Supersnelle levering, prima product

Had een rubber slang besteld, deze werd supersnel geleverd. Product komt precies overeen met hetgeen op de website staat. En alhoewel de slang die ik bestelde voorde voedingsindustrie bedoeld is, doet ie het ook prima op het in de opslag door muizen doorgebeten slangetje van de wasmachine.

Super geregeld. Producten in goede staat, goede kwaliteit.

Opmerking: vervoersbedrijf (track en tracé) geeft niet aan hoelaat geleverd wordt. Gelukkig waren we thuis. Betere communicatie hieromtrent zou fijn zijn.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Staltegels paard

Denken met je mee en volgen op!

Kreeg binnen 24 uur antwoord op mijn vragen en een advies op maat. Zowel per mail als telefonisch goed bereikbaar! Zeer tevreden ook prijs technisch!

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubber ringmaster op rol

Blijven niet liggen

De matten verschuiven gemakkelijk op een gladde vloer. De hoeken waren beschadigd.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubber ringmat 1200*800

duidelijke website - snelle en vlotte levering

heel duidelijke en overzichtelijke website vlotte afhandeling van bestelling ultrasnelle levering

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? rubbermatten

Goede en duidelijke site. Snelle levering . Redelijke prijs kwaliteit verhouding.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubber u profiel

Goede en snelle service

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubberen tegels 50x50x2,5 heel goede kwaliteit

Prima en snelle levering

Prima prijs, goed verpakt en snelle levering. Zelfs op Terschelling. Daar kunne veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubber stalmatten

zeer goed produkt zeer goede kwaliteit

levering was ok... alleen passeer regelmatig vlakbij het adres van de firma maar kon ik het pakket niet zelf oppikken. ze gingen het versturen. toch snel geleverd.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? hoekbeschermers rubber

goed produkt en een vlugge levering

hier bij jullie heb ik een goed gevoel nog nooit zo een vlugge levering mee gemaakt en het produkt dat ik besteld heb is uitstekend wist niet dat het bestond dank u

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? rond rubber van 20mm rond

Super materiaal

Gemakkelijk te plaatsen.

Veel keus en snelle levering

Levering was in ongeveer 4 werkdagen.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? rubber profiel

mooi product met correcte levering

Ik bestelde een stuk rubbermat voor de autobench op vrijdag. Dinsdagmiddag werd het reeds geleverd, netjes verpakt. Heel mooi, sterk en waarschijnlijk duurzaam product.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? rubbermat voor autobench

Top en snel geleverd

Bestelling en levering prima.

Bestelling en levering prima.

Top bedrijf besteld en twee dagen later binnen super tevreden

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubberen tegels

Vlotte levering goede prijs kwaliteit

levering ging snel, kwaliteit lijkt ok. Dank je!

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? rubbermatten

Snel en kwaliteit

Duidelijke website, breed assortiment aan producten, snelle levering en uitstekende product kwaliteit. Netjes!

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubber U-profiel

Zeer vlot

Heel gebruiksvriendelijke website. Bij telefonisch contact heel vriendelijke en wat beloofd werd is ook nagekomen. Produkt is proper en goed verpakt geleverd. prijskwaliteit goed.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Reflecterende paaltjes

Makkelijk bestellen, snel bezorgd. Goed product.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Siliconen slang

Alles als uitstekend ervaren

Netjes verpakt en snel geleverd en scherp geprijst

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Siliconenslang

top materiaal , snelle levering .

top materiaal , snelle levering .

prima materialen en supersnel geleverd

Vandaag besteld en morgen in huis wordt gezegd; en dat klopt ook in mijn geval! Daarnaast ook prima materiaal!

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? siliconenslang

voorlopig niet goed

Mail gekregen Van GLS leveringsdienst dat het pakket afgeleverd is op het adres dat ik gevraagd had, ter plaatse was er niks te vinden ; Dus ik heb nog steeds mijn bestelling niet.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? N.v.t.

Brechtsebaan 36/Unit 8

2900 Schoten

+32 3 663 34 40

Over Rubberfabriek

De Rubberfabriek is een bedrijf gespecialiseerd in de toelevering van hoogwaardige rubber producten aan scherpe prijzen! Wij streven elke dag opnieuw om onze klanten tevreden te stellen met de product keuze, levertijden, maatwerk of andere vereisten.