Kartelmes lekker scherp gemaakt

Kartelmes lekker scherp gemaakt

Snel en goed.

Tanden geteld van de zaagbladen, toen het aanmeldingsformulier ingevuld. Verzend bon uitgeprint. Alles verpakt en naar post nl punt gebracht op vrijdag. Dinsdag kreeg ik het terug, precies het zelfde verpakt. Helemaal goed. Super tevreden.

Eerlijke prijzen, snelle service!

Zeer vriendelijk, snelle reactie

Snelle service met prima kwaliteit

Binnen 2 dagen nadat ik de zaagbladen had opgestuurd heb ik de bladen alweer terug ontvangen.

Gewoon helemaal top

Aanmelden fluitje van een cent. Alles binnen 1 dag weer terug gezonden. Zaagbladen slijpen relatief wat duur misschien.

Fijne snelle service en een prima resultaat.

Even opsturen en supersnel weer retour. Goede verzorging. Kom ieder jaar weer terug. Dank.

Snel en heel goed

Donderdag eind van de middag op de post en zaterdag rond de middag 8 zagen perfect geslepen retour. Super ingepakt. Ik kan weer vooruit!

Prima bedrijf om spullen te laten slijpen

Meerdere producten(messen, schaafbeitels, beitels) laten slijpen. Na het opsturen de producten binnen twee dagen al weer terug in huis. Alles was weer scherp en voorzien van een nieuwe vouw. Nog mooier...alles was keurig ingepakt en zelfs voorzien van beschermend materiaal. Kortom, stop met het zelf slijpen en stuur uw producten naar van Hal!

Hele goede service en kwaliteit

Keukenmessen en cirkelzaag laten slijpen. Alles super scherp en netjes gedaan. Tevens heel snelle service en zijn goed bereikbaar voor vragen.

Fantastische service, prachtig resultaat

Pakket op donderdag met PostNL verstuurd en op zaterdag weer reeds retour ontvangen. Ook de verpakking waar de zaag in verstuurd werd was nog keurig in tact. Dikke 10!

Uitstekend slijpwerk

Slijpers is van prima kwaliteit. Zeer vlotte service.

Ik heb mijn zaagbladen laten slijpen en met een paar dagen super scherp terug gekregen. Ik was vergeten de kortingscode in te voeren, maar dat werd zelfs meteen terug gestort. Al met al, wat een geweldig bedrijf!!!!

Messen goed scherp en zeer snel terug Top

Prima service.

Duidelijke website, eenvoudig bestel proces. Wegens een storing bij IDeal ging er wat mis met betaling. Daardoor telefonisch contact gehad. Werd accuraat opgelost. Heeft geen invloed gehad op snelle levering.

Ze doen wat ze beloven.Snel, eerlijk en vakkundig

Snelle en goede service.

Onze messen zijn weer als nieuw!

Snelheid

Super snelle service

Gemakkelijk, goed en snel, ik weet niet hoe het beter kan.

vlotte afhandeling

Zeer vlotte afhandeling, en goed werk geleverd.

Niet te evenaren service en uitvoering van mijn aanvraag!!

Nadat ik de gegevens had verstuurd kreeg ik per omgaande bericht dat de opdracht BINNEN 3 DAGEN zou worden uitgevoerd!! Met enige septisch de 16 messen ingepakt en opgestuurd en, met wederom ongeloof, werden de PERFECT met nieuwe kartels geslepen messen, binnen 3 dagen met track & trace door de post in onze brievenbus gedaan. Mocht ik de komende dagen, tijdens een etentje, mij weer met botte messen moet behelpen dan laat ik dit direct aan de uitbater weten!! TOP TOP TOP

Supersnelle service, en de messen vlijmscherp.

Maandagavond verzonden, dinsdagochtend een berichtje dat het pakketje aan PostNL was overgedragen. Woensdag met lunch, had ik m’n messen weer in huis.

Donderse scherpe zaagbladen, een topper.

Topservice, mooi rap, kats scherp.

Zoals beloofd perfect geslepen.

Goede ervaring gehad verzending tip communicatie en de kwaliteit van slijpen en de kosten is zeker aanbeveling waard!

Snel en soepel zonder toeters en bellen

Binnen en paar dagen de geslepen zaagbladen weer terug voor een fractie van de prijs van nieuwe

Goed en snel

Havenstraat 55 7005 AG Doetinchem

Over Slijperij van Hal

Met meer dan 60 jaar ervaring zijn wij dé slijperij in de Achterhoek en ver daarbuiten. Zowel voor particulieren als bedrijven slijpen wij frezen, boren, zaag gereedschap, messen, scharen, schaatsen en nog veel meer. Bij ons betekent scherp ook écht scherp. Op korte termijn uw messen geslepen hebben? Geen enkel probleem! Ervaar het zelf.