Super klantgericht

Nadat bleek dat de afgesproken levertijd niet gehaald zou worden is er direct telefonisch contact opgenomen en zijn er afspraken gemaakt over de aanpak.

Snel geleverd keurig binnen geleegd

Bestellen en vlug geleverd had er weinig tijd voor nodig

Kon minder

Alles geleverd zoals afgesproken

Netjes zoals overeengekomen !

Netjes zoals overeengekomen !

1e ervaring was goed.

Prima materiaal. Goed verpakt. Vriendelijk contact

Goede organisatie

Vriendelijke chauffeurs

Kon zelf een bezorg moment bepalen en werd keurig die dag bezorgd en geen abnormaal hoog bezorg tarief zoals elders soms gevraagd word. Ik zal er zeker weer een keer hout bestellen

Top geregeld zowel materiaal als levering

Heel mooi hout en snel geleverd

Zes platen populieren multiplex besteld van 30mm dik. Heel mooie kwaliteit en snel en netjes geleverd.

Netjes en op tijd geleverd

Platen betonplex van 215 x 400 cm werden op tijd geleverd door een vriendelijke chauffeur

Goede kwaliteit okoume platen tegen een hele scherpe prijs en al na 1 dag geleverd. Ze hadden een kleine heftruck bij zich zodat ze de platen in mijn tuin konden leggen, netjes op balken en op een hardboard gelegd. Dus ja, blij dat ik dit bedrijf ontdekt heb.

Snel geleverd.

Snel geleverd, super aardige chaffeur, we gaan nog meer verbouwen dus wie weet als de prijs goed is bestellen we weer.

Snel en correct

De chauffeur was vriendelijk vakkundig en hulpvaardig

Alles netjes geleverd en goede kwaliteiet.

Zeer tevreden.

Eerste even gebeld of het wel voorradig was. Nette terugkoppeling gehad via de mail. Echt een aanrader!!

Heel goed!

Precies gevonden wat ik zocht, goede prijzen en uitstekende service! Ga zo door!

Top kwaliteit en levering

Zeer goed ervaring met Dehoutgrootandel.nl. Altijd netjes volgens afspraak geleverd en bij vragen ook zeer deskundig advies.

goede snelle service

doet wat ze beloven

Ik had voor een grote klus een partij hout besteld, maar de bestelling niet goed doorgegeven. De vaste leverancier kon niet meer op tijd naleveren. De houtgroothandel.nl kon dat wel tegen scherpe tarieven.

Uistekende service

Goed en naar te breiden heid geleverd netjes verpakt en af gehandeld

Goede communie Katie en af handeling tot aan de deur

Klantgericht en flexibel

Levering afgestemd op verzoek. Alles netjes ontvangen zonder schade

Gemakkelijk besteld en erg snel geleverd

Op maandag 2 grote platen multiplex 40 mm. besteld en op woensdag stonden ze al voor de deur. Snel, goed en niet te duur.

Toegankelijke website, snelle levering

Het was makkelijk om het juiste product te vinden, en de levering was snel. het enige minpuntje is dat de onderste plaat betonplex beschadigd is door het vervoer.

Zeer tevreden !

Voor de eerste keer een order geplaatst bij Dehoutgroothandel.nl. Scherpe prijzen, snelle, duidelijke en vriendelijke communicatie, adequate afhandeling van mijn order. Bedankt Siebe ! 5 Sterren !

Over IntriPlex

Gespecialiseerd in plaatmaterialen!