Goed en tijdig

Prima op tijd geleverd

goed ontvangen

1e keer besteld en product goed ontvangen

Eerste bestelling

Ik heb mijn bestelling nog niet binnen. Zou 30 november bezorgd worden. Vraag mij of wanneer en of het nog komt. Dus tot nog toe mijn ervaring is lastig.weet dat het druk is.

Ik wacht al 2 weken op een lader….

Ben nog steeds aan het wachten op mijn lader….

Slecht

Voor 23h besteld, morgen in huis. Dit stond op de site. Klopt helemaal niet. Maandag besteld. Op vrijdag nog steeds niet geleverd… Heb die oplader dringend nodig

Eerlijke mensen !

Alles is vlot verlopen. Perfecte verpakking. Oplader werkt prima. Opladers Direct.nl = Betrouwbare firma. Met vriendelijke groeten vanuit Belgie

We waren eerst in de winkel om oplaadkabeltjes te halen voor onze iPhones. Deze waren belachelijk duur. Nu hebben wij vier originele oplaadkabeltjes besteld en ontvangen van Opladers Direct. Ze zijn top. Thanks.

Slechte levering en 0 respons op berichten

Levering pas naar 3 weken. Geen reactie op mails of appjes De opladers doen het goed maar de service daaromheen is slecht

Matig

Op dinsdag besteld en een dinsdag later pas ontvangen. Niks +1 of maximaal +2 werkdagen levertijd.

Zeer slecht

Zeeer slechts ze bellen niet terug als ik bel dan nemen ze niet op ik heb 3x e-mail gestuurd geen antwoord niet bestellen hier de opladers zijn niet orgineel !!!!!

niet geheel volgens wens

Ik heb maar 1 oplader gekregen en twee betaald ? Heb gebeld en gemaild en tot op heden niks gehoord ....

Niks verzonden wel betaald

Besteld en ging zondag verzonden worden. Nooit is het product verzonden. Antwoorden niet op mails/whatsapp! Scammers

Niets ontvangen!

Ik heb mijn artikel niet ontvangen. Nu begrijp ik gerust dat dit kan gebeuren maar ik heb meer dan een week geleden hiervoor contact proberen opnemen via de klantendienst en whatsapp maar nog altijd geen reactie!

Slechte communicatie

Het duurde lang voordat mijn bestelling geleverd werd. Hierover werd op geen enkele manier gecommuniceerd. Het lukte ook niet om in contact te komen met deze organisatie.

Zeer slechte ervaringen bestel er nooit meer.

Pas na bijna een maand !! werd de oplader bezorgd heb inmiddels elders allang een ander oplader gekocht. Op hun site staat " voor 23.59 uur besteld de volgende dag in huis" heb daarna gelijk een email verstuurd om verhaal te halen maar kreeg helaas geen antwoord. Kortom je wordt daar gewoon besodemieterd. Maar ik zal het ook niet terug sturen omdat jezelf de verzendkosten moet betalen en denk dat ik wel naar mijn geld kan fluiten.

Niet goed

De bestelling is gedaan op 24-11-2022 en ik heb nog steeds niets ontvangen!

Niets ontvangen

Ik ben al 1 week aan het wachten voor 2 kabels, dienormaal gezien de volgende dag geleverd zouden worden. Heb gemaild, geen antwoord.

Reageren niet op mail / vragen

In productomschrijving stond een andere omschrijving dan op het product na ontvangst. Gevraagd of er een fout is gemaakt, dat ik het anders retour wil sturen. Na retouren geen contact meer geweest tot op heden.

Prima snoertjes die naar behoren werken

Snelle levering, snoertjes werken naar behoren

af te raden webwinkel

Mijn bestelling is nooit toegekomen. Klantenservices via mail, whatsapp en telefoon onbereikbaar!!! Geld kwijt!

Ik wacht nog steeds op mijn order!

Je krijgt geen contact met het bedrijf. Uitleveren van orders gaat niet of heel traag. Geen reactie of oplossing Slechte service!

tot op heden slecht

reeds 3 weken besteld , niets van reden waarom ( niet invooraad , of andere reden ..... ) nu is het verzonden , maar na 2 dagen nog niet ontvangen hoop dat Ik het spoedig krijg ik koop een oplader omdat ik die nodig heb , Uw motto is voor 23.00 besteld s'anderen daags in de bus , bij mij is het meer dan 3 weken moet ik daar blij mee zijn , ik zou hem gratis moeten krijgen een mistevreden klant maar ja er zijn ergere dingen in het leven groetjes

Lange levering maar wel prima kwaliteit

Ik had besteld en het duurde maar liefst 9 dagen tot het aankwam, dat vind ik best lang. De medewerkers reageerden niet op mijn mails dus als de levering verbeterd word zou ik overwegen nog een keer te bestellen

Product retour gestuurd, geen reactie, geen vergoeding

Beste opladersdirect, Ik zie dat jullie autoreply bij iedereen hetzelfde is maar ik heb in november via whatsapp en de mail meerdere keren geprobeerd jullie te bereiken zonder resultaat, dus vandaar nu via deze weg. De sporthorloge die ik bij jullie besteld had werkte niet naar behoren. Ik heb hem daarom binnen de 30 dagen bedenktijd teruggestuurd. Vervolgens wacht ik nog steeds op jullie reactie en terugbetaling. (ordernummer OD83940, klantnummer ‪165782912) Ik ben erg teleurgesteld in jullie service en is mijn waardering daarom een 1. Ik hoop dat jullie alsnog contact met mij opnemen zodat ik deze recensie kan verbeteren.

De lader doet het niet

Teleurstellend dat de lader het niet doet.

Geachte heer/mevrouw, Wat jammer om te horen dat er problemen zijn met uw bestelling. In verband met complexe bedrijfsproblemen waren wij in de maand oktober beperkt bereikbaar. De problemen zijn inmiddels weer opgelost. Excuses voor het ongemak. Wij zullen contact met u opnemen per mail. Mocht u contact met ons willen opnemen dan kan dat uiteraard weer per mail op klantenservice@opladersdirect.nl Met vriendelijke groeten, Team Opladersdirect.nl

Over OpladersDirect.nl

Wij zijn Opladersdirect.nl. Opladersdirect B.V. is een Nederlands bedrijf dat zich focust op de online verkoop van consumentenelektronica. Met name; smartwatches, draadloze oordopjes, koptelefoons, babyfoons en deurbellen met camera. Bij Opladersdirect.nl draait alles om het bieden van een uitstekende ervaring voor de klant. Wij doen dit onder andere door het bieden van een snelle levering, gratis verzending en gratis retourneren, een 30 dagen bedenktijd en een meedenkende klantenservice die altijd binnen 24 uur reageert.