Prima product

Product en prijs zijn prima. Levering was een paar dagen later dan beloofd.

Er was een verkeerd product geleverd maar dit is super snel verholpen ben er heel blij mee

Snelle levering van mijn pakje. Het product zelf was mooi ingepakt. Is een cadeautje, de ontvanger zal hier heel blij mee zijn.

Subliem

Niet alleen correct verpakt en geleverd maar ook nog een kleine attentie als verrassing erbij. Top

positief

Door een misverstand niet de juiste producten geleverd gekregen, maar is uiteindelijk allemaal goed gekomen. Bedankt voor de afwikkeling.

Leuke producten

Aardigheidje gekocht voor mijn zus en die was er erg blij mee dus voldoende gescoord

TOP!

Perfecte service,prima product! :)

Pakket is goed bezorgd

Prima bezorgd

Zeer goede service

1 zending nooi bij ons aangekomen maar door de vervoerder rechtstreeks retour gestuurd. Maar de nieuwe zending binben 2 dagen geleverd en de ouse netjes gecrediteerd.

Beste wasknijpers ever

Deze wasknijpers zijn zo veel handiger dan wasknijpers met een veer. Veel eerder moeten kopen. Gelukkig heb ik wel meteen twee zakjes gekocht.

Snelle bezorging

Ik heb nog niet veel ervaring met dit product. Gebrui het nog niet zo lang

Snel geleverd, goed en milieu vriendelijk verpakt. De Hustle Butter is een uitstekend en heerlijk ruikend vegan alternatief om je tattoo mee te verzorgen!!

Voldoende

Verpakking was wel wat beschadigd, moest het fatsoeneren ivm geven al cadeautje.

Snel besteld, betaald en de volgende dag al bezorgd

Valt me helaas erg tegen

3 artikelen besteld. Slechts 2 artikelen gekregen. Na overigens vriendelijk contact met de klantenservice is 2 keer geprobeerd het niet ontvangen proefpakketje op te sturen. Nadat ik na bijna 3 weken het pakketje nog niet ontvangen had dit artikel maar geannuleerd. Dat ging overigens wel heel snel.

prima zeker voor herhaling vatbaar

Zeer korte houdbaarheidsdatum

Online starterset besteld. Positief: snelle verzending. Negatief: houdbaarheidsdatum van 12 dagen na ontvangst. Ik vermoed per abuis verstuurd? Heb retour gestuurd en voor nu gekozen voor ander merk helaas.

Super goede service

Via bol.com een familypack Nuud besteld. Om onduidelijke reden heeft DHL het pakketje retour gestuurd zonder dat het bij mij aangeboden is. Contact opgenomen met Joily’s en er is kosteloos een starterkit opgestuurd, omdat ik snel iets nodig had wegens geplande vakantie. Volgende keer zal ik zeker direct bij Joily’s bestellen.

Fijne crème!

Tubbe kan je makkelijk in je handtas meenemen. Smeert fijn! Enige nadeel, als het warm wordt dan blijft de crème uit de tube lopen.

Helaas niet mogen ontvangen

Helaas niet mogen ontvangen

Beste Gitty Het spijt me te horen dat u het niet heeft ontvangen. heeft u voor mij een bestelnummer zodat ik het kan nakijken. Er zijn namelijk van de week 15 pakketen retour gekomen zonder enige reden. Misschien zit uw pakket hier tussen mvg Joilys

That's good!

Unbelievable, no plastic‼︎

Het helpt !

Een uur voordat ik ga slapen neem ik een gummi en zuig dat rustig weg. Ik slaap er heerlijk op en word fris wakker ! Ik raad het aan !

Hele snelle levering. Producten bevallen ook goed.

Slechte datum controle

Ik had het pakje al geopend. Voordat ik het gebruik datum zag 30/04/2023