Snel, netjes, zeer goed werk!

Snel, netjes, zeer goed werk!

Geleverd zoals aangegeven, helemaal prima!

Lintzaag slijpen, wel even via webwinkel aanmelden. Top geslepen en prima service

Van bot naar gevaarlijk scherp in een paar dagen , top service.

Bot Opsturen Slijpen Vlijm scherp Binnen een paar dagen retour.

Correct & scherp!

Was nieuw voor mij “Vanhal” Netjes ingepakt, betaald,opgestuurd. En keurig verpakt en geslepen retour 3 dagen later. Heb nog niet alles getest ( meerder gereedschap bladen laten slijpen) maar zag er prima uit.

Super snel en goed

Zeer snelle service (op woensdag zaagbladen en messen verstuurd, vrijdag ochtend al weer in huis!!). Spullen prima geslepen en verpakt!

Makkelijker word het niet

Onlangs kennis gemaakt met de slijpservice van Van Hal. Online m'n zaagbladen en beitels aangemeld en gezien ze hier om de hoek zitten alles meteen afgegeven. En met 2-3 dagen stond alles weer keurig klaar om opgehaald te worden. Bladen en beitels zien er weer top uit, heb ze nog niet allemaal weer gebruikt maar heb geen enkele twijfel dat dit problemen zal gaan geven. Hier gaan we dus vaker gebruik van maken.

Eenvoudig en snel, helaas takkenzagen niet scherp door slijpbramen

Slijpen van cirkelzagen is prima, alleen de twee takkenzagen zijn niet goed geslepen of ontbraamd. De tanden hadden even gezet moeten worden zodat de zagen niet meer klemmen, en de bramen hadden na het slijpen van de tanden verwijderd moeten worden..

Vlijmscherp en razendsnel

De messen van mijn verzilverde casette waren niet meer te gebruiken, zo bot. In mijn woonplaats is geen slijperij dus, beetje aarzelend, ze toch maar opgestuurd, En tot mijn blijde verbazing waren ze in no time weer terug, ontzettend scherp.

Mijn geliefde stofschaar is weer super scherp!

Snelle goede service en scherpe schaar!

Redelijk snel retour, en uitmuntend geslepen frezen terug!

redelijk snel retour en uitmuntend geslepen frezen terug.

Geweldig, weer echt scherp bestek.

Scherpe messen, en mooi geslepen, een aanrader.

vlot en netjes geregeld

ziet er goed uit

Beter kan niet!

Uitstekend geslepen en zeer snelle afhandeling.

Prima service…

Maandag opgestuurd en woensdag al weer in huis , echt top. Bovendien super goed geslepen tegen een goede prijs. Alles wordt prima gecommuniceerd. Mvg Thea

De messen binnen een paar dagen weer terug en vlijmscherp! Super!

Super service en snel klaar!

Zeer netjes en vakkundig gedaan Goed geregeld en goede service Al onze messen van ons 45j oude bestek weer super scherp! Aanrader!

Super scherpe messen en fijne klantenservice

Messen waren binnen drie dagen terug en echt vlijmscherp. Daarnaast had ik per ongeluk voor teveel messen betaald, maar dat geld heb ik gewoon terug gekregen.

Efficient, simple , hassle free process

Excellent service, bandsaw blade returned in 2 days as sharp as a razor. Well done guys

Super slijpwerk

Messen vlijmscherp terug en super snel

Scherper dan origineel

Snelle slijpservice

Toppers

Supersnel geregeld. Vrijdag verzonden, woensdag weer in de werkplaats afgeleverd. Aanrader.

Een geweldig bedrijf, doen waar ze voor staan.

Een zeer positieve ervaring. Kan het iedereen aanraden. Toppers.

Zeeer snel en goed

Vrijdag gebracht, zaterdag via de post terug, super

Heel goed!

Snelle afhandeling en prima service.

Uitstekend!!!!

8 zaagbladen opgestuurd op dinsdag, donderdag geslepen en wel weer terug. TOP!!

Havenstraat 55

7005 AG Doetinchem

Over Slijperij van Hal

Met meer dan 60 jaar ervaring zijn wij dé slijperij in de Achterhoek en ver daarbuiten. Zowel voor particulieren als bedrijven slijpen wij frezen, boren, zaag gereedschap, messen, scharen, schaatsen en nog veel meer. Bij ons betekent scherp ook écht scherp. Op korte termijn uw messen geslepen hebben? Geen enkel probleem! Ervaar het zelf.