Gemakkelijk bestellen, niet te duur en prima levering.

Prima, kan beter

Betonplex is van goede kwaliteit, helaas is er schade aan de randen van de platen door (vermoed ik) de bandjes die tijdens het vervoer om de platen worden gedaan. Ik had op 1cm na de gehele breedte van de plaat nodig en dat was helaas niet genoeg om het eruit te zagen. Opzich is het geen ramp maar je kunt het wel zien, dat vind ik voor een bestelling van meer dan 1000 euro eigenlijk niet kunnen.

Ondanks de feestdagen snel geleverd. Eén plaat is was beschadigd, na het melden van de beschadigingen kreeg ik vrijwel direct een reactie terug en zijn we gekomen tot een passende oplossing.

Verhouding prijs/kwaliteit goed

Top bedrijf, snelle service en chauffeur super

Professioneel

IntriPlex heeft het wel waar anderen het niet kunnen krijgen! Goede levering op de werkplek. Vooraf een telefoontje van een vriendelijke chauffeur, en de materialen zijn uitstekend verpakt. IntriPlex daar heb je wat aan!

Scherpe prijzen, snelle levering, goede service

Had snel hout nodig en Intriplex kon dat binnen 2 werkdagen al voor de deur leveren. Fijn ook dat je je eigen afleverdatum kan kiezen op een overzichtelijke website. Daarnaast bieden ze scherpe prijzen. Zou 's avonds nog een mail krijgen van het transportbedrijf, maar een telefoontje naar Siebe de volgende dag en die nam direct contact op en kon vertellen dat ze dezelfde dag nog zouden leveren. Van de 14 planken was één plank van 480cm over de gehele lengte gescheurd. Het blijft natuurlijk een natuurproduct, maar Siebe even op de hoogte gebracht via de mail en kwam keurig met een passende oplossing. Kortom top service! En volgende project staat bijna voor de deur, dus dan bestel ik zeker weer hier.

Voordelig, vlot geleverd

Concurrerende prijzen, nette kwaliteit. Vlot geleverd en heldere communicatie.

materiaal was beschadigd.

Ik heb jullie materiaal bij het aflever adres laten zagen en frezen. De platen van 15 mm antislip waren op een hoek beschadigd. Maar dat zagen ze pas toen ze al gezaagd waren. Daardoor zijn ze voor mij niet bruikbaar. Dat is natuurlijk niet slim. Maar IK zit er mee. Wat nu ? Al u een mobiel nummer geeft kan ik de foto's doorsturen.

Goeie kwaliteit

En de goedkoopste op internet.

Snelle levering, netjes verpakt en volgens planning

Top aflevering!!!

Heb 12 mm dikke, grote multiplex voor buiten besteld. Scherp geprijsd, en levering aan huis binnen 2 dagen. Ik was aangenaamd verrast hoezeer de platen erg goed beschermd verpakt werden afgeleverd. Platen zien er keurig uit. Complimenten

Mooie kwaliteit!!

Platen populier netjes aangekomen geen beschadigingen. Ik ga zeker meer bij Intriplex bestellen als nodig. Bedankt!! Gr Jozua

Prima ervaring, aanrader!

Goed verpakt, vlotte communicatie met vriendelijke meedenkende transporteur.

Duidelijk website en eenvoud van bestellen

Voor het eerst een bestelling geplaatst en moet zeggen dat het een erg overzichtelijke website is, met acceptabele prijzen en betrouwbare keuze van bezorgmoment. Hierbij vergeef ik het ze dat er eerder geleverd werd dan het het eerder afgegeven tijdstip. Bij andere nog wel eens meegemaakt dat je een leverdag afspreekt maar men niet komt. Intriplex kon op korte termijn leveren en kwam deze afspraak ook na.

Mooie kwaliteit

Werd volgens afspraak geleverd. Bij uitpakken waren er enkele beschadigingen te zien en dat vind ik jammer. Als ik zelf platen haal inspecteer ik ze goed voor ik een keus maak, nu krijg ik wat er geleverd wordt. Misschien een punt van aandacht?

makkelijk en snel geleverd.

Bestellen, kies bezorgmoment en klaar. Geen gedoe. Top.

Alles netjes geregeld.

Geleverd op aangegeven dag, en in de tijd die ze aangegeven hadden. Chauffeur had de tijd om de platen en balken apart weg te zetten. Top, netjes geregeld .

Is goed bevallen

Topper

Beste kwaliteit, snel geleverd.

Snel overleg mail contact en snelle levering

Kwaliteit boven verwachting

berken C/CP besteld, grote platen. erg mooi. Levering op tijd, chauffeur belde van te voren. Prijs top. 100% aanrader.

Hout nat gelevered - randen waren al uitgezet

Snel gelevered, maar de platen waren buiten gelegd zonder zeil of platic er over. Waardoor de platen nat waren en aan de ronden al uitgezet. Geen belletje of mailtje, of even aangeklopt om aan te geven dat de platen waren geleverd. Of goed afgedekt tegen de regen. Teleurstellend Groet, Oscar

Hallo Oscar, Vervelend om te horen dat de platen zijn natgeregend nadat deze bij u geleverd zijn. Op de pakbon noteren we bewust altijd het telefoonnummer van de ontvanger zodat de chauffeur bij afwezigheid een belletje kan doen. Helaas hebben we dit niet 100% in de hand aangezien we met extern transport en dus ook externe chauffeurs rijden. Helaas hebben we hiervan geen melding per mail of per telefoon van u mogen ontvangen. We hadden de platen namelijk met alle plezier omgeruild! Team IntriPlex

Goed geregeld

Vracht kwam op tijd, levering voldeed aan de verwachting en prijs was goed. Dus ik zou zeker nog eens bestellen!

Goede service levering en afhandeling

Snelle levering, goede producten met een scherpe prijs. Ook een zeer correcte klantenservice.

Mooi materiaal. En keurig volgens afspraak geleverd

Mooi materiaal. En keurig volgens afspraak

Over IntriPlex

Gespecialiseerd in plaatmaterialen!