WAUW

Snel, kwaliteit en prettig contact.

was een kado aan dochter

dochter blij verrast bevalt goed

Aan te bevelen.

Twee FratiHome zachte bamboe plaids besteld in de kleur groen/blauw. Prachtige plaids waar ik heel blij mee ben. Voelen zacht aan en zijn ruim van formaat. Wanneer ik een minpunt mag noemen is het de omschrijving van de kleur. Dit neigt echt meer naar groen dan blauw. De omschrijving blauw/groen is miz niet correct. Pakket werd de volgende dag geleverd door Post.nl

Lekker dekentje, zit er goed uit

En is een lekker wegkruipen dekentje

Snelle levering, prachtig dekentje!

Hele fijne ervaring, mijn bestelling bij Dekentje.nl kwam de volgende dag aan.

Uitgebreide website en snelle levering

Mooie kussentjes en leuk thema; retro. Snelle levering

Fijn plaid,;mooie kwaliteit,lekker warm.

Snel en netjes geleverd

mooie kwaliteit, goede en snelle levering

Het is deken van hele mooie kwaliteit, het artikel is zoals beschreven op de site. Het contact, de verzending gaat erg snel!

De wollen deken van de Mc Nutt collection, is precies zoals beschreven op de website. Ook qua kleur. Goede kwaliteit Vlotte verzending. 1 dag na bestellen geleverd. Prima verpakt.

Geen enkele reactie op mail

Een wollen deken gekocht die wél mooi is, maar waar hele plukken wol vanaf komen. Vreselijk! Ik heb hem nu in een zak in een kast gedaan, want ik bleef stofzuigen. Ik heb gevraagd om tips om het eventueel te verminderen....het is nu ruim een week later en ik heb niets gehoord. €85,00 naar de maan, dus nee, ik bestel hier nooit meer.

Fijne website, snelle verzending, zacht plaid

Niks mis mee!

Duidelijke website, snelle bezorging.

Duidelijke website. Vlotte bezorging, mooi product

Heerlijk warm

Zacht dekentje.

Goede snelle service en top product

Goede snelle service en top product

Stijlvolle warmte

Ik kocht en ontving 2 prachtige plaids, zeer stijlvol, warm, mooie kwaliteit wol- precies zoals beschreven en supersnel geleverd

Super mooi en lekker warm

Een aanrader

Kwaliteit en ontwerp prima, service bijna.

Kwaliteit: Mooi en degelijk, vrouw tevreden. Wat wil je meer. Service: Lang onderweg met problemen (verkeerd straatnr., enz). Uiteindelijk alles in orde gekomen. Al bij al tevreden! Eddy

Mooie deken, prima als sprei te gebruiken.

Mooie deken, prima als sprei te gebruiken.

Prettig contact, een door mij gemaakte fout van dubbele betaling snel gecorrigeerd. Deken is prachtig, lekker warm, goede prijs/kwaliteitsverhouding. Snelle verzending!

Mooi en lekker groot

Mooi wollen dekentje, zo groot dat je het lekker helemaal om je heen kunt slaan. Wel wat dun. Maar omdat het wol is toch redelijk warm.

Eerlijk advies over warme aanwinst

We waren er nog niet helemaal uit welke wollen plaid een mooie aanwinst zou zijn in ons interieur. Daarom hebben we advies ingewonnen. We kregen snel en duidelijk antwoord. Hierop hebben we een mooi exemplaar uitgezocht. De wollen plaid werd vlot verzonden en is prachtig!

Ontvanger was niet blij met kleur

Ik wil graag ruilen, het was n kerstcadeau maar mijn dochter vond de kleur niet mooi!!! Vr.gr.rikie [email protected]

Hallo Rikie, Zoals al aangegeven per mail kun je altijd ruilen bij ons door de deken terug te sturen en aan te geven welke je dan wilt hebben. We kunnen ook altijd het geld terugstorten, geen enkel probleem. Fijne dag nog, Team Dekentje.nl

Over Dekentje.nl

Op dekentje.nl vind je de mooiste, gezelligste en warmste plaids & dekens, bedspreien, babydekens en picknickkleden. Maak van jouw huis een thuis en kies je favoriete deken! Dekentje.nl is opgezet voor alle thuis-liefhebbers. We streven ernaar om het mooiste assortiment dekentjes op onze website bij elkaar te brengen. Kwaliteit en duurzaamheid vinden wij belangrijk, daarom kiezen we voor Europese merken, natuurlijke materialen en tijdloze ontwerpen.