.

• Prijs/kwaliteit

Heb toch nog niks ontvangen

U vraagt mij iets in te vullen, maar we hebben nog niet eens de matras ontvangen. Met vriendelijke groet

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goedemiddag Inderdaad daar is in onze achterliggende systemen iets misgegaan. Desondanks hoop ik dat u ondertussen goed slaapt op uw nieuwe matras. Vriendelijke groeten Valerie

Superhelder en supervlot om de maatmatras te bestellen

Wat een fijne service bij Matrassenmakers! De nieuwe matrassen met schuine hoek waren in geen tijd besteld. De levering verliep zeer vlot!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

We raden matrassenmakers zeker aan

Goede website Goed materiaal Veel beter comfort dan de matras die we eerst hadden

Topservice!

Het op maat gemaakte matrasje voor ons kleintje zijn wiegje past perfect en hij ligt er heerlijk op! Geweldige service en topkwaliteit!

Makkelijke bestelling, perfecte afhandeling

Makkelijke te bestellen via de nieuwe webshop. Snelle en correcte levering. Indien vragen, worden deze ook zeer snel beantwoord. Bij de aankoop van mijn volgende matras zal ik zeker via deze weg opnieuw bestellen.

Perfect op maat

Onze vraag was niet eenvoudig, maar Matrassenmakers bracht het tot een goed einde. Er werd duidelijk gecommuniceerd en de matras werd netjes op tijd afgeleverd. We slapen nu veel beter in onze camper. Een aanrader.

26 Edward Anseelestraat Lommel 3920

+32 11 55 37 11

À propos de Matrassenmakers

Matrassenmakers wil dat iedereen goed slaapt. Altijd en overal. Daarom maken wij voor jong en oud de beste matrassen op maat. Voor elke mogelijke situatie. In de wieg, in de camper, in de boot, in de truck … waar dan ook. Wij zorgen voor jouw slaap – thuis én onderweg.

Avis sur Kiyoh