Prettig

Kon makkelijk mijn vragen kwijt. Kreeg er snel een belletje achteraan voor bijkomende info.

Prettig

Zeer blij om bij deze man te bestellen gaat vlot super vriendelijk en goede kwaliteit van de goederen

Goede prijs en vlotte levering

Goede prijs en vlotte levering

Goeie prijs, snelle levering

Gewoon perfect, ik hoef niet verder te zoeken.

Makkelijk besteld en snel geleverd

Ga zo door

Pakket is nooit bezorgd, contact verloopt slecht

Eerste pakket niet bezorgd door PostNL, contact met Princ verliep in eerste instantie goed, vervolg contact was minder. Uiteindelijk is het pakket alsnog bezorgd. Uiteindelijk goeie service.

Goedendag, Ja er was wat fout gegaan in de communicatie. Volgens PostNL was het pakket correct afgeleverd. Dus er was enige extra navraag nodig. Er is ondertussen al een nieuw pakket verzonden die zou 1 deze dagen bij u aan komen of zijn aan gekomen. Met vriendelijke groet, Evert PRINC

Snel en veilig

Heel snel geleverd, goed verpakt. Goede prijs.

perfection!

Ik heb hars besteld tegen een zeer goede prijs en ik heb mijn bestelling zeer snel ontvangen. Perfectie, raad ik aan

super tevreden

geen slechte enkel goede

Meerdere prima ervaringen met deze winkel.

Al vaker spullen besteld. Er wordt snel gereageerd op vragen en de afhandeling is vervolgens ook vlot. Wie een eerlijke prijs wil en geen rommel kan hier goed terecht.

Super snel geleverd

Goed verpakt

Snel en betaalbaar

Ik heb 2 flessen resin gekocht, de prijzen waren erg redelijk en het is 2 dagen later al aangekomen.

Geweldig snel en accuraat

Zeer snelle levering en erg fijne site

Erg fijn winkelen. Grote voorraad. Snelle levering. Ga zo door!

Veel producten binnen 2 werkdagen binnen!

Niets mis mee

Ik bestel het. Het komt aan. Wat wil je meer?

Goede prijs snel geleverd

Ik bestel regelmatig bij Princ en ze hebben me nog nooit teleurgesteld. De prijzen zijn goed en vandaag besteld is gewoon morgen in huis.

Zoals gewend zij de spullen weer supersnel geleverd. Top

Hele goede communicatie

Hele goede communicatie

goed verpakt, en vlotte levering

Prima levering. Maar op de website kon ik de verwachte leverdatum niet terug vinden. Als je er naar zoekt, vind je "verzonden". Voordat je de post nl track & trace kan gebruiken werd het al bezorgd. Fijn dat het zo vlot ging, maar ik had graag thuis geweest om het in ontvangst te nemen.

Goedendag, Bedank voor je review. We schermen er niet zo hard mee maar de volgende regels worden gehanteerd. Alles wat bestelbaar is, is ook op voorraad. We doen niet aan na bestellingen. Als een order op een werkdag wordt geplaatst voor 20:45 dan gaat deze in principe dezelfde werkdag nog mee met de transporteur. Deze regels zijn ook terug te vinden in de leverings voorwaarden. In de toekomst worden ze ook direct bij de producten vermeld.

Super snelle levering

Altijd next day delivery en netjes verpakt.

Service is altijd top, spullen worden snel verzonden. nog nooit problemen mee gehad.

Snel en een goed prijs

Zij verzorgen snel en duidelijk de bestelling. Deze wordt keurig verpakt en toe gestuurd.

Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering