Snelle degelijke service, top!

Ik was op zoek naar een deken en bij jullie snel gevonden. Duidelijk en gebruiksvriendelijke website.

De verpakking waar de plaid in zat vanuit Dekentje.nl viel ontzettend tegen.

De plaid is een cadeau voor kerst kost 150,00 euro dat verwacht ik toch een iets betere verpakking dan een slappe plastic open zak waar de plaid in zat. De kwaliteit zal ongetwijfeld goed zijn.(mag ik hopen) Dus de score wat betreft de verpakking een ster de afwerking en bezorging vijf sterren.

Hallo Jos, Wat jammer om te horen dat de verpakking niet bevalt. In het kader van duurzaamheid hebben we gekozen voor duurzame, eco verzendzakken. Tot op heden hebben we hier nog nooit klachten over gehad. We hopen dat de deken in ieder geval goed bevalt. Fijne kerstdagen! Team Dekentje.nl

Het is zoals omschreven

Mooi, gezellig dekentje. Ideaal voor de tijd van het jaar!

Ja en neen

Ben wel blij met de kleur want deze stemr overeen met de web site, ik had wel de dekentjes zachter verwacht

Hallo Nancy, Bedankt voor je review en wat jammer om te horen dat je het dekentje niet als zacht ervaart. Juist onze wollen dekens zijn altijd lekker zacht en heerlijk warm voor op de bank. Mocht de deken niet goed zijn (niet zacht genoeg) kun je hem altijd binnen 30 dagen retourneren. Met vriendelijke groet, Team Dekentje.nl

Deken voldoet aan verwachting: warme kleuren en heerlijk warm!

Zie boven

Mooie kwaliteit deken Snelle levering

Correcte firma

Net op tijd geleverd maar helaas beviel de kleur ons toch niet

Prachtig plaid

Helaas niet de goede kleur voor mijn interieur.

Heel snel ontvangen. Uitsteken kwaliteit.

Goede producten en snel geleverd

Ik zal zeker opnieuw kopen bij dekentje.nl en bij iedereen aanbevelen.

Prachtig, zacht, XL

Bestellen en dag nadien bezorgd

Heerlijk comfortabel

Dank voor de snelle levering. Het is een mooie kwaliteit plaid! Erg fijn om een natuurlijk product om me heen te slaan in plaats van polyester

Mooi produkt

Fijne deken .. mooie kleur . Ik had. hem alleen iets dikker verwacht.. maar hij staat mooi bij mijn interieur en ik ben er blij mee.

Fijn dekentje

Ik heb vaak last van koude voeten. Ik heb de wollen deken over het voeteind van mijn bed gedrapeerd.

Snelle verzending, mooiProduct

Mooie deken die ik snel in huis zodat zodat ik hem als sint kado op tijd kon schenken

Goede communicatie, snelle levering en prima product!

Mooi assortiment! snelle levering! heel mooi authentiek product.

Uitstekend product en service

Uitstekend product en service

Prachtige wollen deken. Lekker zacht en mooie kleur.

supersnel geleverd, prachtige deken van McNutt

Ruim aanbod, snelle verzending

Prachtige deken uitgekozen en na aankoop is hij snel verzonden. Heel blij mee en prachtige kwaliteit.

goede kwaliteit

Mooie kwaliteit plaid

Snelle levering van mooie kwaliteit plaid. Helaas was de grijze kleur anders dan verwacht, daarom terug gestuurd.

Prima levering, na afmelden toch weer een mail.

Het artikel dat ik besteld heb was prima; werd snel geleverd. Ik kreeg afgelopen week een nieuwsbrief. Ik heb daar geen behoefte aan, omdat ik dan teveel mails krijg en heb mij gelijk afgemeld. Beetje jammer dat ik vanmorgen weer een mail van jullie kreeg, anders had ik jullie 5 sterren gegeven.

Hi meneer / mevrouw Beilen, Dat is wel een hele zware straf voor ons zeg! In ieder geval fijn om te horen dat alles goed verlopen is en dat de deken bevalt. Je bent ook gewoon uitgeschreven voor de nieuwsbrief dus we beloven je niet meer lastig te vallen ;) Kortom, alles werkt zoals het hoort.. De laatste mail die je kreeg was dus om ons te beoordelen. We zouden het op prijs stellen als je de review nog wilt aanpassen, wij zijn namelijk erg trots op onze hoge reviewscore! Team Dekentje.nl

Uitstekend!

Zonder problemen en mooie plaids. Prima!

Over Dekentje.nl

Op dekentje.nl vind je de mooiste, gezelligste en warmste plaids & dekens, bedspreien, babydekens en picknickkleden. Maak van jouw huis een thuis en kies je favoriete deken! Dekentje.nl is opgezet voor alle thuis-liefhebbers. We streven ernaar om het mooiste assortiment dekentjes op onze website bij elkaar te brengen. Kwaliteit en duurzaamheid vinden wij belangrijk, daarom kiezen we voor Europese merken, natuurlijke materialen en tijdloze ontwerpen.