Vlotte en snelle communicatie en service

Zeer snelle reactie op mails en heel beleefde mensen. Zeer tevreden van de aankoop bij rubberfabriek.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Sportvloer rubbertegel

Gewoon goed

Goede kwaliteit en levertijd

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubberstrook

Het is mijn eerste keer dat ik bij jullie bestel en alles O.K

Alles goed op tijd en goedverpakt

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubber Noppenvloermat Premium Vidar ( Zwart )

Pakket is volgens dpd geleverd op 18/08 om 13,07u ondertussen zijn we maandag 21/08 nog niets gezien

Geen service, thans gemaild naar jullie , geen feedback . Ter info order liawcggkv

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubber mat

Beste , Jammer dat uw pakket niet uitgeleverd wordt zoals gepland. Ook vinden wij het zeker jammer langs uw kant, dat wij niet voldoende tijd krijgen om dit probleem te onderzoeken. Zaterdag had u ons bericht, maar helaas zijn onze kantoren gesloten in het weekend. Mijn collega heeft gisteren (maandag) contact opgenomen met DPD om dit te onderzoeken en wachten nog op de feedback van DPD. Mijn excuses dat wij op 1 werkdag niet onmiddellijk uw mails kunnen beantwoorden.

Snel en degelijk.

Over het product ben ben ik tevreden. Maar over de verzendingsinstructie (dpd) niet. Op de verpakking staat duidelijk Kiezelstraat 9 Genk maar wordt geleverd op het nummer 19 met alle gevolgen , bellen e-mails sturen enz. Iedereen kan zich vergissen maar wil dit even melden. Groeten Jos Colson.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Pvc trapneus 4,5 meter

Vlot en correct

Kwaliteitsvolle tegels

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubber tegels

Zeer goede ervaring

Goed contact, duidelijk in antwoord en levering. Goed produkt

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Sportvloer

Een bedrijf met kwaliteit en service

Ik heb een sportvliegtuig op rol in de kleur zwart gekocht. Helaas was er door een foutje in de voorraad niet genoeg op voorraad. Ik ben direct gebeld, het probleem is mij voorgelegd waarbij ze gelijk met oplossingen kwamen. Ik kon wat langer wachten, maar omdat ik het op kort termijn nodig had, hebben ze me een andere vloer geleverd. Deze was duurder in de aankoopprijs, maar omdat de fout bij hen lag, kwamen ze er zelf mee dat ik het verschil niet hoefde te betalen. Super netjes! De dag erna een bericht dat het verstuurd gaat worden, dag erna gelijk een levering! Alles top verpakt in plastic en op een pallet en alles na wens.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Sportvliegtuig op rol 6mm

Vlotte bediening

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Noppen mat

super

doen wat ze moeten doen snel en correct

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubber Traanplaat Vloermat

Goed, maar niet op maat

Qua prijs zeer goed, maar zowel in de oppervlakte als in het vrije tekstveld gevraagd voor 4 stukken van 6m. Ik kreeg 2x10m en 1x 4m. Ik heb daar begrip voor aangezien een rol 10m is en je per 10m ook korting krijgt. Qua prijs heb ik sowieso niets beter gevonden. Qua punten is 3,5/5 dan ook nog goed geslaagd.

Beste , Wij hebben inderdaad uw uw verzoek omtrent de 4 stukken van 6m opgemerkt, maar helaas hebben wij veel snijverlies als wij 4 rollen moeten aansnijden. Deze overige van 4m stukken blijven dan achter in ons magazijn. Alsook is de prijs gebaseerd voor een afname van 24m² rekening houdende met volle rollen van 10m. Voor extra snijwerk dienen wij dit door te rekenen aan de klant. Hopende op uw begrip en hartelijk dank voor de mooie score en wensen u nog veel succes met de sportvloer !

Uitstekende kwaliteit, snelle levering

Een aanrader

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Geribbeld rubber op rol

Goede service en snelle levering, zoals beloofd

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubber puzzel sportvloer

Top bedrijf. Fantastich product. Super snelle levering. Een echte aarander!

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? rubber matten paarden stal

Goede prijs/ kwaliteit verhouding

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubberband glas

Niet tevreden

De afmetingen kloppen niet. Ik had een mat nodig van 1,70 x 1,00. Bij de bestelling stond er duidelijk per lopende meter maar uiteindelijk is de mat dus 1,70x1,70 en dus veel te groot. De mat zit in een veel te kleine doos ingepakt waardoor je ee plooien er niet meer uit krijgt. Erger nog: ter bescherming is er karton ingepropt dat voorallemaal papier schilfers op de mat zorgt die je er quasi onmogelijk nog afkrijgt! Shame on you!

Snelle levering, goed product, duimpje omhoog Rubberfabriek :)

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Trapneuzen

Diverse producten leverbaar

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Traanplaat rubber mst

Vriendelijk correct soepel

Goede opvolging van te leveren goederen. Onmiddellijk bereikbaar voor vragen was zeer positief. Tevreden!

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubber

Super snelle levering.

Prima materiaal ontvangen.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Trapneuzen

Zeer vlotte levering vanuit België!

Goede prijs/kwaliteit. Goed aanbod in EPDM U- profielen.

Makkelijk besteld en snel in huis

Makkelijk besteld en snel in huis

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubber hoekprofiel

Ga nog bestellen

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubbermatten voor trailers

Snel en correcte prijs

Zeer snelle bediening en levering

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Antislipmat

Goed bedrijf goede communicatie.

Eerste ervaring. met dit bedrijf is erg goed.

• Welk product heeft u bij ons aangekocht? Rubber tegels

Brechtsebaan 36/Unit 8

2900 Schoten

+32 3 663 34 40

Over Rubberfabriek

De Rubberfabriek is een bedrijf gespecialiseerd in de toelevering van hoogwaardige rubber producten aan scherpe prijzen! Wij streven elke dag opnieuw om onze klanten tevreden te stellen met de product keuze, levertijden, maatwerk of andere vereisten.