Alles zoals gevraagd!!

Kwaliteit en correct

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubber staltegels

Snelle en correcte levering

Zoals aangegeven op de site levering binnen 2 werkdagen

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? 20 meter rubbermatten met traanplaatmotief

Goed product en inderdaad binnen 24 uur thuis ontvangen.

Klasse

Zeer correcte firma

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? N.v.t.

Snelle simpele mogelijkheid van bestellen en snel geleverd

Ruime keuze uit silicone slangen. Simpel te selecteren en voldoende specificaties. Beetje onduidelijk of je alles aan 1 lengte krijgt en niet 5x 1 meter.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Siliconen slang 4x6

Ja gewoon bestellen en snelle levering

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Een rubberen mat voor een werktafel

super

Snelle en vlotte levering

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? rubbermat

Prima product & snelle service

Zowel het bestelde product als de geleverde service was top. Betrouwbare partner.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubber Traanplaat Vloermat "Premium Odin"

Goed en snel verder geholpen.

Vriendelijke en behulpzame klantensupport met een snelle service!

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubberen tegels

Snelle levering, top product

snelle levering, goed product, vriendelijke klantenservice

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? mustang stal platen zwart

Super goede kwaliteit

Zeer snelle levering

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubber op rol 3mm en rubber op rol 6mm beiden 3meter lengte

Gebruikte transportfirma onbetrouwbaar

Dpd houdt zich niet aan de afspraken. Je krijgt een mail dat ze die dag komen, je neemt dan verlof om thuis te zijn en dan blijken ze niet te komen. Je belt dan naar een duur 070 nr en dan gaan ze nog durven zeggen dat je geen mail kunt ontvangen hebben dat ze onderweg waren. Alsof ik niet kan lezen. Jammer voor de rubberfabriek, maar voor mij telt het hele plaatje: niet correct geleverd is voor mij dus een probleem van rubberfabriek.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Hamerslag voetmat 10mm

Beste , Wij hebben contact opgenomen met DPD om uw pakket te tracken en om na te gaan wat hier fout gelopen is. Helaas heeft er zich een storing voorgedaan via de track & Trace en is het pakket ook blijven hangen in het depot van DPD. Helaas hebben wij hier geen controle over. Na contact met DPD hebben wij de melding gekregen dat uw pakket deze namiddag 18/01 geleverd zal worden. Indien u niet thuis bent, zal DPD een 2de poging ondernemen om het pakket opnieuw aan te leveren. Bent u opnieuw niet aanwezig kan u het pakket afhalen in een DPD afhaalpunt bij in de buurt. Indien u ons in eerste instantie gemaild had, konden wij hiervoor onmiddellijk actie ondernemen om na te gaan waar uw pakket zich bevond en konden wij u hierover inlichten. Onze excuses voor het ongemak. Mvg, Rubberfabriek

Betrouwbare levering in drukke tijden

De levering werd tijdens het weekend belooft op dinsdag en vond uiteindelijk plaats op woensdag (vlak na de eindejaarsperiode.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubberen mat met traanplaat motief

Massive spamming

Got to order in a reasonable delay and the product seems to be matching expectations but for some reason I received dozens of emails.

Hello Benjamin, Due to a temporary software error we do have problems on the automatic status updates our system is sending customers. We do apologize for this error, but we are working on it... The reason why the delivery time was longer than expected, was because of the fact we were closed for Christmas Holidays . Our holidays were clearly indicated on the website with the following closing date starting from 22/12/2022 to 02/01/2022. Unfortunately, your order dated from 24/12/2022. I do hope you understand the situation and delay of your order and realize that your score and recommendation is quite inappropriate in our point of view. Nevertheless, we do thank you for your purchased rubber flooring and we do apologize for the inconvenience that this had caused you. Kindly regards,

Keurig geregeld

Keurig geregeld en geleverd.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubber mat

Alles op korte tijd perfect verlopen.

Na de bestelling geplaatst te hebben is deze na 3 werkdagen geleverd.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? N.v.t.

Amazing

Customer service is amazing and the team if very helpful and responsive. I'm extremely happy with the product

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Floor tiles for gym

eerste maal een bestelling : en alles ok

alles ok

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? trapneuzen

Goed telefonisch advies gekregen.

telefonisch goed geholpen en goederen stemmen overeen met wat we verwachten

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? rubberstalmatten

Prijs kwaliteit is redelijk. Product is niet helemaal goed uit de mal gekomen.

Koppelen van de matten lukt niet.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? ringmatten

Top service en snelle levering

Mooi product en snelle levering Aanrader!!

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubber sportvloer

zeer snelle levering

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? staltegel

Prima product en snel geleverd.

Zeer tevreden.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubber mat 8mm

Super snel geleverd, prima prijs/kwaliteit

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubbermat

Goede service, snelle levering.

Site zeer goed bereikbaar. Zeer snelle levering.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubber 4x 1000mm

Over Rubberfabriek

De Rubberfabriek is een bedrijf gespecialiseerd in de toelevering van hoogwaardige rubber producten aan scherpe prijzen! Wij streven elke dag opnieuw om onze klanten tevreden te stellen met de product keuze, levertijden, maatwerk of andere vereisten.