Heeerlijke cashews!!!

Zalige cashews met leuke smaken, mis een probeer setje want niet alle smaken zijn persoonlijk top. De gember creme pindakaas is hemels!

Heerlijk nootje, snelle en correcte bezorging! Top!

Heel goed om (ook) de eenmalige bezorging mogelijk te maken; en dus makkelijk als kanootje te sturen. De geboden smaken zijn overheerlijk.

Lekkere nootjes en een heerlijke cream

De verpakking zag er leuk uit met een persoonlijke touch. De binnenkant waar de potjes in lagen was wel gescheurd. De noodjes die ik had uitgezocht waren niet heel speciaal van smaak maar de Cream is erg lekker

Hoi Guusje, We hebben je een persoonlijke mail gestuurd en hopen met je in contact te komen. Team Cishew

Persoonlijk product

Wat mooi dat de bestelling persoonlijk wordt gemaakt met een handgeschreven kaartje! Snelle levering eeen feestje om te openen.

Heerlijk cadeau voor mezelf!!!

Leuke naam,mooie verpakking,leuke recepten,met zorg en liefde klaar gemaakt en bovenal heel erg lekker!!!Marie José Gombert

Fantastisch concept en heerlijke exclusieve smaken!

Heerlijke cashews, groter dan die uit de supermarkt en met een fijne bite. Fijn dat de volledige productie zo eerlijk en transparant is. Leuk om alle verhalen te lezen op de website. En wat een goede smaken! De cashews met ahorn & harissa zijn nu al mijn favoriet! Mijn Cishew box was snel in huis.

Unieke en heerlijke nootjes

De noten snel ontvangen en de smaken zijn heerlijk. Jullie hebben er een fan bij!

Zeer bijzondere smaken!

De eerste box met cashew smaken beviel zeer goed. We hebben er allemaal van genoten. Voor de volgende keer weer paar ander smaken kiezen.