Schnelle Lieferung

Prima, alleen erg jammer dat je na 1 bestelling dagelijks gestalkt wordt door Wijnservice.nl

Prima, alleen erg jammer dat je na 1 bestelling dagelijks gestalkt wordt door wijnservice.nl

Nnn

Ccccc

Zeer snelle levering en correcte behandeling van gesteld probleem - grote keuze aan wijnen

Gesteld probleem mbt leveringskosten en kortingscode werd op een correcte en aangename manier opgelost (vlotte communicatie). Zeer snelle levering. Lekkere wijn (epicuro salice salentino)

Klantgerichte service

Vorige x was mijn bestelling zoek, kreeg na melding direct nieuw gestuurd. Topservice!

Goede wijn snel geleverd !

Heerlijke wijn snel geleverd, deze keer ook de Rose Van Salentein gekocht, heerlijk !

Goede service slechte leverings koerier

Duurde bijna week voor ik het in huis had voorsl schuld van pos nl

Ik zou deze service aan een ieder aanbevelen.

De site is overzichtelijk, het bestellen, wanneer je eenmaal in het bestand staat, gebruikersvriendelijk en efficiƫnt! Het geleverde product is van goede kwaliteit, de bezorging zeer betrouwbaar en als kers op de taart telefonisch contact, indien nodig, zeer vriendelijk en helpend.

Overzichtelijke website en snel geleverd; prima wijnen, eerlijke prijzen

Bestellen gaat zeer eenvoudig met de overzichtelijke website. Competitieve prijzen, Verschillende betaal-opties. Snelle levering, duidelijke e-mail communicatie... En uiteraard prima wijnen!

Topservice & snelle levering!

We waren op zoek naar een specifiek wijntje dat we ook meteen terugvonden op de site. Besteld en volgende dag geleverd! Top!

Schuttelaar wijnen (wijnservice.nl) doet het super!

Meestal haal ik zelf wijn op bij Schuttelaar wijnen & geschenken in Zwolle. Echter kan ik niet altijd weg en dan bestel ik via wijnservice.nl. Ik weet dat de wijn dan ook bij Schuttelaar Zwolle vandaan komt. En dat is altijd goed! Snel, voordelig, altijd een leuk kaartje erbij. Top!

Snel en betaalbaar

Nette service. Duidelijke communicatie

Alles is naar wens

Lekker wijntje en keurig bezorgd.

Lekkere wijnen

Jammer dat er niet gereageerd wordt op mijn opmerking bij de bestelling

Goede en directe bezorging

Prima verpakt

Netjes geholpen toen mijn bestelling verlaat was door post nl

Snelle levering. Heel tevreden.

Wat een service!

Heel snelle levering. Dank

Opnieuw besteld, op tijd geleverd

Bestel regelmatig wijn en wordt altijd goed verpakt en op tijd geleverd.

De tijd van levering viel tegen

De wijn kende ik, prima, bij bestelling zou dodag geleverd worden, werd vrijdag. Hele midddag(,va 14.30) zitten wachten, werd 18.00 Geen tussentijds tijd bijsturen, zoals gebruikelijk, dus matig tevreden over leveren.

Super snelle levering

Nvt

Snelle levering zonder problemen

Snel en voldoet aan verwachting

Goed en snel

Perfect! Chapeau!

Super snelle verzending! Goed verpakt!

Curieweg 1

8013 RA Zwolle