Mooie plaids!

Snelle levering en makkelijk te bestellen.

De deken is snel en correct geleverd en bevalt uitstekend.

prachtige van goede kwaliteit plaid

vlugge en correcte levering

Prachtige kwaliteit wolken deken

Wat een mooie deken. Twee kanten te gebruiken, grijs en Peach. Snelle levering en goed verpakt. Blij mee!

Práchtig dekentje

Mooi dessin, heerlijke organische katoen. Kortom een aanwinst

Prima, maar verpakking kan beter

Het cadeau viel in de smaak. De kwaliteit lijkt goed. Wel een minpunt betreffende de verpakking. Ik heb de plaid ontvangen in een doos waar wel 3 of 4 plaids inpassen. Jammer, want er wordt nu heel veel lucht vervoerd en daardoor kunnen er minder pakketten in de bus van de vervoerder. Minpunt voor t milieu en de pakketbezorger.

Prachtige deken.

Ziet er heel mooi uit. Hoe het voelt, weet ik nog niet. Het is te warm om eronder te zitten/liggen.

Fijne deken, snelle levering

Fijne deken, snelle levering

Snel in huis. Goed verpakt en hele fijne dekens, hoge kwaliteit.

Snelle bezorging en mooie kwaliteit

Makkelijk bestellen via de website, snelle bezorging & goede kwaliteit.

Verkeerde deken geleverd en klantenservice is onbereikbaar

Meer valt er niet te zeggen. Helaas.

Hallo Ivonne, Ondertussen is de deken omgeruild en heb je de juiste ontvangen. De verkeerd gestuurde deken heb je kunnen terugsturen. We hopen dat je er alsnog veel plezier aan beleefd. Met vriendelijke groet, Dekentje.nl

hier kan je als man punten scoren

Dekentje kopen voor mijn vriendin is altijd een goed idee, maar met het picknick dekentje kan je echt niet fout. Snelle levering Hele mooie kwaliteit Prijs viel mij mee

De kleur is niet goed

De kleur is te geel. Ik had meer crème gehoopt. Ik ga het nog terug sturen.

hoi Anneke, Jammer om te horen dat de kleur niet helemaal bevalt. Terugsturen is natuurlijk altijd mogelijk! Fijne dag nog, Groet, Dekentje.nl

Voor

Mooi, zacht en warm.

Een fijne warme deken

Ik gebruik mijn deken als plaid op de bank, want vooral nu de kachel wat lager moet is dat heel aangenaam.

Mooi materiaal maar maatvoering klopt echt niet

Service is goed en de collectie is prachtig. Ik snap ook dat het natuurlijke materialen zijn waardoor exacte maatvoering lastig is. Een verschil van meer dan 20 cm vind ik echter wel erg veel van het goede. Het picknickkleed gebruiken we primair om onze bank te beschermen voor de hond. Die mag daar natuurlijk helemaal niet op, maar soms zijn we onoplettend.

hi Maarten, Wat jammer om te horen dat het kleed niet volledig naar wens is. We hebben de maat direct aangepast op de website. Helaas krijgen we af en toe foute maten doorgegeven van onze leveranciers. Gelukkig ging het maar om een paar centimeter. We hopen dat je er alsnog van kunt genieten! Met vriendelijke groet, Dekentje.nl

Mooi materiaal

Snel en mooie kwaliteit

Perfect!

“Ik ga even mijn dekentje.nl halen”, zeg ik als het fris wordt. En dan bedoel ik De Beste Deken van alle dekens die heb. Het kon niet mis gaan: veel foto’s en een omschrijving waarin zelfs beschreven is hoe de deken voelt. In het echt bleek het precies zo te zijn. De bestelling zat in een doos met een prachtige kaart erop. Zo mooi dat je het pakket cadeau zou kunnen doen. Het werd ook supersnel -op de dag van de bestelling- verzonden, hoewel ik dat niet het belangrijkste vind. De deken heb ik nu bijna 4 maanden en is nog altijd mooi. Ik geef 5 sterren omdat ik dit alles bij elkaar boven verwachting vind en ik echt verrast ben door de topheid van deze deken van dekentje.nl. Perfect!

Prima service!

Wollen deken is van uitstekende kwaliteit en heerlijk warm, maar kriebelt een beetje.....

Fijne warme deken, met mooie kleuren!

Fijne warme deken, met mooie kleuren! De levering verliep zoals verwacht.

Zeer goed , zo wel het product als het gebruik

Zeer goed , zo wel het product als het gebruik

Snelle levering en antwoord op mijn vraag. Prachtige plaid van super kwaliteit. Erg blij mee.

Snelle levering , goede communicatie en zeer goede kwaliteit plaid

Een aanrader

Mooie deken,snel geleverd. Goede kwaliteit, een aanrader

Snel en goed geleverd

Mooie site en kwaliteit

Over Dekentje.nl

Op dekentje.nl vind je de mooiste, gezelligste en warmste plaids & dekens, bedspreien, babydekens en picknickkleden. Maak van jouw huis een thuis en kies je favoriete deken! Dekentje.nl is opgezet voor alle thuis-liefhebbers. We streven ernaar om het mooiste assortiment dekentjes op onze website bij elkaar te brengen. Kwaliteit en duurzaamheid vinden wij belangrijk, daarom kiezen we voor Europese merken, natuurlijke materialen en tijdloze ontwerpen.