Hoge verwachtingen maar zeer matige kwaliteit

De prijscategorie brengt verwachtingen met zich mee en daar hebben deze noten niet aan kunnen voldoen. De sealing ligt los op de verpakking waardoor de noten uitdrogen en hun crisp volledig verliezen. De smaken zijn vlak, onuitgesproken en soms zelfs gewoon echt niet lekker (de gustibus non disputandum est)

Super service. Heerlijk product

Eerlijke, lekkere, en fair trade producten. Vriendelijke en behulpzame service. Kortom, super!

erg bijzonder.....

Love and Joy for everyone....

Heerlijke smaken en lekkere vers.

De chocolade versie is niet te zoet en de hartige versie met Indiana specerijen niet te zout. Alles is perfect in evenwicht.

Vlotte levering. Heerlijk product.

Mijn bestelling had ik de volgende dag al in huis. Een potje had gelekt. Na een belletje kreeg ik er later drie voor terug. Super service.

Heerlijke cashew producten en nog verantwoord ook!

Ik heb nu 2 bestellingen ontvangen, 10 verschillende producten in totaal. Ik heb ze nog niet allemaal geproefd, maar er zitten heerlijke dingen tussen, aanrader!

Heerlijke nootjes

Snel ontvangen het zijn heerlijke noten.

Vlotte correcte bezorging van mooi eerlijk product

Mooi (h)eerlijk product, keurig verpakt met leuk vorm gegeven info. Helaas wel plastic potten.

Heerlijke noten, goede levering

Het zijn echt heerlijke noten en zo puur en eerlijk. Dat spreek me aan en daar heb ik de prijs voor over. Om op verzendkosten te besparen, wilde ik 2x 5 potjes noten bestellen, maar dat lijkt niet mogelijk te zijn. Ook lukte het me niet om voor de 2e keer een losse bestelling te doen, zonder abonnement. Maar ik kon wel direct na de levering het abonnement weer annuleren.

Geweldig en lekker

Lekker al de verschillende smaken. Ook nog eens eerlijk voor de boer.

Heerlijke nootjes

Snelle service en heerlijke nootjes van een eerlijke afkomst

Valt tegen

Ik vind de smaak niet lekker. En vraag me af waarom de noten zo groot zijn.

De noten zijn taai dat ben ik niet gewend.

Horen de noten taai te zijn? Ik vond het jammer. Ik eet elke dag rauwe cashewnoten die zijn niet knapperig maar zeker niet taai. Ik ben benieuwt naar uw reactie, komt vast goed. Het bedrijf ziet er veel belovend uit. Hartelijke groet, Tineke van Veggel.

Lekkere knapperige cashews

Cashewnoten zijn erg lekker, de spread is niet zo mijn ding... maar dat is persoonlijk. Jammergenoeg zitten de nootjes in plastic verpakt. Misschien is het een tip om weckpotjes te gebruiken en te recyclen?

Smakelijke nootjes vlot geleverd mooi verpakt met n persoonlijke noot

Mooi verpakt, handige doosjes en heerlijke cashews

Heel belangrijk om de noten direct van de boeren te kopen, zonder tussenkomst van grote handelaren. Eerlijke handel is prioriteit. Jullie maken er nog lekkerdere noten van.

Goed product.

De cashewnoten zijn lekker, ook heel bijzonder dat er zoveel smaken zijn. Ze zijn best duur, maar dat begrijp ik, het is fairtrade, biologisch en ambachtelijk bereid. en ze moeten verstuurd worden. Prima allemaal. Marianne

Snelle levering, heerlijke nootjes!

Heerlijke nootjes!

Snoepen maar

Mooie melange

GeweldiGE NOTEN

Mooi verpakt en snelle levering

Snel geleverd; leuke verrassing

Bestellen gaat soepel; wel jammer dat ik de bietjes smaak die ik tijdens het innofood congres had geprobeerd niet kon toevoegen aan deze gift box.

ontzettend goed

Sorry dat ik zo laat ben met reageren, maar de bezorger heeft iets fout gedaan en nu moest ik eerst een hulp zoeken want ik ben van een rolstoel afhankelijk.Maar de cashews zijn voortreffelijk, Mijn dank voor deze zending. Groetjes Alex.

Prima nootje, keurig verzorgd

Goede service. Tijdig herinnering om keuze aan te passen. Bericht dat de bestelling komt. Keurig verpakt. Goed verzorgd.

sommige smaken zijn lekker, andere vallen wat tegen

ik houd niet van abonnementen om verplicht iets af te nemen dus koos ik voor eenmalige bestelling. De verpakking is prima. De noten hebben te lijden onder de bewerking en voelen dan niet zo vers aan: de slow roast was het best.

Heerlijk, goed verzorgd, leuke potjes.

Een feestje om af en toe de doos te openen, een smaakje te kiezen. Nootjes blijven vers in de potjes, bijzondere smaken.