Super snelle service

Geweldige service

Bestel altijd online alchohol vrije wijn snelle levering en geweldige service

Snel en betrouwbaar

Altijd weer een goed glas wijn! Jammer dat PostNL de lol af en toe bederft door zich niet aan de zelf aangegeven bezorgtijd te houden. Maar daar kan wijnservice niets aan doen.

Zeer snelle levering van heerlijke wijn

Heel snel de wijn ontvangen, welke heerlijk is. Ik had alleen gehoopt op 2 doosjes van 6 flessen ipv 1 met 12 flessen erin. Dat is wat zwaar tillen....

Just perfect

Betrouwbaar

Prima wijn, vlotte levering

Heel netjes gebeld dat de wijn niet op voorraad was.

Buitengewoon zorgvuldig, uitstekend klantgericht, perfecte service.

Lekker wijn voor goede prijzen!

Lekker wijn voor goede prijzen, makkelijk besteld en snel geleverd.

Heerlijke wijnen snel bezorgd!

Een geweldig assortiment wijnen voor een scherpe prijs!

Gewoon niks op aan te merken. Goed dus

Heerlijke wijnen

Wederom een bestelling gedaan voor verschillende wijnen, wit rood en rosé Lekker snel in huis, goed verpakt en een goeie snelle communicatie met Wijnservice wanneer er vragen zijn.

Prima op tijd

WijnService weet wat service is

Na meerdere dozen wijn tegen een aantrekkelijke prijs te hebben gekocht ontving ik een bericht dat de bestelling was verzonden. Track & trace bleef echter aangeven dat de bestelling nog niet door PostNL was ontvangen. Na een dag of 5 een mailtje gestuurd aan WijnService met de vraag of er iets mis was gegaan. Kreeg dezelfde middag een mail met de mededeling dat ze het gingen uitzoeken bij PostNL, maar ook een nieuwe bestelling verzonden hadden die de volgende dag geleverd zou worden. En inderdaad, de volgende dag al in huis. Topservice!

Nog steeds niks ontvangen wel betaald

1 mei besteld 1 mei nog steeds niet ontvangen.

Heerlijke wijn en een snelle verzending. Een aanrader.

Snelle service en mooie aanbiedingen

Gewoon een erg fijne webshop. Met de e-mails word je op aanbiedingen en mooie wijnen gewezen en bestellen en leveren gaat ontzettend snel. Aanrader!

Service zoals verwacht!

Top - Snel en Goed

Dankjewel

goed wijnen voor schappelijke prijs

Goede wijnen voor schappelijke prijzen

Verzending wat moeizaam contact prima

Het bestellen ging snel en makkelijk. Helaas ontving ik de dag erop een mail dat mijn bestelling niet voorradig was. Uiteindelijk 13 april besteld en pas 24 april in huis. Had aangegeven dat het bezorgd moest worden in een PostNL afhaalbox maat blijkbaar kan dat niet. Het pakket is 10 dagen onderweg geweest en retour afzender gegaan. Op dag 11 werd het ineens bij een PostNL punt bezorgd en kon ik het alsnog daar afhalen. Kleine tip, geef mensen niet de keuze het af te halen bij een afhaalbox als dat niet kan ivm idkaart controle. Het contact wat ik tussendoor heb gehad was snel en behulpzaam

Snel geleverd en goed verpakt

Heel goed.

Keurig op de beloofde tijd bezorgd volgens de mails.

Superservice door capabel en klantgericht personeel.

Alles klopt daar

Goede wijn. Snel bezorgd

Bedrijfsgegevens

Curieweg 1

8013 RA Zwolle

038 421 5196

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.