Oplichters

Geen beoordeling waard. Beloven koeien met goude oren, maar niets nakomen. Mensen aub niets bestellen hier je bent je geld kwijt. Originele producten leren ze ook niet en laat staan de gehele procedure hier achter. Reageren doen ze niet. Dit is een bedrijf die rijk wordt zonder er iets voor te doen. Oplichters eerste klas en ze komen er nog mee weg ook. Het is tijd dat er actie genomen wordt tegen dit bedrijf

SLECHT

Kabel werkt niet, direct aangemeld als retour en terug gestuurd. Gemaild, gebeld, maar totaal geen reactie of terugbetaling

Let OP! Retourneren is niet mogelijk en ze verkopen geen originele laders!

Een jaar geleden heb ik bij deze webshop een NIET originele Apple Macbook lader gekocht. Ik heb geprobeerd dit product terug te sturen, dit is tot op de dag van vandaag nog niet gelukt! Retourneren kan dus niet! LET OP! niet alleen het retourproces maar ook de producten zijn niet zoals omschreven. De producten zijn NIET origineel. Zelfs de meegeleverde kabel is niet origineel. Het betaalproces tussen Billink en de webshop is ook geen verstandige keuze. Billink zegt hier achteraan te gaan maar uiteindelijk MOET je het product betalen en kunnen ze het betaalproces niet langer pauzeren. Het is jammer dat ik een cijfer 1 moet aangeven, het liefst geef ik deze webshop een 0.

Waardeloos

Een maand geleden besteld maar nooit wat ontvangen voel me opgelicht

Grootste Oplichters !!

Op 6 Januari 2023 voor €162,- aan kabels en i phone opladers besteld. NIKS ONTVANGEN !! Wel mail gehad dat ze het verzonden zouden hebben. Ik heb gebeld voice mail natuurlijk, ingesproken maar geen bericht terug. Ik heb ook gemaild maar helemaal geen antwoord. Kortom NIKS KOPEN ! Je ontvangt niks.

Zeer slecht bedrijf

Ouderen horloge met valdetectie 150 euro besteld en gekregen alleen is hij al eerder bij iemand geweest en nu kan je het horloge niet meer koppelen moet eerst teruggezet worden naar fabrieksinstellingen bij de verkoper geeft het horloge aan , heb nu al tig x gemaild , gebeld , geappt maar helaas er wordt niet gereageerd .

Zeer slecht echt niet best

Op 9 januari macbook lader besteld nog steeds niet ontvangen. Krijg een mail dat ie Verzonden is en je van postnl. Een track and tracé code krijg die moet nog komen. Gemaild daarna weer het zelfde liedje tot drie keer aan toe steeds zelfde mail terug dat ie Verzonden is. Tot opheden nog steeds niks ontvangen behalve een betalingsherinnering

Niet ok

Reeds 2 weken aan het wachten op laadkabel, wel de melding ontvangen dat deze in vertraging is enkele dagen na aankoop. Later een mail ontvangen dat deze verzonden is en dag de track en trace me ging doorgestuurd worden via Postnl maar nog steeds niet ontvangen. Vriendelijk Via mail en WhatsApp contact opgenomen maar geen antwoord ontvangen.

Oplichters!

Niets anders dan rotslechte ervaringen en oplichtingen hier!!! Wordt hieraan dan niets gedaan???!!!!

Slechte service

Nog niets ontvangen van mijne bestelling

Niks ontvangen

Besteld ivm 24 uurs levering. Zelfde ervaringen als meerdere op deze site. Zou verzonden zijn maar niks gehoord van POST NL, daarna geprobeerd te bellen en mailen maar geen reactie.

Oplichters!

Moet een ster invullen maar 1 is al teveel! 29 december 2022 oplader besteld, tot op heden (20 Januari 2023) niks ontvangen! Niet te bereiken per mail, telefoon of whatsapp.

Komen niet na wat ze beloven

Opladerkabel besteld omdat hij binnen 24 uur in huis zou zijn. 2 dagen later nog niks ontvangen en toch maar gemaild, direct daarna mail ontving ik de verzendbevestiging. Ook nog mail terug dat ze problemen hadden maar dat ze hem meteen gingen verzenden. Nu 10 dagen later nog niks ontvangen en om verzoeken tot terugbetaling wordt niet gereageerd. Ondertussen allang ergens anders een kabel gekocht omdat ik er gewoon 1 nodig had.

Oplichters

Ik heb mijn bestelling nooit ontvangen. Ik eis mijn geld terug stelletje oplichters!!!

Slecht

Oplader besteld. Is echter nooit aangekomen.

mijn bestelling niet ontvangen!

Donderdag 12 januari een berichtje gekregen dat mijn bestelling verzonden was. Top op heden nog niets ontvangen en ook geen bericht gehad van PostNL! Gaat de bestelling nog komen?

Slecht

Mijn product is na een werk nog steeds niet geleverd en krijg niemand te pakken. Weet niet of het nog goed komt want zou na 1-2 werkdagen geleverd moeten worden. Hoop dat ik nog contact hierover kan krijgen.

Waardeloos

6 januari oplaadsnoertjes besteld. Reageert niet op mail, appen ook niet op telefoon. Heb aangifte bij de politie gedaan. Ook bij de creditkaart ,die gaan er ook mee aan de slag.

Slecht

Ik heb 2 week een lader besteld en heb nog steeds niks binnen zeer slechte service

Slecht

Ik heb mijn oplader nog steeds niet binnen!!

Slecht

Vanaf 9 januari aan het wachten. Niets ontvangen. Mail wordt niet beantwoord wanneer ik m'n product kan ontvangen!

Compleet kut

Ik heb op 5 januari een bestelling geplaatst vandaag (19) en nogsteeds niks ontvangen of gehoord lekkere service als je het nummer belt krijg je geen gehoor

Bestelling nooit geleverd!

Zit nu al 2 weken op het pakketje te wachten. Kreeg in mail dat het verzonden was maar nooit aangekomen. Toch een ster extra voor het geval dat de fout bij PostNL zit ;)

Heeeeeel slecht!!!!!!!

Heeeeel slecht!!! Heb mijn bestelling van 7 januari nog niet binnen!! Het is nu 19 januari!!! Ze zijn ook niet berijdbaar en reageren niet op mail!!!! Wat een waardeloos bedrijf!!!!!!!!!

Niet goed.

9 Jan besteld nog niks binnen . Geen enkele reactie via tel nummer of klantenservice

Over OpladersDirect.nl

Wij zijn Opladersdirect.nl. Opladersdirect B.V. is een Nederlands bedrijf dat zich focust op de online verkoop van consumentenelektronica. Met name; smartwatches, draadloze oordopjes, koptelefoons, babyfoons en deurbellen met camera. Bij Opladersdirect.nl draait alles om het bieden van een uitstekende ervaring voor de klant. Wij doen dit onder andere door het bieden van een snelle levering, gratis verzending en gratis retourneren, een 30 dagen bedenktijd en een meedenkende klantenservice die altijd binnen 24 uur reageert.