Goed, moet nog proeven

Niet gerealiseerd dat alcohol houdende drank bij verzending om legitimatie en handtekening bij ontvangst vraagt, waardoor de bezorging vertraagde , is het snel door u opgelost. Hoe de wijn smaakt moet nog ervaren worden.

Meedenkend en servicegericht.

Artikel besteld, vanwege een verkleurde doos (verpakking) nam men tevoren contact op om te vragen of dit een probleem was. Artikel zelf was nieuw en in dito conditie. Aangegeven dat dit geen enkel probleem was. De sportieve reactie was dat ik een extra fles wijn kreeg. Kortom: goede kwaliteit en uitstekende service.

Teleurstellend

Wijn besteld bij jullie voor de verjaardag van iemand. Helaas heb ik mijn bestelling nog niet binnen en krijg ook geen updates.

Goede service en fijne wijn!

Goede service en fijne wijn!

Service dat begrijpen ze hier

Prettige samenwerking en prijs kwaliteit is goed en hun aanbod

Jullie service oké. Bezorging Post NL drama!

Sorry zo snel als jullie zijn zo dramatisch is Post NL. ik wacht al een week op de bestelling. Elke dag bericht; Sorry bestelling wordt iets later. Het is nu weekend. Dat wordt dus straks 9 of 10 dagen als ik geluk heb. Straalt ook beetje op jullie af.

Wijnservice prima, bezorging bagger

Voor 15.00 besteld morgen in huis? Dacht het niet!

Mijn bestelde wij werd keurig op tijd bezorgd!

Mooie wijnen voor prima prijzen

Bestel geregeld bij Winservice.nl. Prima prijzen en snelle levering. Voor mij geen ander.

Heerlijke wijn voor een scherpe prijs!

Zeer tevreden!

Erg netjes en snel geleverd

Erg netjes en snel geleverd

Gemakkelijk bestellen en snelle levering

Het gehele proces vanaf oriëntatie op de website tot de uiteindelijke levering van de geselecteerde wijnen werkt prima. Het persoonlijke kaartje is ook leuk.

oke

de doos werd ondersteboven bezorgd. t karton was in de hoeken behoorlijk in elkaar. misschien tekst op de doos wat boven is?

Heerlijke wijnen, veel keus

Wij hebben onze eigen rosé, witte en rosé gevonden. Deze bestellen we dan en hebben het vrijwel direct in huis. Super service , telefonisch contact, geen probleem.

goed bedrijf , ik ben goed geinformeerd voor een levering van wijn in Nederland.

Ik woon zelf in Frankrijk en wilden een fles wijn laten leveren op een adres in Nederland. Eerst begonnen met bestellen bij Gall&Gall, wat superslecht verging uiteindelijk gestopt met het proberen te bestellen. Via internet jullie berijf gevonden waarbij ik goed geinformeerd werdt en de wijn is op de bestelde wijze bezorgt. iIk ben tevreden over jullie dienten. Tot een volgende bestelling!

Net product, redelijke prijs vlotte levering

Goed, we komen terug

Fantastisch bedrijf

We hadden 24 flessen champagne besteld en een dag later werd het ook netjes bezorgd. Echter was er maar de helft geleverd, na een telefoontje met Wijnservice werd er verteld dat het klopte omdat door transport schade de helft verloren was gegaan. Ze vroegen wanneer heeft u het nodig? De volgende dag dus, het was geen probleem want ze stuurde meteen 12 nieuwe flessen en idd de volgende dag was het er. Niks dan lof en veel respect hoe jullie met klanten omgaan.

waar blijft bezorging?

Extra besteld om de gratis bezorging te bewerkstelligen, maar krijg van de bezorging bericht dat het een dag later wordt. Een dag later bericht dat ik het een dorp verop kan komen ophalen. Maar het is er nog steeds niet. Jammer

Goede wijn voor een fijne prijs.

Snelle en vlotte levering.

Gedaan wat beloofd werd….

Snel, qua bevestiging, verzenden en ontvangst

Goede communicatie, nadat ik een verkeerd afhaalopdracht had ingevoerd

Top service !!

Levering snel en keurig...

Altijd goed

Heerlijke wijnen en snelle levering.

Goede prijs kwaliteit en snelle bezorgin

We bestelen hier wek meer. Vaak redelijk goede wijnen tegen acceptabele prijzen

Curieweg 1

8013 RA Zwolle