Heel snel geleverd. Goede kwaliteit.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? N.v.t.

Zeer te vreden

Heel goede service.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Antiglipmat

Snel en correct geleverd.

Mijn bestelling is snel en correct geleverd. Prima service.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Silicone slang FDA, 2x4 mm

Ruime keuze aan goede produkten

Familie vertelde me over deze site en ik vond er exact wat ik nodig had. Snel geleverd, uitstekend verpakt, niets beschadigd en een dag later ligt alles op zijn plaats. Bedankt !

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubbermatten

snelle levering en prima goederen

zeer tevreden over de geleverde goederen

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? rubber op rol

alles verlopen zoals beloofd

alles is verlopen zoals gepland en beloofd is geweest, tot nu toe degelijk materiazaal.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? rubbermat voor zware constructie

Vakkennis, kwaliteit en vlotte levering

Er zijn veel leveranciers voor rubberen tegels maar ik koos voor de Rubberfabriek. De rubberen tegels voor in mijn fitnessruimte moesten stevig zijn, gemakkelijk te plaatsen, onderhoudsvriendelijk en betaalbaar. De geleverde tegels zijn perfect. Prijs kwaliteit is ook echt top. Geen mankementen, proper en veilig geleverd (in plastiek folie gewikkeld op een pallet), nagenoeg geurloos (ik ruik toch alleszins niets), handig en stevig te installeren met de bijgeleverde pinnen. Die pinnen of connectoren maken het echt super stevig. Langs elke rand zijn er 4 gaatjes waar 4 plastieken pinnen in passen om zo te connecteren met de aanliggende tegel. Elke tegel ligt hierdoor echt muurvast, veel beter dan de plastieke connectoren die je onder de tegel legt die andere fabrikanten hebben. De ondersteuning per telefoon is ook handig. Je komt direct terecht bij vakmensen die weten waarover ze spreken. Heel fijne samenwerking en ik zou hier zeker opnieuw kopen.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Grijze sporttegel in rubber 2.5 cm

Bestelling niet geleverd en geen reactie op mail

Bestelling geplaatst en die zou via GLS geleverd zijn, maar die hebben wij nooit ontvangen. Dat zal een fout van GLS kunnen zijn, maar Rubberabriek.be reageert niet op email.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubbermat

Goed product en services

Ik ben blij met het product en heb het reeds verwerkt

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubberen peez 5 mm

Duidelijk en correct

Een heel duidelijke website

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? rubber stalmatten

Doen wat ze beloven.

Had 2 tegels te weinig geleverd gekregen. Na telefoontje werden er direkt 2 geleverd. Zonder morren en met excuses voor het ongemak. Top.

Levering was precies wat ik zocht.

Een bestelling is altijd een gok omdat de toepassing een experimenteel karakter heeft.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Siliconenslang 10 * 16

Zeer vlotte afhandeling van de bestelling

Op zondagavond besteld, op dinsdag geleverd. Zeer verzorgd verpakt en gekregen wat ik gevraagd had.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubber mat 42mm

Zeer snelle en correcte levering.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Siliconen slang.

Goed advies. Goede service

Ondanks leveringsfoutje naar tevredenheid opgelost. Heel goed advies gegeven

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Mosrubber band

Vijftig meter slang gebkocht en betaald, 25 meter geleverd/

Alvorens producten worden toegepast worden deze aan de criteria getoetst. Deze wordt geretourneer vanwege de lengte welke de helft blijk van de bestelde hoeveelheid.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? siliconenslang 6 c 8 mm 50 meter

Hallo, Lijkt het dan niet toepasselijk om ons telefonisch of per e-mail te berichten omtrent het probleem van uw bestelling en de ontbrekende meters ? Via deze weg kunnen wij nagaan wat er fout gelopen is en u de missende 25meter toe te zenden zodat u krijgt waarvoor u betaald heeft. Helaas kunnen ook wij fouten maken. Uw beoordeling lijkt ons dan ook zeer ongepast en onbegrijpelijk.

Goede prijs/kwaliteit en zéér snelle levering

Het hoekprofiel is perfect voor de bescherming van mijn zeilbootje.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Hoekprofiel 30x30

Snel een goed product in huis

De bestelde stootrand was precies wat ik zocht. Snel gevonden op de site. Goeie prijs. Afhandeling bestelling prima. Duidelijke opdates over verzending. Verpakking goed.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Stootrand

Snelle levering v/h lwalitatieve materiaal

Positie

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubber mat

Alles keurig netjes geleverd 10 meter Rubber U proffiel is perfect

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? 10m rubber U proffiel

Goede overzichtelijk site.

Overzichtelijke site. Veel keus. Heel tevreden

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Siliconen slang

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? N.v.t.

hele snelle afhandeling en bezorging van de geplaatste bestelling

Overzichtelijke webwinkel. Artikelen zoeken, keuze maken en vervolgens bestellen gaat makkelijk en snel. Gunstige(re) prijzen t.o.v. de concurrentie. Qua verzending laten ze er bij De Rubberfabriek geen gras over groeien, hoe ze het zo snel doen weet ik niet (bestelling moest van België naar Nederland verstuurd worden) maar het werd supersnel geleverd, heel netjes!. Ik werd ook keurig op de hoogte gehouden van het bestel- en verzendproces.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? rubberprofiel

Vlotte levering goede service

Probleem met bestelling door plotse annulatie maar goed geholpen via telefoon

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Stoot rubber

Brechtsebaan 36/Unit 8

2900 Schoten

+32 3 663 34 40

Over Rubberfabriek

De Rubberfabriek is een bedrijf gespecialiseerd in de toelevering van hoogwaardige rubber producten aan scherpe prijzen! Wij streven elke dag opnieuw om onze klanten tevreden te stellen met de product keuze, levertijden, maatwerk of andere vereisten.