Snelle en scherpe service

De tafelmessen die we door van Hal hebben laten slijpen zijn nog nooit zo scherp geweest (oppassen dus, als je ze even wilt afwassen voor gebruik). We hebben de messen op een zaterdag verstuurd en de woensdag erop hadden we ze alweer in de bestekla liggen, echt top!

Prima en snel werk

De opgestuurde messen zijn goed geslepen en waren snel weer teruggestuurd.

Vlijmscherp!

Goed geslepen en snelle service

M'n zaagbladen en lintzagen weer perfect scherp en snel retour. Zou een 10 moeten zijn, puntje aftrek omdat de emails in de spambox belanden. Bij een moderne webshop zou dit niet meer moeten hoeven kunnen gebeuren.

Snel en scherp.

Netjes in drie dagen weer in mijn brievenbus. Gewoon ideaal.

Supersnel, superscherp

Makkelijk geregeld

De beste slijperij die er is de kartel messen zijn nog scherper dan toen we ze kochten

Snelle service binnen 2 dagen retour en scherp

Da’s snel! En vlijmscherp!

Zaterdag verstuurd en dinsdag terug. Vlijmscherp, duidelijke updates via de mail. Zo hoort het! Complimenten voor jullie aanpak!!

Supersnelle service.

Op zondag 3 botte zaagbladen opgestuurd en op woensdag superscherp teruggekregen. De tanden waren netjes afgeplakt om te voorkomen dat je je vingers snijdt. Topservice!

Heel tevreden.

Goede website. Duidelijke en hele vlotte afhandeling. Vleesmessen zijn uitstekend geslepen. Hartelijk dank en voor jullie succes gewenst. Met vriendelijke groet, Hylke Visser.

Goede en accurate behandeling.

Makkelijk, snel, goed advies

Ik twijfelde of mijn snoeimessen nog wel geslepen konden worden. Na overleg kon ik een foto ter beoordeling opsturen via WhatsApp. Super snel geregeld zo. Naar tevredenheid goed geslepen weer terug gekregen.

De messen zijn goed geslepen. Ben tevreden over het resultaat. Volgende keer laat ik de messen weer slijpen bij van Hal

Prima Fijn bedrijf goed geslepen. Volgens de afspraak ook na drie dagen terug.

Zeer scherp

Eenvoudig de bestelling te plaatsen met simpele menu’s welk gereedschap te slijpen. 2 dagen later de zaagbladen terug, super scherp geslepen. Top service!

Prima scharensliep

Twee scharen laten slijpen. Keurig in orde allemaal.

Supersnel en scherp

Echt supersnelle service. Op zaterdag verstuurd en dinsdag weer in huis. En zeer scherp voor dito prijs Rikus

Mijn zaag is weer als nieuw!

Een fijn bedrijf

vakmensen

binnen3 dagen terug en vlijmscherp ,precies zoals beloofd.

uitstekend

snelle service.

Supersnel en scherp.

Scherp geslepen en snel teruggestuurd.

Een snelle actie met als resultaat een scherp zaagblad

Een snelle actie met als resultaat een heerlijk scherp zaagblad! Fijn

Super snel en gewoon goed

Messen lekker snel en weer scherp in huis

Ik vond het fijn dat ik mijn tafelmessen dinsdags opstuurde en donderdag alweer terug had.

Wat een fijne service!

Al mijn keuken- koksmessen in één keer per post aangeleverd en twee dagen later waren ze terug, alleen vlijmscherp geslepen. Probleem nu is hoe ik ze buiten bereik van mijn vrouw moet weten te houden, want zij maakt ze allemaal weer in de korste tijd weer bot. Ben supertevreden- heel mooie werk!

Over Slijperij van Hal

Met meer dan 60 jaar ervaring zijn wij dé slijperij in de Achterhoek en ver daarbuiten. Zowel voor particulieren als bedrijven slijpen wij frezen, boren, zaag gereedschap, messen, scharen, schaatsen en nog veel meer. Bij ons betekent scherp ook écht scherp. Op korte termijn uw messen geslepen hebben? Geen enkel probleem! Ervaar het zelf.