snelle levering, prachtig product

Snel geleverd, product voldoet helemaal aan de verwachting. mooie collectie

blij met de dekens, maar niet helemaal tevreden over het omgaan met mij als mens.

Natuurlijk ben ik blij dat ik de dekens nu heb die jullie voor mij hebben laten overkomen! Maar..... ik vond het niet integer dat jullie ze al besteld hadden en ik voor het bestellen nog geen toestemming had gegeven. Ik had hier mijn reden voor. Hierdoor kan ik niet zeker weten wat ik aan jullie heb, zou ik in de toekomst nogmaals met jullie contact hebben. Met vriendelijke groet, Marja (MacNutt/sahara linnen)

hi Marja, zoals we al aangaven per mail. We gingen de dekens sowieso op voorraad leggen en er was voor jou geen verplichting tot bestellen. Toen de dekens binnen waren hebben we je een bericht gestuurd dat je zo kon bestellen, dat hoefde niet. Je had immers geen aanbetaling gedaan. Maar goed, je hebt dekens in huis en je bent er blij mee. Dat maakt ons ook blij ;) Veel plezier ermee! Groet, Team Dekentje.nl

Slechte ervaring

Jammer genoeg een deken met veel rood besteld maar een p…bruine gekregen . Kan niet reclameren want ‘ kleurverschil kon optreden ivm procedé .

Beste Margaret, jammer om te horen dat je niet tevreden bent en dat je niet de goede deken hebt gekregen. Stuur ons even een mail op [email protected] en we gaan dit graag voor je oplossen! Met vriendelijke groet, Team Dekentje.nl

prima product en prima service

het geleverde picnic kleed viel wat tegen in kleur. Omruilen geen probleem, ik kreeg ook nog foto's opgestuurd van een alternatief. De kwaliteit is prima, precies wat we nodig hebben. De communicatie was vriendelijk en behulpzaam. Telefonisch contact vind ik altijd mis maar op deze manier ging het ook prima.

Goede picknickdeken

Fijn picknickdekentje en snel geleverd! Ik ben er heel blij mee.

Heerlijke plaid!

Snel bezorgd, goede service

Snel geleverd, mooie plaid, goede prijs

Heerlijk dekentje, mooie kleur, erg snel geleverd

Één opmerking (vraag): prima dat er maar één verpakking omheen zat. Kan het echter ook anders/milieuvriendelijker worden verpakt dan in plastic?

Snelle levering en fijn product

Snelle levering en fijn product

Prachtige deken

Mooie deken, super kwaliteit. Snelle levering. Heel tevreden.

Prima dekentje om de achterbank van de auto tegen modder enzo te beschermen

Goede bezorging , prima product.

Bestellen en inderdaad de volgende dag ontvangen. Netjes verpakt en prachtige plaid.

Top kwaliteit

Snelle levering en een mooie plaid, lekker warm en mooie kwaliteit. Heb inmiddels een tweede gekocht.

mooie dekens

Al eerder hier besteld, zeer tevreden over kwaliteit van de dekens. Mooie wol, mooie kleuren en goede kwaliteit. Ook verzending etc. allemaal prima.

Mooi cadeau!

Een mooi kwalitatief goed (en warm!) product

Voldoet aan de verwachting. Mooie kwaliteit.

Mooi en goed product

Mooie producten, goed geregeld

Het zijn mooie producten. Voor ons hele gezin hebben we dekens aangeschaft en we zijn er erg blij. We kunnen de kachel lager draaien en iedereen heeft het toch warm. Ik kan het iedereen aanraden.

Heel tevreden met de snelle verzending en vooral het gekochte artikel.

Zie hieronder

Ik kan nog geen beoordeling geven: ik heb de deken teruggestuurd, want verkeerde kleur. Als retourzending goed afgehandeld is, zal ik kunnen beoordelen. Dan kan ik ook een andere deken bestelllen. M vr gr Matja

Fijne deken, snelle service.

Ik heb een mooie turqoise wollen deken gekocht en deze werd zeer snel geleverd. De deken is van mooie kwaliteit, en met een kleur die klopt met de foto's. Bonus is dat mijn kat nu ook een nieuwe favoriete plek heeft om te liggen.

Dekentje bleek niet de juiste maatvoering te hebben

Het dekentje dat ik had besteld bleek veel kleiner dan op de site aangegeven. Inmiddels heb ik contact met klantenservice gehad en het dekentje teruggestuurd. Ze zouden na ontvangst weer contact met mij opnemen, tot op heden is dat echter niet gebeurd. De retourkosten worden normaliter namelijk niet vergoed! In mijn geval wellicht wel, maar tot op heden geen contact meer met het bedrijf. Al met al een vervelende ervaring en zou ik dit bedrijf niet aanbevelen!

hi Hetty, Ondertussen hebben wij deze kwestie al samen opgelost en heb je het geld netjes teruggekregen. We hebben inderdaad niet de goede deken opgestuurd, onze fout. Gelukkig konden we het samen oplossen. Team Dekentje.nl

Een heerlijk warm dekentje !

Een fijne, wollen, niet te zware deken/ plaid wat voldoende warmte geeft, niet te dik, niet te dun. Ziet er prachtig uit met die geweven visgraat. Fijn dat ik deze lengte kon bestellen. De wit afgewerkte randen staan fris. 100% tevreden

Deken omgeruild, perfecte service

Eerst een dekentje besteld die erg tegenviel kwa warmte en zachtheid. In overleg met dekentje.nl deze omgerolen voor een alpaca deken. Deze is super warm en heerlijk zacht! Bedankt voor de goede service

Kwaliteitsproduct en in 1 dag geleverd.

Er bestaan natuurlijk goedkopere plaids dan deze, maar als je graag iets moois van goede kwaliteit in huis haalt wat bovendien langer meegaat dan is voor mij de keus snel gemaakt.

Dorpsstraat 9

5529 AV Casteren

06 41685447

Over Dekentje.nl

Op dekentje.nl vind je de mooiste, gezelligste en warmste plaids & dekens, bedspreien, babydekens en picknickkleden. Maak van jouw huis een thuis en kies je favoriete deken! Dekentje.nl is opgezet voor alle thuis-liefhebbers. We streven ernaar om het mooiste assortiment dekentjes op onze website bij elkaar te brengen. Kwaliteit en duurzaamheid vinden wij belangrijk, daarom kiezen we voor Europese merken, natuurlijke materialen en tijdloze ontwerpen.