Fijne zaak die wat extra's doet

Fijne zaak en contact, ze geven je gewaardeerd klant gevoel.

Prima afhandeling van de bestelling.

Bestelprocedure is eenvoudig en gaat snel. Voortgang van de bestelling wordt middels mails gecommuniceerd.

Top zaak

De door mij bestelde Canon 90D werd snel geleverd , voor een prima prijs en zeer attent : een hand geschreven kaartje om me plezier te wensen , dank je Eric , groeten uit Amsterdam !!!

Zeer goed en kundig behandeld

Zeer goed en kundig behandeld

Telkens weer geweldig

Ondertussen mag ik mij wel vaste klant noemen bij Foto Kino Linders en ga ik de grote bedrijven (met meerdere filialen) bewust uit de weg. Bij Foto Kino Linders heerlijk korte lijnen, dit terwijl hun kennis van zaken minimaal gelijkwaardig is. Je krijgt persoonlijke aandacht en bent geen nummer. Bij de zogenaamd grote bedrijven word je tijdens een mailwisseling constant door iemand anders beantwoord. En over inruilprijzen kan onderhandeld worden en eerlijk gezegd vaak komen wij er samen uit maar soms lukt dit niet. Ik kan diegenen die deze review lezen enkel aanraden om te overwegen voor een eventuele aankoop met of zonder inruil contact op te nemen met Foto Kino Linders. En geloof mij, of de aankoop wel of niet doorgaat, jij zult in ieder geval niet teleurgesteld zijn in de service van Foto Kino Linders.

Service

Altijd goede en juiste informatie.

Terzake kundig en zeer klantvriendelijk!

Uiterst klantvriendelijk en kundig.

Degelijke informatie

Na inlevering en taxatie van mijn gebruikte foto apparatuur kreeg ik uitleg voor een nieuw toestel. Dat bleek snel beslist door de degelijke informatie van de verkoper. De knoop doorhakken was toen nog een formaliteit. Ontdekken wat met de nieuwe aanwinst mogelijk is moet ik toch zelf doen.

Kundig en vriendelijk, nemen de tijd.

Fijne bediening, verstand van fotografie, ongedwongen uitleg. Product op internet was goedkoper, ter compensatie accessoires erbij. Gewoon top.

Super fijne samenwerking

Ik vond het fijn want ik kon bellen en ze gaven me antwoorden , advies etc. Ook helpen ze je mee met een bestelling en hoe dat gaat etc , dus echt top bedrijf!

(on)gewoon top!

Telefonisch goed geholpen, zoals afgesproken keurig teruggebeld. Super verpakt en snel geleverd met een persoonlijke noot! Via mond op mond reclame bij Linders terechtgekomen en geen spijt. Echt een aanrader!

Heel servicegericht

Foto Kino Linders heeft in het traject mij keurig op de hoogte gehouden. Vooral fijn omdat er een enorm lange wachttijd was die buiten hun macht lag. Dank! Nienke

Heerlijk!

Wat een ontzettend fijne zaak is Foto Kino Linders.

Snel geleverd mooi ingepakt kaartje en wat lekkers.

Kennis van zaken, goed advies, nam de tijd voor uitleg, ter plekke camera ingesteld.

Alles werd netjes afgehandeld en zijn de medewerkers erg behulpzaam!

Goed prijs-kwaliteitverhouding, persoonlijke service en kundig

Ik heb een occasion spiegelreflexcamera gekocht bij Foto Kino Linders. Alles was mooi ingepakt en er zat zelfs een kleine attentie bij. Contact is makkelijk te leggen via onder andere WhatsApp. Vragen die ik heb zijn uitgebreid beantwoord. Erg fijn deze persoonlijke service.

Dit is pas service!

Objectief bij een andere zaak gekocht. Was op voorraad. Dus niet. Geld nog niet terug. Foto Kino Linders in Venlo had ook nog zo’n objectief. Zij hielden hem fysiek voor mij vast en toen de internet bestelling rond was, hebben ze hem gelijk verstuurd. De volgende ochtend vroeg stond PostNL al aan de deur met het pakket waarin ook nog een zakje met handgemaakte chocolaatjes. Waar vind je nog zo’n service! Ze hebben er in ieder geval een nieuwe klant bij. Helemaal top!

Niet verwacht toch snel gekregen.

Service was uitstekend. Men heeft mij elke keer op de hoogte gehouden van de situatie. Niet verwacht dat alles sneller geleverd werd. Het scheelde toch een paar weken. Hartelijk dank voor de snelle service. Vr gr Theo Lemmers.

Heel positief

Zeer goed advies en snelle service

Snelle afhandeling van de order met een plezierige persoonlijke touch. Aanrader

Snel en attend

Ivm pasen kreeg ik mijn bestelde canon EF naar EOS R adaptor verpakt met wat chocolade en een persoonlijk briefje erbij. Heel leuk!

Zeer goede en vriendelijke service

Ik heb hier een mooie fototas besteld. Het kwam de volgende dag al aan. Ze stuurde zelfs een persoonlijk kaartje met ambachtelijke chocolade erbij. Hele vriendelijke mensen.

Zeer correct en persoonlijk.

Uitstekende professionele service.

Ben erg tevreden over de goede uitleg en de service van foto kino Linders.

Tevreden met mijn aankoop bij Linders

Klaasstraat 32 5911 JR Venlo

Over Foto Kino Linders

Foto Kino Linders, bij Koninklijke Beschikking Hofleverancier, is een van de oudste familiebedrijven in Nederland. Mede door hun zeer komplete aanbod in foto-apparatuur, bekleden ze een vooraanstaande positie in hun branche. Alle merken zoals Canon, Nikon, Sony, Olympus, Fujifilm, Panasonic, Sigma, Tamron en Godox zijn zeer uitgebreid vertegenwoordigd tegen internetprijzen. Kernwaarden zijn vakkennis en servicegerichtheid. Men beschikt over een uitgebreid fotolaboratorium, waar vrijwel elke vraag op printgebied ingevuld kan worden. De Pasfotoservice kent een extreem laag afkeurpercentage door de autoriteiten. Men kan er terecht voor pasfoto’s voor alle landen en documenten.