Gewoon goed

Voldoet aan mijn verwachtingen.

Top ,vlot geleverd

Goed bedrijf snel ontvangen goedkoop.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Budget rubber

goede kwaliteit en zeer snelle levering

goede kwaliteit en zeer snelle levering

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? rubbermat

positieve ervaring

De bestelling verliep correct en ook de aflevering verliep foutloos.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? rubbermat

Snelle levering goede uitleg

Makkelijk te bestellen, Snelle levering Goede uitleg op de site voor keuze te maken. Eerlijke prijzen

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Budget rubbermat op rol

Heel behulpzame, snelle en vriendelijke klantenservice en topkwaliteit rubber matten!

Extra fijn granulaat matten voor dezelfde prijs waarvoor je elders in het beste geval grof granulaat kan vinden - top! Zien er bovendien prachtig uit met hun diepzwarte kleur. Ik kocht er 7, te weinig om online te bestellen, maar kreeg met de klantenservice vlot georganiseerd om ze ter plaatse in het magazijn in Schoten te gaan afhalen, waardoor de verzendkosten bovendien nog wegvielen ook. Niets dan lof!

• Welk product heeft u bij ons aangekocht?  Gratis Levering BENELUX / 1-2 werkdagen Grote voorraad Maatwerk Veilig betalen Delen Delen Tweet Pinterest Rubber Crossfit Tegel 1x1m "CrossKing"

zeer goed

professioneel advies en snelle levering

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? vloermatten

Super vlotte servic

Heel makkelijke website, heel vlug netjes afgeleverd. De tegels zien er mooi uit. Voldoen aan de verwachtingen. Zijn nog niet gelegd

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubberen valtegels

Super product met snelle levering.

Ik had rubber nodig voor bescherming van mijn kofferbak nieuwe auto. Prachtige oplossing voor in en uitspringen van mijn hond. Mat blijft liggen en sla ik over de bumper na openen kofferbak. Goedkope en efficiënte oplossing. Rubberfabriek was de oplossing.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? 1,5 m rubber stuk met diamantpatroon van 1,3 m breedte, 3mm dik.

Snelle levering, goede prijs

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubber fijn geribbeld

Snelle levering top kwaliteit

Super tevreden

Mooie vloer , geleverd binnen 24 van uit belgie naar Nederland.

Product goed, bezorging DPD grenst aan huisvredensbreuk!

Product is prima, aanbeveling zelfs! Pakketje is bezorgd, echter niet bij of naast de voordeur, maar aan de achterkant van het huis, terwijl we niet thuis waren. Heb hier DPD over gecontacteerd en hoop dat dit niet meer gebeurt.

Snel en coorect geleverd!

goed geleverd

wij wonen niet aan de baan en ons paadje gaat stijl naar boven, hij heeft de rol tot aan de deur gebracht

Ok

Product voldoet aan de verwachting. Levering zoals afgesproken. Geen klachten.

Uitzonderlijk goede service

6 meter rubbervloer besteld, voldende dag 2x 3 meter geleverd gekregen. Dit kwam niet uit met hoe ik het wou snijden. Mailtje gestuurd. Onmiddellijk een antwoord met een oplossing, de dag nadien alles perfect in orde. Missen is menselijk, belangrijker is hoe men er mee omgaat. En in dit geval mogen vele online aanbieders hier een voorbeeld aan nemen!

Top product

Heb dit product gekocht voor mijn homegym fantastische rubberen tegels. Makkelijk te plaatsen en op maat te snijden. En ze dempen het geluid en de schokken als je zware dumbells en barbells neer gooit en bovendien bescherm je je originele vloer. Ook de levering en de opvolging liepen goed. Een aanbeveling voor iedereen.

Perfect,snelle levering,

Snelle levering en perfecte materialen

De beste prijs en kwaliteit en snelle leveringen.

Deze firma is zeker van de kwaliteit van de producten die worden geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Top service, prima kwaliteit

Producten van goede kwaliteit Op tijd bezorgd Goede klantenservice

snelle levering. Goede kwaliteit en goede naservice

Snel en ziet er goed uit

Levering was er snel.

Heel snel onze vraag bewerkstelligd Echt super

Over Rubberfabriek

De Rubberfabriek is een bedrijf gespecialiseerd in de toelevering van hoogwaardige rubber producten aan scherpe prijzen! Wij streven elke dag opnieuw om onze klanten tevreden te stellen met de product keuze, levertijden, maatwerk of andere vereisten.