Perfecte service!

Onze vloertegels van 8mm waren niet meer in voorraad en hebben omdat het dringend was vloertegels van 10mm aan dezelfde prijs gekregen en zeer snel geleverd. Nogmaals onze dank hiervoor.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubberen vloertegels

goede snelle levering

Mijn ervaring is dat jullie heel goed meedenken en snel reageren op mijn mail die ik gestuurd had

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubber vloermatten

Heel tevreden over de kwaliteit

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubbertegels 50x50x4

Beste, Het advies van Filip droeg ertoe bij dat ik het juiste product bestelde. Trillingen door de nieuwbouw van de nieuwe buren met hun Aarde warmtepomp en ventilator, bezorgden ons letterlijk slapeloze nachten. Door onze living 170 kg massa in antitrilmatten te plaatsen, zijn niet alleen de trillingen gedempt maar ook de lage tonen. Oordopjes helpen nu om te slapen. We zullen nog méér massa toevoegen in de vorm van antitrilmatten zodat we ook géén oordopjes meer nodig hebben. Bedankt. Gudrun

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Antitrilmatten

Zeer efficiënt

Goed contact, goede uitleg, vriendelijk, goede kwaliteit

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Stalmatten paard

goed product, snel geleverd

Product besteld, op de hoogte gebracht via mail van leveringsdatum. Product is op tijd geleverd, in goede staat. Goed product.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? rubberen vloertegels

Uitstekend!!

Heel vlotte service! Ik werd heel goed geholpen aan de telefoon voor mijn aankoop en daarna heel vlotte levering! Dankjewel!

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Stuk rubber

Correcte levering en scherpe prijs

Snel geleverd. Telefonisch contact gehad over product en levering. Vriendelijk en duidelijke informatie gekregen.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Fitness vloer

De enigste opmerking dat ik heb is hoek kan ik mijn rubberen rol plat krijgen. Want het is niet helemaal plat omdat het opgerold is voor verzending

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubberen sportvloer

Deze sportvloer op rol dient u altijd te bevestigen met onze dubbelzijdig zelfklevende tape in ons programma of onze 2 componenten lijm. Zo niet, vrees ik dat de sportvloer niet vlak blijft liggen en aan de uiteinden gaat krullen. De puzzeltegels 50 x 50cm kunnen los geplaatst worden daar deze altijd vlak zijn. Hopende uw hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke en correcte communicatie, Snel geholpen ,ook doorheen het webmenu Alles dik in orde!!zeer tevreden en stipte levering.

topkwaliteit en service

zeer tevreden met de communicatie en het verloop van mijn bestelling. alles verliep zeer vlot. ook was het product goed verpakt! sterk bedrijf doe zo verder

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? rubbervloer op rol

Aanrader

Mooie, uitgebreide keus. Supersnelle levering.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Speeltegels

een mooi afgewerkt product gekocht tegen een degelijke prijs

Het product dat ik gekocht heb is van een goede kwaliteit

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubbermat

Vlotte nette levering

15 speelpleintegels waren handig verpakt in kleinere pakketten. Een oedig om zo te verhandelen. De speelpleintegels zijn voor mijn paardenstal en de paarden zijn er alvast tevreden mee. Zal een comfortabel bed zijn.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Speelpleintegels

snel besteld en snel geleverd, super tevreden

top!

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? rubber mat

Komt los, glad ...

Matten met pinnen maar komen gemakkelijk los van elkaar wat heel vervelend is.laag op matten dat je moet opletten als je op andere vloer komt of je valt!

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Sport fitness matten

Beste , Bij deze hadden wij toch graag van de gelegenheid gebruik gemaakt om te reageren op uw probleem. Het Pen/gat systeem dient om het geheel te versterken waardoor er geen volle verlijming nodig is, maar toch dient men steeds de vloer te klemmen tussen de muren zodat ze niet open vallen of naden vertonen. Indien u geen muren heeft rondom rond dient u enkel de buitenste rijen aan rubber tegels te verlijmen met bv. onze Sealer 604 zodat ook deze vast liggen. Mvg Rubberfabriek

vlot verlopen bestelling.

bestelling na 3 dagen reeds geleverd. (rekening gehouden met verlofperiode).

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? open rubber mat verbindingen

De 2 maal 5 meter is geleverd volgens afspraak !!

De Rubberfabriek heeft zijn afspraak nagekomen, alsook de kwaliteit. Het is wel wat anders gelopen, met de levering, waar de Rubberfabriek geen fout bij heeft.! Anders is het gesteld met de firma PDP, de koerier had het product 9 huizen verder afgezet, alhoewel het adres op de verpakking juist was. Door de good-wil van de andere eigenaar, is het product dezelfde avond op het juiste adres geleverd, maar niet door PDP.!!!

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? N.v.t.

Topmateriaal!

Shop die vertrouwen verdient!

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubbermat

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit een aanrader

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubbertegels

Snelle en correcte levering

Duidelijke website, snelle levering, geen beschadiging aan verpakking; duidelijke communicatie

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubberen tegels

Prima product en snelle levering

Budget beschermrubber op rol aangeschaft. Goed product en netjes optijd geleverd.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Budget rubber mat

voor herhaling vatbaar

positief, levering prima kwaliteit, zoals het hoort,

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? rubbermat

Snel en correct

Snel en correct geleverd.

Ook de levering was ok

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Tapijt

Over Rubberfabriek

De Rubberfabriek is een bedrijf gespecialiseerd in de toelevering van hoogwaardige rubber producten aan scherpe prijzen! Wij streven elke dag opnieuw om onze klanten tevreden te stellen met de product keuze, levertijden, maatwerk of andere vereisten.