topservice

Ze hebben 'n fantastische camera voor me geregeld, waar moeilijk aan te komen was. Binnen 1 dag in huis.

Snelle reactie...

Snelle reactie op vragen via mail , gaan kijken nog wat interessante uitleg gehad.En nou volgende week maar eens uitproberen Canon RF 2x Converter...

Top zaak. Top service

Kennis van zaken Service zoals het hoort

Fijn personeel

Wij werden fijn geholpen met onze reservering via Marktplaats. Mooie zaak met zeer vriendelijk personeel.

Fantastische klantenservice; zelfs een uitverkochte camera was geen probleem!

Toen ik erachter kwam dat de camera die ik wilde uitverkocht was, hebben ze me fantastisch geholpen door een bestelling te plaatsen en ervoor te zorgen dat ik hem toch snel in huis had.

De bestelling is niet vlekkeloos verlopen, 2x uitgesteld door PostNL. Uiteindelijk geleverd voor de deur en getekend door waarschijnlijk de besteller en zeker niet door mezelf. Uitgebreid gemailed met Eric na de tweede uitstelling, maar Kino Linders kon daar weinig uitrichten. Nog bedankt en ook wel lekker die chocolaadjes die ik in het pakket aantrof. Deze betrokkenheid en ook benaderbaarheid is mij uitstekend bevallen.

Heb daar een lens gekocht de Sigma 60 600 werd heel netjes geholpen en alle tijd voor genomen er werd zelfs koffie aangeboden. Daar kan de fotowinkel in Uden nog wat van Leren. wanneer ik wat nodig heb ga ik eerst hier even informeren want heb het gevoel dat ik hier goed zit

tolle Bedienung

Ein sehr guter, freundlicher Verkäufer mit Fachwissen hätte mich bedient. Einrichtung meiner neuen Kamera sowie Anmeldung der Garantie beim Hersteller erledigte dieser Verkäufer ebenso freundlich. Dieses Fotofachgeschäft in Venlo möchte ich mein Kompliment machen. So bedient man Kunden, nicht anders. Und diesen Service bekommt man nicht im Online-Handel.

Geweldige uitleg van Erik voor aankoop Canon R10

Na een zoektocht door diverse Camerawinkels in Limburg en Brabant vond ik de aanbevelingen met bijhorende keuzemogelijkheden bij Foto KinoLinders Top. Door de jaren heen heb ik hier meerdere items gekocht en altijd naar volle tevredenheid.

Goed en duidelijk advies en service

Zeer tevreden!!

Ik kocht een 2e hands flitser met draadloze zender en ontvanger, de prijs was schappelijk. Het pakketje kwam op de verwachtte tijd aan, toen ik het opende bleek e.e.a. er precies uit te zien en te functioneren zoals aangegeven. Ook zat er een leuke foto bij met op de achterkant een handgeschreven persoonlijk berichtje waarin men mij plezier wenste met de aangekochte set. Al met al een fijne service, ben dan ook zeer tevreden.

Zeer goed advies.

Voor een goede keuze voor ons werd heel goed het verschil tussen de minder dure en duurdere ooties uitgelegd.

Dit is nog een échte fotowinkel

Helaas valt al geruime tijd in onze winkelgebieden te zien dat er (o.a) steeds minder fotowinkels te vinden zijn. Woonachtig in midden-Nederland kende ik Foto Kino Linders niet. En ja, ik werd online getriggerd door een goede aanbieding voor het toestel dat ik zocht. Had het dus ook kunnen laten opsturen. Maar ben ik blij dat ik naar de winkel gegaan ben! Wat een prachtig assortiment. Tevens een uitstekende bediening door een verkoper die echt deskundig was, de tijd nam en ook nog een goede inruilprijs voor mijn oude camera bood. Het flesje bubbels dat bij vertrek nog in de tas gestopt werd was de kers op de taart. Topwinkel!

Supper snel en makkelijk. En daarbovenop nog een leuke kaart met veel plezier gewenst

Super ervaring! Waren snel en alles was netjes ingepakt.

Uitstekekend

Snel verzonden en goede prijs!

Uitstekend de service die geleverd wordt. Prijs kwaliteit verhouding goed

Service die je maar weinig tegenkomt in deze tijd

Een Canon adapter gekocht online, de volgende dag al aangekomen. Een verrassing na het openen van de doos, een mooi ingepakt doosje alsof het een verjaardag cadeautje gaat. En heerlijk chocolade in een zakje van de lokale pattiseri. En een handgeschreven kaart. Dit is wat ik noem, service zoals vroeger.

Mijn bestelling was zorgvuldig ingepakt en onwijs snel geleverd. Ook zat er een kleinigheidje bij in de vorm van chocolaatjes en een kaartje! Super leuk zo'n verrassing erbij.

Zeer vriendelijk en klantgericht.

Ik ervaar mijn bezoekjes aan Kino Linders altijd als zeer aangenaam. Erg vriendelijk personeel en altijd alle ruimte om je goed voor te lichten en om apparatuur uit te proberen of om gewoon een praatje te maken. Krijg hier niet het gevoel dat het hun alleen maar om de winst gaat en je zo duur mogelijke gear te verkopen maar oprecht en eerlijk advies om voor jou tot de beste aankoop over te gaan. Ga zo door!

Goed advies aanschaf godox v350s flitser voor sony

Goed advies aanschaf godox v350s flitser voor sony. De praktijk zal uit gaan wijzen of dit inderdaad een fijne flitser is bij de rx10iv van sony. Laten we uitgaan van wel.

Prima advies ontvangen voor aankoop camera

Fantastische service en snelle levering!

Bestelling werd goed verpakt met fotootje van de zaak verzonden~!

in een woord: top

mooie gebruikte camera met lenzen voor een zeer schappelijke prijs, snel verzonden en goed verpakt. nogmaals : top

Bestelling zeer goed vepakt

Snelle verzending, zeer tevreden

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering met een persoonlijke noot.

Over Foto Kino Linders

Foto Kino Linders, bij Koninklijke Beschikking Hofleverancier, is een van de oudste familiebedrijven in Nederland. Mede door hun zeer komplete aanbod in foto-apparatuur, bekleden ze een vooraanstaande positie in hun branche. Alle merken zoals Canon, Nikon, Sony, Olympus, Fujifilm, Panasonic, Sigma, Tamron en Godox zijn zeer uitgebreid vertegenwoordigd tegen internetprijzen. Kernwaarden zijn vakkennis en servicegerichtheid. Men beschikt over een uitgebreid fotolaboratorium, waar vrijwel elke vraag op printgebied ingevuld kan worden. De Pasfotoservice kent een extreem laag afkeurpercentage door de autoriteiten. Men kan er terecht voor pasfoto’s voor alle landen en documenten.