Heel goed!

Precies gevonden wat ik zocht, goede prijzen en uitstekende service! Ga zo door!

Top kwaliteit en levering

Zeer goed ervaring met Dehoutgrootandel.nl. Altijd netjes volgens afspraak geleverd en bij vragen ook zeer deskundig advies.

goede snelle service

doet wat ze beloven

Ik had voor een grote klus een partij hout besteld, maar de bestelling niet goed doorgegeven. De vaste leverancier kon niet meer op tijd naleveren. De houtgroothandel.nl kon dat wel tegen scherpe tarieven.

Uistekende service

Goed en naar te breiden heid geleverd netjes verpakt en af gehandeld

Goede communie Katie en af handeling tot aan de deur

Klantgericht en flexibel

Levering afgestemd op verzoek. Alles netjes ontvangen zonder schade

Gemakkelijk besteld en erg snel geleverd

Op maandag 2 grote platen multiplex 40 mm. besteld en op woensdag stonden ze al voor de deur. Snel, goed en niet te duur.

Toegankelijke website, snelle levering

Het was makkelijk om het juiste product te vinden, en de levering was snel. het enige minpuntje is dat de onderste plaat betonplex beschadigd is door het vervoer.

Zeer tevreden !

Voor de eerste keer een order geplaatst bij Dehoutgroothandel.nl. Scherpe prijzen, snelle, duidelijke en vriendelijke communicatie, adequate afhandeling van mijn order. Bedankt Siebe ! 5 Sterren !

Goede prijs, vlotte levering

Goede prijs, vlotte levering

Vriendelijk, vlot en attent !

Vriendelijk, vlot en goede prijs

kwaliteitsmaterialen welke zorgvuldig en snel worden geleverd

goede service

Goed geregeld

Super service!

De bestelde balk was niet op voorraad. Er werd meegedacht en gezocht naar een alternatief, blij mee!

Reliable, quick, fair prices

They have been my main wood supplier for a year. Consistently: good prices, great quality, fast delivery and great customer service. Can't ask for more.

Over Dehoutgroothandel.nl

Gespecialiseerd in plaatmaterialen!