Uitstekend!

Zonder problemen en mooie plaids. Prima!

Opmerking bij bestelling is niet gelezen

De foto en de beschrijving van de deken die ik besteld hebt hoorden niet bij elkaar. Hierdoor heb ik niet de deken die ik eigenlijk wilde hebben. Maar hij is wel heel mooi.

Beste Annemiek, Jammer om te horen dat je niet de deken hebt gekregen die je graag wilde. Je kunt deze altijd nog ruilen door een mail te sturen naar [email protected]. We hebben de beschrijving ondertussen aangepast. Maar als je hem mooi vindt en tevreden bent mag je hem ook houden natuurlijk :) Team Dekentje.nl

Tevreden over de ganse lijn!

De aanschaf van mijn Tweedmill deken voldoet volledig aan mijn verwachtingspatroon! Ook de vlotte en efficiënte administratie errond alsook de levering was uitmuntend.

Fijne warme deken, mooie kwaliteit

Fijne warme deken van mooie kwaliteit. Erg blij mee en snelle levering.

Prachtig, lekker zacht en confortabel warm

Prachtig, lekker zacht en confortabel warm. Keurig en op tijd bezorgd.

Heel tevreden met dit product!

snelle levering!

Snelle levering, goede kwaliteit

Alles na wensen: bestelling plaatsen heel makkelijk, levering straks de volgende dag, kwaliteit prima.

Prachtige dekens, snelle service.

Ik ben heel blij met mijn McNutt deken! Mooie, zware kwaliteit, heerlijk warm en prachtige kleuren. Bovendien had ik hem supersnel in huis. Aanrader!

Heerlijk lekker warm en nog mooi ook top

Heerlijk lekker warm en nog mooi ook top

Heel fijn

Super kwaliteit, hele mooie deken, snel geleverd in eco verpakking

Goede ervaring

Goede service en snel geleverd

Was supersnel in huis

Heerlijke deken

Wederom geheel naar wens!

Een prachtige zachte mooie kwaliteit plaid gekocht die vlot werd geleverd!

Prima, snelle levering. Blij met het dekentje

Mooi product,

Echt mooi Materiaal

Ik heb het kado gedaan En ze was er zo blij mee en bevalt goed

Heerlijk zacht en warm

Heel blij met de dekens! Als je er onder ligt, wil je er niet meer onder vandaan.

Snelle levering, En het plaid ziet er fantastisch uit. Ben er erg blij mee.

Snelle levering van prachtige deken!

Soort knuffeldeken besteld via Dekentje.nl. Zeer snelle bevestiging ontvangen. De levering verliep ook snel en naar tevredenheid. Wat wil je nog meer? Chapeau voor jullie.

Snel geleverd, mooie plaids.

Zeer tevreden met onze aankoop, zachte warme plaids. Zeker aan te raden webshop!

Ideeal

Gezocht naar een geschikt kleed voor vakantie. Blij met de waterafstotende onderkant en de zachte bovenkant. Wel gecoat maar daardoor ook vochtvrij.

Snelle levering en snel antwoorden op vragen

Kwalitatief mooi picknickkleed en lekker zacht

Hele mooie plaids

Mooie kwaliteit en kleur

Vlotte service

Vlotte en snelle levering. Kwaliteit dekentje is beneden verwachting. Er werd gemeld dat het zacht was, maar is heel stug en niet soepel…

veel keuze top kwaliteit

nergens heb ik zo'n grote keuze wollen dekens gevonden. Ze zijn heerlijk warm en zacht. Super vlotte levering. Goed verpakt

snelle levering, prachtig product

Snel geleverd, product voldoet helemaal aan de verwachting. mooie collectie

Dorpsstraat 9 5529 AV Casteren

06 41685447

Over Dekentje.nl

Op dekentje.nl vind je de mooiste, gezelligste en warmste plaids & dekens, bedspreien, babydekens en picknickkleden. Maak van jouw huis een thuis en kies je favoriete deken! Dekentje.nl is opgezet voor alle thuis-liefhebbers. We streven ernaar om het mooiste assortiment dekentjes op onze website bij elkaar te brengen. Kwaliteit en duurzaamheid vinden wij belangrijk, daarom kiezen we voor Europese merken, natuurlijke materialen en tijdloze ontwerpen.