Makkelijk te bestellen scherpe prijzen

Het bestelproces is gemakkelijk en snel De levering is ook heel snel gegaan Deze webshop is zeker een aanrader

Zeer snelle en correcte levering.

Altijd goede aanbiedingen en ruime keuze.

Wijn geweldig, bezorging waardeloos

De wijn is zeer goed. Prijs/kwaliteit goed! Jammer dat de bezorging zo lastig is. Je moet thuis zijn voor handtekening; je kunt niet kiezen voor bijv bezorging in avond of een strakkere uren keus. Enige keuze is de dag. Zo hebben wij al diverse keren de bezorger gemist, waardoor je dan weer de doos moet ophalen bij een post.nl punt. Tip voor jullie: mss andere bezorgdienst nemen met meerdere keuzes qua bezorgmoment. Hierdoor gaan wij dus niet meer online deze wijn bestellen bij jullie en halen we het wel bij een drankwinkel in de buurt.

Leuke aanbiedingen voor prachtige wijnen

Altijd goed en snelle levering!

Keurig en op tijd geleverd!

Fijne webshop en een mooi wijnblad bij de bestelling, zodat wij eens kunnen kijken wat ons de volgende bestelling ons kan brengen.

Eenvoudig besteld en snel geleverd!

Eenvoudig besteld en snel geleverd! Ruime keuze en concurrerend geprijsd

De levering vond snel na de bestelling plaats en de flessen waren verpakt in een degelijke doos

Snel en netjes verpakt geleverd

Snel en netjes verpakt geleverd

Altijd snel geleverd

Ik ervaar Wijnservice al meer dan 5 jaar als een trouwe leverancier, goede prijs/kwaliteitverhouding en snelle levering. En mocht de voorraad even onvoldoende zijn dan krijg je een belletje met de vraag of ze in delen mogen leveren of in zijn geheel maar later. Dat vind ik een keurige klantbehandeling.

Heerlijke wijnen, prettig geprijsd!

Lekkere wijnen voor een goede prijs en snel bezorgd. Top!

snel en correct geleverd

bestellen, makkelijk, en efficient. lekkere dessert wijn voor zeer redelijke prijs.

Heerlijke wijnen voor een redelijke prijs

Mijn bestelling werd snel afgehandeld en verstuurd.

Heerlijke wijn van Salentein !

Weer heerlijke wijn van Salentein besteld ! Snel geleverd !

Grote klasse

Ik heb al een aantal malen wijn bij jullie besteld en het is altijd prima in orde. Betrouwbaar, doen wat je belooft en een stipte aflevering. Pluim hoor!

Super slecht! Ik MOET een ster geven anders kan ik niet versturen, maar die ster geef ik niet.

Hoe kan ik jullie nou een ster geven als ik nog niets heb gehoord van jullie. Ik heb geen idee wanneer ik de wijn kan ontvangen.

1 minpunt:

De wijn werd niet op de dag geleverd die ik had aangegeven bij de bestelling dus was ik niet thuis, en moest ik het pakket alsnog ophalen, heel onhandig. Dit zal aan de postbezorging kunnen liggen en wellicht niet aan de wijnservice.nl maar ik vond het erg vervelend

lekkere wijn en snelle verzending

Fijne webshop met veel keus in wijn. Makkelijk bestellen en snelle verzending

late leveringpostnl

postnl belt aan om 21u ik doe open ,chauffeur weg!!! ik ga naar beneden staan die dozen in de hall iedereen kan ze meenemen , enhet strafste nog12 zware flessen in een doos ,die ik alleen in de lift moet zetten ........... Service O

De bestelde wijn werd goed verpakt en netjes en op tijd geleverd.

Mooie service!

Ik werd zelfs gebeld dat de bestelling niet compleet was en daardoor een dag later bezorgd werd! Helemaal top!

Goede snelle service!

xx

Snelle levering van een mooi product!

Snelle levering van een mooi product!

Snel service. Maar trage website interface

Het lukt niet om mijn password te veranderen. Kan dus niet meer inloggen. Verder snelle service ervaren.

Snel en makkelijk

Breed assortiment, goede wijnen, snelle service