Uitstekende updates en snelle levering

De goederen kwamen snel aan en waren goed verpakt. Ook goede updates omtrent verzending en goederen keurig met pakbon in de doos. Niks op aan te merken. Het viel me alleen op dat ze anycubic high speed resin nog niet hebben maar dat zal met de nieuwigheid te maken hebben.

zeer net en profesioneel bedrijf

Mijn eerste bestelling geplaats. Helaas ontbrak er iets. Zeer correct en vlot afgehandeld. Ik ga hier zeker nog eens terug komen.

Snelle levering tegen scherpe prijs

Ik heb wederom bij Resin bij Princ besteld. Altijd een scherpe prijs. Duidelijk overzicht van de levering en snel in huis.

Heel tevreden!

Vlotte levering. Netjes en veilig verpakt.

Go-To Winkel

Plaats maandelijks een bestelling bij Princ, altijd uitstekende service en levering!

Levering

Mijn producten zijn zo snel geleverd, alles proper en goed verpakt echt top

webshop waar ik altijd terug kom!

top producten aan super voordelige prijs met enorm snelle verzending.

Fast Delivery

Fast

Snel en goed geleverd

Meerdere keren hier resin gekocht tegen een goede prijs. Altijd supersnel geleverd

Eerste bestelling snel geleverd.

Niets aan toe te voegen. Maar bestel zeker weer.

Snel en goede prijs

Snelle levering en goede prijs

Niets waar ik over kan klagen.

Snel ontvangen.

Uitstekende webshop

Snel en met zorg verstuurd

Vlotte levering en een prima prijs. Top

Vlotte levering en een prima prijs. Top

Goede service en snelle levering

Princ denkt mee en levert snel en netjes verpakt

Zeer snelle levering, aanrader

De levering van Princ was super snel en daarnaast was de resin echt heel erg goed verpakt geleverd.

Goede en zeer snelle service

Gemakkelijk

Van keuze mogelijkheden tot bestelling en aflevering alles verloopt soepel en snel! Doe zo voort!

Goed en snel

Verwerking en verzending van een order gaat heel snel en efficiƫnt. Producten zijn goed. Enig nadeel is dat er soms niet het aantal producten aanwezig die je wilt bestellen als het een grote aantallen zijn.

In een woord GEWELDIG!

Super snelle afhandeling van bestellingen met af en toe een leuke aanbieding. Vanwegen de prijs en snelheid bestel ik enkel hier mijn resin!

Snelle en uitstekende verpakte verzending.

Uitstekend! Snelle levering en goed geprijsd.

Had een fles ww resin besteld maar die was lek bij aankomst. Zonder problemen werd er een nieuwe fles gestuurd.

Zeer snelle levering en zeer concurrerende prijzen. Zeer aanbevolen.

Top winkel