Lekkere witte en rode wijn soepel in huis

Bestelling erg gemakkelijk te maken. Keuze vrij eenvoudig door goede omschrijving op de site. Prijs en kwaliteitsverhouding erg goed

Slecht

Geleverd op een niet afgesproken datum

Goede snelle levering

goede snelle levering, helaas 1 fles al aangebroken !

zoals altijd super snelle levering, helaas was 1 fles met schriefdop al aangevroken !

Fijne aanbieding !

Mooi groot assortiment, nu een hele fijne aanbieding en snelle levering !

Uitstekende leverancier

Mooie produkten (qua port alles premium: rest ken ik niet), scherpe prijs, vlotte levering, tijdige informatie over bestelmoment. Ofwel: prima om mee in zee te gaan!

Goed assortiment, snelle verzending.

WijnService.nl beschikt over een breed assortiment wijnen, voor een goede prijs. De verzending was snel en de flessen waren prima verpakt. Snelle reactie op email. Oftewel: zeer tevreden.

Heel veel keuze en heel snel geleverd

heel goed, optijd geleverd

Xxx

Fantastisch!

Ik had vrijdag besteld voor een feestje die we zaterdag hadden, alles werd perfect op tijd afgeleverd! We zijn erg tevreden!

Nog niets ontvangen !!!

Nog geen melding gehad dat er bij het dropof punt is geleverd !!!

To!

Goede service snelle levering

Website is overzichtelijk, makkelijk te bestellen en ze leveren snel. Goede ervaringen met deze winkel.

Prima service. Snelle levering. Mooie wijnen

Mijn absoluut favoriete site om wijn te bestellen

Bestelling soepel en snel

Website simpel en makkelijk bestelling te plaatsen. Levering snel en prijs prima

perfecte levering

snelle correcte levering

Goed assortiment en snelle levering

Na klein voorraad probleem juiste informatie en daarna snel geleverd

De verzending.

Voor een tweede opvolgende keer is de levering niet goed gegaan. Deze keer heb ik mij gehaast om ruim op tijd thuis te zijn en was de koerier ruim anderhalf uur vroeger dan aangegeven. Pas 30 uur later kreeg ik een bericht waar ik de zending kon ophalen. Naar het mogelijke ophaalt punt ben ik eerder die dag op de bonnefooi naartoe gereden en was de zending nog niet. Wat betekend dat de koerier anderhalve dag met de zending heeft rondgereden.

Stevig goed en prima verpakt

Mooie selectie wijnen

Prima webshop met leuke en goede keuzes aan wijn.

Wijn niet op voorraad, jammer!

Alsnog vlot geleverd, één dag vertraging omdat de bestelde wijn niet op voorraad waa! Niet nodig anno 2024!

Makkelijk te bestellen scherpe prijzen

Het bestelproces is gemakkelijk en snel De levering is ook heel snel gegaan Deze webshop is zeker een aanrader