Is goed

Spullen zijn snel geleverd. Bijna alles op voorraad.

Zorgvuldig en klantvriendelijk

1 balpenvulling was kapot,de andere dag had ik al een nieuwe.

Ik koop al jaren bij jullie, al toen jullie in Boxtel waren.

Ik koop al jaren bij jullie, al toen jullie in Boxtel waren.

Wat fijn dat je deze mooie review plaatst en ook al jaren bij ons koopt. Want terugkerende klanten zijn over het algemeen tevreden klanten. Wij zijn blij met deze positieve beoordeling en blijven onszelf graag verbeteren. En heb je tips waardoor wij je nog beter kunnen helpen, dan horen wij dat graag!

Snelle levering en goede service

Bestelling wordt bijna altijd de volgende werkdag geleverd en klopt altijd! Enige halve minpuntje is dat de site niet erg overzichtelijk is en je dus vaak moet zoeken naar het juiste artikel. Maar als dat gelukt is, loopt het uitstekend. Ook wil ik complimenten geven aan de dames van Easy4Office in Zaltbommel, 1 telefoontje en alles wordt voor je geregeld en dit geldt ook voor de gezellige ontvangst in de winkel.

Hoi, fijn dat jullie zo tevreden zijn over onze snelle levering van kantoorartikelen en onze afhaalservice van kantoorartikelen in Zaltbommel! Het minpuntje is terecht. Er wordt hard gewerkt aan de zoek- en filterfunctie binnen onze webshop. Het komende jaar gaat daar een flinke verbetering in komen. Bedankt voor deze beoordeling en een hele fijne dag nog! Het Easy4Office Team

Persoonlijk contact, goede service en snelle levering.

Dag Esther, dankjewel voor jouw review en dan ook nog een mooie 10! Fijne dag nog!

nvt

Top, super snelle service

Heel blij met de vouwtafel ✅

Beste Anita, jij blij met de vouwtafel en wij blij met een 10! Dankjewel voor jouw positieve reactie en lekker genieten van jouw vouwtafel met deze zonnige dagen!

Prima.

Product was zo goed verpakt dat zelfs Putin er geen deuk in zou krijgen.

Beste Erwin, Fijn om te horen dat mijn collega's het product deugdelijk verpakt hebben, zodat jij nu zorgeloos kan genieten. Bedankt voor jouw positieve reactie en een fijne dag nog!

Goed product , slordige verzending , matige communicatie

Niet even iets laten horen als het product vertraagd is en vervolgens erg slordig inpakken en wederom versturen zonder berichtje

Beste Rina, fijn dat je tevreden bent over het product. Ik ben blij met jouw feedback dat de verpakking en de communicatie rondom verzending beter had gekund. Wij gaan er mee aan de slag om te zorgen dat deze punten beter verlopen in de toekomst. Fijne dag nog!

Snelle levering Interstuhl kruk

Ik ben heel tevreden met mijn bestelling van een Interstuhl kruk: bij Easy4Office was deze het goedkoopst én op voorraad waardoor ik hem de volgende dag al geleverd kreeg. Ik kreeg alleen geen bericht dat hij verzonden was of een track en trace, maar dat was men misschien vergeten. Al met al een aanrader!

Hi Dafne, wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het product en onze levering. Het geautomatiseerd versturen van de track-and-trace code bij verzending vanuit ons eigen magazijn staat inderdaad nog op ons wensenlijstje. Wij wensen je nog heel veel plezier van de Interstuhl wiebelkruk! Groetjes, Joanne

Alles was uitstekend geregeld en verzorgd.

Printer was op voorraad. Levering 1 dag na vestelling

Probleem opgelost

Opgelost

Prima service!

Prima service!

Perfecte service en prachtig materiaal.

Ook 1 week uitstel van levering naar België verloopt zonder enig probleem.

Top service, snel, lage prijzen gewoon super!

top bedrijf

Altijd vriendelijk en behulpzaam, snelle levering.

Precies wat ik zocht .

Ik was op zoek naar een artikel en zij hebben het ,en nog snel en correct geleverd.

Netjes verpakt en op tijd geleverd

Dankjewel Bart, fijn om te horen dat je goed geholpen bent!

Gekregen wat ik zocht, snel en door hen de suggestie gedaan dat het kon worden opgestuurd. Het verzoek om klantevaluatie bij iedere aankoop plus de reminders - hier en ook bij andere leveranciers - is echter veel en slaat een beetje door naar mijn beleving ( en dan ben ik als marketeer opgeleid. )

Dag Nanette, ik ben heel erg blij met jouw positieve review. Als marketeer begrijp je gelukkig ook het belang van reviews😉. Daarbij ben ik (ook marketeer opgeleid...) het helemaal met je eens dat we niet moeten doorslaan in het vragen van beoordelingen. Daarom kiezen wij bewust voor een algemene review over ons bedrijf en ontvangt een klant niet bij iedere bestelling opnieuw een review verzoek. Fijne dag nog!

Klantgericht

Andrea is een fantastische vrouw die alles doet om de klanten tevreden te houden.

Hele fijne service!

Ik had een vraag over een product en kreeg heel snel een volledig antwoord met meerdere productopties. Ook de levering was snel en netjes

Aanrader!

Vriendelijk personeel, goede producten, snelle levering en een uitstekende service. Absoluut een aanrader dus!

Dag Hanneke, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en onze mensen. Bedankt dat je het deelt! En we hopen nog op een lange en fijne samenwerking!

Makkelijk te bestellen en een snelle levering.

Prima Snel Vriendelijk Correct Goed product