Fantastische service en snelle levering!

Bestelling werd goed verpakt met fotootje van de zaak verzonden~!

in een woord: top

mooie gebruikte camera met lenzen voor een zeer schappelijke prijs, snel verzonden en goed verpakt. nogmaals : top

Bestelling zeer goed vepakt

Snelle verzending, zeer tevreden

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering met een persoonlijke noot.

Super! Bedankt!

Snelle levering, product was zoals omschreven, en leuk dat ik er een persoonlijk kaartje en chocolaatjes bij kreeg. Bedankt!

Geweldige zaak

Ik had per ongeluk de verkeerde lens besteld ,dan komt de geweldige service van hun te voorschijn , chapeau!

Top in communicatie en levering

Ik werd, na geruime tijd, geïnformeerd dat een bepaalde camera weer geleverd zou worden. Echter maar een aantal stuks, omdat ik in een eerder bericht had aangegeven dat ik bericht zou willen ontvangen zodra weer leverbaar, werd ik via de mail benaderd. Op mijn vraag over de levertijd kreeg ik snel een eerlijk antwoord. de camera werd snel geleverd en kwam heel leuk als cadeau verpakt, met een persoonlijke memo erbij! Top bedrijf. Ik zou foto Kino Linders zeker aanbevelen!!

Prima communicatie

Direct reactie op mijn vraag per mail. Bestelling geleverd met persoonlijk advies geschreven op een mooie kaart. Heel persoonlijk. Tot een volgende keer.

De vriendelijke service als grootste pluspunt

Na een zoektocht van enkele weken om een goede instapcamera te vinden besloten om bij Foto Kino Linders naar binnen te lopen. Na een vriendelijk gesprek waarin ik aangaf wat de bedoeling is om te gaan fotograferen en hoe we deze willen gebruiken een helder advies gekregen. Na een paar dagen erover na te denken toch besloten om de camera te kopen. Het zelfde toestel is online wel een paar tientjes voordeliger maar de service is het gene wat telt. De fijne uitleg, de 5 jaar garantie, het gratis afdrukken van foto's etc.etc. Kortom een geweldige zaak met professionele medewerkers die weten waar ze het over hebben.

Persoonlijk vakkundig en meedenkend

Wat ben ik blij dat er nog winkels bestaan zoals Foto Kino Linders! Ik had me bij mij in de buurt laten informeren m.b.t een vlogcamera die ze daar niet meer hadden en kregen. Deze camera heb ik toen online besteld bij Foto Kino Linders. Het pakket kwam als een cadeautje thuis: ingepakt en met een persoonlijk kaartje van Mark. Wat een feest! Maar de camera werkte voor mij niet en voldeed niet aan mijn verwachting. Nadat er contact is geweest met Eric. Is hij voor mij opzoek gegaan naar een camera die beter past bij mijn wensen. De persoonlijke benadering, hun vakkundigheid en de tijd die ze voor mij namen voelde zo goed dat we camera's persoonlijk zijn gaan omruilen. Ook in de winkel, waar we Mark troffen, had hij weer alle tijd en nam hij me stap voor stap mee in hoe het werkt en waar ik op moet letten. Ik ben een gelukkig mens en met een camera waar ik met plezier opnames mee maak voor mijn online werk. Dat in combi met een leuk dagje Venlo, weet ik zeker dat ik de volgende keer weer bij hun terugkom. Wat mij betreft is Foto Kino Linders een speciaal zaak zoals ze bedoelt zijn: persoonlijk, vakkundig en meedenkend.

Snelle verzending en geweldig product

Produkt werd snel en goed verpakt verzonden. Kwaliteit was boven verwachting (betreft tweedehands camera plus lens). Een handgeschreven boodschap plus kleine attentie maakte het helemaal af. Kan deze winkel echt aanbevelen.

Kundig personeel met humor

Bijna wekelijks te vinden door zeer kundig personeel, zeer ruim aanbod en uitgebreide serrvice!

Leuke kaart gekregen.

Vrijdag digitale fotolijst gekocht zaterdag geleverd top geregeld. Dankjewel

Prima advies, snelle service

Ontzettend vriendelijk en een duidelijke uitleg over de lens die wij wilde kopen. Verzending was erg snel en stevig verpakt. Een mooi persoonlijk kaartje erbij maakte het helemaal af. Top zaak, zo zijn er niet veel meer. Dikke 10+

Zeer snel geleverd, een zeer mooi produkt

De toneelkijker ziet er prachtig uit. Ik ben er erg blij mee.

Positief!!!

Zeer snel en netjes geleverd , En nog wat lekkers erbij in!!!!! Erg attent!!!!

Top winkel

Snel en vakkundig geholpen.

+ Vriendelijke mensen + Snel Verzonden + Zorgvuldig verpakt + kwaliteid zoals omschreven + ik raad deze verkoper aan + reageren snel + Top winkel +klein extraatje met persoonlijk bericht (extra zoet)

Heel goed beschermd verpakt verzonden met ook nog kado papier er omheen.

Gewoonweg top

Camera ingeruild boot een andere camera zeer goed geholpen en heerlijke koffie :p Dank je wel

Klantgerichte aanpak met een luisterend oor.

Klantgerichte aanpak met als resultaat een mooie camera die goed aansluit op mijn behoeften. Met een mooi servicepakket inclusief 1 jaar lang gratis foto's afdrukken (20 per maand). Top!

Goed geholpen. Leuke kaart en attentie.

Uitstekend geholpen en goede service

Uitstekend geholpen! Ik zocht een bepaald product wat de camerazaak in mijn omgeving niet kon leveren. Via wat zoeken op Google ben ik bij Foto Kino Linders terecht gekomen. Na wat heen en weer mailen, een paar telefoongesprekken en wat wachten heb ik het product ontvangen waar ik zo naar op zoek was! Het wachten lag niet aan Foto Kino Linders maar aan het product wat eigenlijk nergens meer verkrijgbaar was. Zij hebben voor mij contact gezocht met de leverancier en konden er zo toch nog 1 bemachtigen voor mij, yes! Bij het pakketje kreeg ik een handgeschreven kaartje en een presentje voor het wachten. Echt super service! Heel erg bedankt :)

Super fijne informatie en men neemt zich royaal de tijd voor de klant.

Ik heb tot nu toe al mijn aankopen voor fotografie bij Foto Kino Linders gedaan. Ik wordt daar altijd prettig te woord gestaan. Men neemt voldoende tijd en geeft duidelijke uitleg en informatie. Verder wordt er meegedacht als je een probleem met je camera of lens hebt. Ik kom er met veel plezier!

Klaasstraat 32 5911 JR Venlo

Over Foto Kino Linders

Foto Kino Linders, bij Koninklijke Beschikking Hofleverancier, is een van de oudste familiebedrijven in Nederland. Mede door hun zeer komplete aanbod in foto-apparatuur, bekleden ze een vooraanstaande positie in hun branche. Alle merken zoals Canon, Nikon, Sony, Olympus, Fujifilm, Panasonic, Sigma, Tamron en Godox zijn zeer uitgebreid vertegenwoordigd tegen internetprijzen. Kernwaarden zijn vakkennis en servicegerichtheid. Men beschikt over een uitgebreid fotolaboratorium, waar vrijwel elke vraag op printgebied ingevuld kan worden. De Pasfotoservice kent een extreem laag afkeurpercentage door de autoriteiten. Men kan er terecht voor pasfoto’s voor alle landen en documenten.