Ik heb niks ontvangen. Zoals meerdere mensen. Ik ben benieuwd wat hier verder meegaat gebeuren.

Niets ontvangen, maar wel al betaald.

Slechte klantenservice

Product besteld in november maar functioneert nu niet meer. Klantenservice reageert nergens op, niet via mail en ook niet via whatsapp. Zeer slecht!

Awful and useless. Pure fraud

Ordering an item via opladers direct resulted in pure disappointment. The item haven't arrived, and there is no one to talk to from so-called nonexistent "customers service". Do yourself a favor, and keep away from them!

Product niet geleverd!

Paar weken geleden besteld! Niets ontvangen! Geen reactie op mail aan klantenservice. Ik kan niet tegen onrecht. Ga dit uitzoeken. Wil óf het product of geld terug. Geef ze hiervoor nog een week de tijd.

Slecht!!

Ik heb een i Phone oplader voor mijn dochter besteld op 6 januari en die moet nu nog komen!! Ze zijn niet bereikbaar dus het is een neppe zaak! Het is inmiddels 18 januari!! Vandaag besteld morgen in huis tuurlijk vind dit belachelijk en maar geld pikken van mensen!!

Na 1/2 week nog geen lader binnen.

Super balen..1 1/2 geleden besteld en nog steeds niet binnen

Na bijna drie weken nog niet aangekomen

Bestelling na drie weken nog niet geleverd

Lange levertijd

Anderhalve week geleden besteld maar helaas nog niks ontvangen.

Geen product ontvangen

2de week gaat nu in geen product ontvangen! 4dagen na bestelling ( er werdt nochtans voor 23u besteld morgen in huis beloofd) krijg ik een mail dat de verzending vertraging heeft opnieuw 4dagen later krijg ik de vraag jullie te beoordelen. Zou ik graag doen maar zonder dat mijn bestelling is aangekomen zal ik jullie zeker niet aanbevelen bij andere

Oplichters!

Na ruim een week niks ontvangen, niks hier bestellen!

Slecht

Ik heb mijn product een week later nogsteeds niet ontvangen en ook geen track and trace

Slecht

Heb een oplader bij dit bedrijf besteld op een zondag en op de site staat dat het 1 extra werkdag duurt als je in het weekend besteld en kreeg het pas 1 week later zelfs nadat ik een e-mail heb gestuurd en een whatsapp bericht om het te annuleren en vervolgens krijg ik daarna een e-mail dat het is verstuurd dus 1 ze houden zich niet aan de afspraken op de site plus klantenservice en communicatie kan ook nog ruim verbeterd worden. Heb ook nog steeds niet mijn geld terug.

niet goed

ik heb mijn oplader 12 januari besteld en ondertussen is het 15 januari en nogsteeds niet binnen, op de site staat: voor 23.59 besteld, morgen in huis.

Waardeloos bedrijf

Bedrijf komt afspraken niet na, houdt een klant niet op de hoogte. ze beloven koeien met goede horens. Ze geven aan voor 23:00 besteld de volgende dag thuis. na 3 dagen nog niet binnen. reageren op mail ook pas na 3 dagen. Dan geven ze een melding dat het verstuurd is met post.nl en je een trace link krijg. Zelfs dat klopt niet, na 2 dagen nog geen track &trace ontvangen, laat staan het geen wat je besteld. Wat mij betreft zijn ze geen waardering waard. Als je zo met je klanten om gaat beveelt dit zeker geen aanbeveling. Tijd dat dit id duidelijk vermeld wordt over Opladersdirect.nl

Lang wachten op pakketje.

Ik bestelde een oplader die zogezegd de volgende dag zou geleverd worden. We zijn een week later en ik heb het nog steeds niet. Ondertussen al lang bij iemand anders een oplader gekocht en ontvangen. Met andere woorden, hun service is echt slecht. Zet niets op je website wat je totaal niet kan waarmaken.

Niet zo positief

Slechte terugkoppeling klacht/opmerking. 2e bestelling extreem lange levertijd Kan helaas nog geen keuze voor aanbeveling maken

Slecht

Ik heb mijn oplader nog steeds niet ontvangen na 1 week wachten, terwijl er stond vandaag besteld morgen in huis. Klantenservice werkt niet! geen reactie op niks!

Niet goed

6 Jan besteld 10 Jan mail aan klantendienst ( geen antwoord) 12 Jan bericht gekregen van verzonden ( met post.nl) Nu 15 Jan niets meer gehoord en nog niet ontvangen

Niets aangekregen en geen communicatie

Pakketje niet gekregen en klantendienst is totaal niet bereikbaar! Oplichters!

Nogsteeds nie binnen

Ik heb 2 weken geleden mijn pakket besteld en wweet maar niet waar het blijft

Niets ontvangen en geen reactie via Whatsapp of mail

Ik wacht nog steeds op het antwoord van mijn vraag waarom ik mijn bestelling niet heb ontvangen.

Betaald maar product niet ontvangen

Reeds 2 weken besteld en geen product ontvangen of een antwoord op mijn mails gekregen.

Goed en snel

Is een goede product, hoop jullie snel weer te zien

Zuur

Ik heb m nog steeds niet binnen, en ik krijg Al drie keer de vraag om n beoordeling te doen. Waardeloos. Kunt u kijken hoe het met de status is? Nee zeker? Dacht ik al.

Zeer slecht

Ik heb helemaal niks ontvangen en kan jullie niet bereiken!

Over OpladersDirect.nl

Wij zijn Opladersdirect.nl. Opladersdirect B.V. is een Nederlands bedrijf dat zich focust op de online verkoop van consumentenelektronica. Met name; smartwatches, draadloze oordopjes, koptelefoons, babyfoons en deurbellen met camera. Bij Opladersdirect.nl draait alles om het bieden van een uitstekende ervaring voor de klant. Wij doen dit onder andere door het bieden van een snelle levering, gratis verzending en gratis retourneren, een 30 dagen bedenktijd en een meedenkende klantenservice die altijd binnen 24 uur reageert.