Snel, goed en groot assortiment alles voor kantoor!

Alles voor kantoor, snel geleverd en netjes verzorgd.

Beste Brigitte, februari 2017 plaatste jullie de eerste bestelling bij ons en nog steeds kopen jullie alle kantoorartikelen bij Easy4Office. Dat geeft al aan dat jullie tevreden zijn over onze service. En nu bevestig en deel je dit via deze positieve review. Heel erg bedankt hiervoor, wij waarderen dit enorm! En hopen dat we dit nog vele jaren mogen voortzetten! Groetjes, Joanne

Vriendelijk personeel

Snelle levering en vriendelijk personeel.

Goedemiddag Henny, wij zijn superblij dat je de moeite hebt genomen om jouw positieve ervaring met onze snelle levering en vriendelijkheid te delen. Fijn weekend! Het Easy4Office Team

Bestelling geplaatst, na telefoontje kon het direct opgehaald worden

Beste Jannie, heel erg bedankt voor jouw mooie review! Wij zijn hier heel blij mee en wensen je heel plezier met jouw aankoop.

Redelijk.

Helaas slecht verpakt waardoor er een flinke kreukel in zat.

Beste Cher, Bedankt voor jouw review! Wij vinden het vervelend voor jou dat je het product met een kreukel ontvangen hebt door een slechte verpakking. Ik zie dat je een kalender had besteld. Deze kalenders worden normaal altijd verpakt en verstuurd in een stevig karton. Wellicht is dit bij jouw bestelling niet goed gegaan. Als er iets misgaat met een bestelling of een product voldoet niet, dan horen wij dit altijd graag eerst via een mail naar onze klantenservice met daarin een omschrijving van de klacht en een foto van een eventuele beschadiging. Dan kunnen wij het voor je oplossen. Het Easy4Office Team

Snel en degelijk geleverd

Snel en degelijk geleverd

Beste Ingrid, hierbij willen we je graag heel erg bedanken dat je jouw positieve ervaring met de levering van jouw bestelling bij Easy4Office deelt. Wij waarderen dit heel erg en wensen je een heel mooi, gezond en gezellig 2024 toe! Het Easy4Office Team

Helaas niets aan mijn bestelling gehad. Had 'm in de auto gelegd maar deze is gestolen helaas uit de

Helaas is mijn doos uit mijn auto gestolen. Maar levering was goed en prima.

Beste Jamal, wij waarderen het dat je ondanks de vervelende ervaring dat iemand zo brutaal is om het pakket uit jouw auto te halen, toch de moeite hebt genomen om een positieve beoordeling over onze levering te schrijven. Wij wensen je het allerbeste toe voor 2024!

Veel mails maar geen track & trace

Begin van de week besteld. Nog steeds niets binnen. Ook geen track & trace code ontvangen

Beste Marco, bedankt voor het plaatsen van jouw review! Wij vinden het jammer om te horen dat de levertijd op de website niet overeenkwam met de daadwerkelijke levertijd. Wij doen altijd ons uiterste best om de bestelling op tijd de deur uit te doen. Jouw bestelling is verzonden met de brievenbuspost en door de drukte rondom de feestdagen bij de postbezorgers wellicht vertraagd. Helaas heb jij hier last van ondervonden en dat vinden wij ontzettend vervelend. Graag horen wij of de bestelling inmiddels alsnog goed aangekomen is. Anders wil ik je vragen contact met ons op te nemen via 0418 - 68 03 91 of via de mail naar: [email protected]. Dan kunnen wij je een passende oplossing aanbieden. Groetjes, Joanne

Ik heb nog niets ontvangen

Heb ik nog niet. En nu nog steeds niet. Hoe kunnen jullie naar een revieuw vragen als er nog niets ontvangen is. En dan nog durven te vragen om de slechte beoordeling van vanochtend te herzien. Los het probleem op.

Goedemiddag Wil, wij vinden het heel vervelend dat u uw bestelling niet ontvangen heeft. De door u bestelde kalender is door ons verstuurd op 12 december jl. Ik zie in ons systeem geen notitie dat u contact met ons hebt opgenomen om kenbaar te maken dat u de bestelling nog niet ontvangen heeft. Hierdoor hebben wij uw klacht ook niet eerder kunnen oplossen. Vanochtend heeft u via deze review kenbaar gemaakt dat u de bestelling niet ontvangen heeft. Daarop hebben wij u vandaag meteen een persoonlijke mail gestuurd met een passende oplossing. Wij horen nog graag van u of de bestelling nu wel goed ontvangen is. Fijne avond!

Top service met snelle levering.

Mooi product aan een eerlijke prijs!

Goede en snelle levering

Goedemiddag Henk, met een uitstekende beoordeling voor een een goede en snelle levering sluiten wij zeer tevreden de dag af. Super bedankt voor de moeite die jij hebt genomen om jouw ervaring met ons en alle toekomstige klanten te delen. Wij wensen je een hele fijne avond! Het Easy4Office Team

geweldig

super snelle levering, gebeld wanneer de levering was, product zoals verwacht.

Beste Tieke, fijn om te horen dat alles goed is verlopen met de levering en de communicatie over de levering. Wij wensen u heel veel pelzier met uw mooie nieuwe roze bureaustoel. Fijne avond, Joanne

items na 2 weken nog niet ontvangen zonder enige mededeling

Het ging om items die wel in voorraad waren. Bovendien was/is het niet mogelijk om de zending te tracken

Beste Gilion, Wij vinden het heel vervelend dat je een slechte ervaring hebt gehad met de levering van jouw bestelling. De producten die jij besteld had liggen echter niet bij ons op voorraad. Onze webshop vermeld bij deze producten een levertijd van 5 werkdagen. Deze termijn is helaas niet door ons waargemaakt, vanwege een vertraging in de levering door onze leverancier. Dit had echter zeker aan u gecommuniceerd moeten worden. En wij gaan hier dan ook beter opletten. Heel erg bedankt voor jouw feedback, dat houdt ons scherp! Het Easy4Office Team

Snelle levering: goed product.

E-mail direct beantwoord. Snelle levering. Topproduct!

Beste Silvia Bernadette, Dankjewel voor jouw zeer positieve beoordeling over onze snelle communicatie, snelle levering en kwalitatief goed product. Een 10 betekent dat we voor jou alles goed hebben gedaan. En dat is fijn om te horen! Fijne dag nog, groetjes Joanne

Goede spullen, snelle levering.

Goede spullen, snelle levering

Super dat je onze producten en snelle levering als positief beoordeeld. En wij waarderen dat je dit met ons deelt. Het Easy4Office Team

Telefonisch contact gehad met een vriendelijk, meedenkende medewerker waarna de bestelling snel geregeld kon worden. Binnen 1 dag was de bestelling al op locatie met in de doos ook nog een klein cadeautje. Super dank!

Prima producten en levering

Overzichtelijke site...producten zijn van goede kwaliteit en levering volgens afspraak

Goedemorgen Willeke, bedankt voor het delen van jouw ervaring met Easy4Office via deze review! Fijn om te lezen dat je onze webshop als overzichtelijk ervaart en dat er geleverd is volgens afspraak. Geniet van je aankoop en jouw dag! Groetjes, Joanne

Prima levering, communicatie kan beter

Op zich ben ik prima tevreden met de levering en de eerste reactie van Easy4Office. Echter nadat ik de bestelling geplaatst had duurde het een paar dagen voordat ik de factuur kreeg, maar nog geen bericht wanneer ik de levering kon verwachten. Ik heb geen track& trace gekregen en ook totaal geen bericht van DHL wanneer ik het kon verwachten, maar ook niet toen het al bezorgd was. Misschien kunnen jullie daar niets aan doen, maar ik merkte dat ik het vervelend vond, omdat je toch wilt weten of het vervolgens wel goed gaat met de levering of dat je toch bedonderd bent. Gelukkig was dit laatste niet het geval, maar dat weet je bij een eerste ervaring natuurlijk nog niet.

Beste Marion, bedankt voor het plaatsen van jouw review! Fijn dat je op zich tevreden bent en dat je beschrijft wat verbeterd kan worden. Wij begrijpen heel goed dat je op de hoogte gehouden wilt worden van de status van jouw bestelling. Het heeft onze aandacht en we werken aan een oplossing om de communicatie over de status van een verzending middels een track-and-trace-code verder te automatiseren. Wij wensen je nog een hele fijne dag toe! Het Easy4Office Team

Prima website, minder betrouwbaar qua leveringstijd

Leveringstijd kwam niet overeen met tekst op de website, daarom te laat als cadeau. Ik zal daarom volgende keer eerder een andere website gebruiken.

Beste Sanne, bedankt voor het plaatsen van jouw review! Wij vinden het jammer om te horen dat de levertijd op de website niet overeenkwam met de daadwerkelijke levertijd. Wij doen altijd ons uiterste best om de bestelling op tijd de deur uit te doen. Wellicht is hier vertraging in de bezorging op getreden? Helaas heb jij hier last van ondervonden en dat vinden wij ontzettend vervelend. Heb je hierover contact gehad met één van mijn collega's? Anders wil ik graag alsnog uitnodigen om ons een persoonlijk berichtje met jouw ordernummer te sturen naar: [email protected] Dat zou ons helpen om te onderzoeken wat er mis is gegaan geeft ons handvatten om de dienstverlening waar mogelijk te verbeteren. Groetjes, Joanne

keurige afhandeling en service

Meedenken, pro actief, adviserend en service gericht. heel netjes en prettig!

Goedemorgen Astrid, bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Het is zo leuk als ook positieve ervaringen gedeeld worden. Hier worden wij heel blij van en het motiveert ons om andere leuke klanten ook zo goed te helpen. Wij wensen je nog een hele fijne werkweek en hopen je een volgende keer weer zo goed van dienst te zijn. Groetjes, Het Easy4Office Team

moest lang op de bestelling wachten

moest lang op de bestelling wachten

Beste Wilma, bedankt dat je met ons deelt dat je heel lang moest wachten op jouw bestelling. Ik zie inderdaad dat de bestelling bijna een week onderweg is geweest met de vervoerder. Dit vinden wij ook vervelend, onze excuses hiervoor. De levertijden hebben continu onze aandacht en gelukkig wordt 95% van de bestellingen volgens afspraak geleverd binnen 2 werkdagen. Wij hopen dat je ons in de toekomst nog een kans wilt geven met een nieuwe bestelling en dat je dan een positieve ervaring met ons kan delen. Groetjes, Joanne

Prima bezorgd

Bestelt en snel geleverd

Goedemorgen Coby, fijn dat jouw bestelling snel en goed verwerkt en bezorgd is. Veel plezier met jouw aankoop en natuurlijk heel erg bedankt voor jouw beoordeling met een een prachtige 10! Het Easy4Office Team

Snel en gemakkelijk

Altijd goede en snelle levering. Meestal de volgende dag al in huis.

Hoi Brigitte, bij het lezen van jouw review zit ik met een glimlach op mijn bureaustoel (jammer dat je het niet kan zien.... Het is iedere keer weer super fijn om te lezen dat onze goede en snelle levering gewaardeerd wordt. Dat is precies wat wij willen realiseren: gemak voor onze klanten. Dankjewel voor jouw review en een fijne werkdag nog! Groetjes, Joanne

zeer goed

vlotte en snel geleverd.

Beste Henk, goed om te horen dat jouw bestelling zeer vlot en snel geleverd is. En dat je dit deelt met ons en onze klanten, waarderen wij zeer! Het Easy4Office-Team

Goede producten en fijn contact

Het contact ervaar ik als fijn, waarbij de producten erg naar wens zijn. De levering is wel een aantal keer te laat geweest, maar hier konden ze niks aan doen. Wel een aantal keer zelf voor moeten bellen, maar werd er vervolgens direct iets mee gedaan. Kortom, fijne communicatie en goede producten!

Beste Simon, goed om te horen dat je het contact met ons en onze producten als fijn ervaart. De levering van de twee bijzetstoelen heeft inderdaad buiten onze invloed om veel te lang op zich laten wachten. Daar wil ik nog wel graag aan toevoegen dat de levering van de hoogte-instelbare werkplekken en bureaustoelen toch zeer snel geregeld was, gezien de korte termijn tussen de opdracht en de verhuizing?! Wij proberen altijd een goede oplossing te vinden, zoals het plaatsen van de leen-stoelen voor de vergadertafel, totdat de nieuwe stoelen binnen waren. Wat ik leer van jouw reactie is dat we onze pro-actieve communicatie nog kunnen verbeteren en dat neem ik zeker mee! Groet, Joanne

Groot assortiment

Vlot geleverd.

Beste Gerard, met een 10 voor een vlotte levering is alles goed gegaan. Daar zijn wij heel blij om! Dankjewel voor jouw review en een hele fijne dag nog! Het Easy4Office Team

Valeton 9c 5301 VM Zaltbommel

Over Quantore online

Quantore verzorgt al meer dan 100 jaar de inkoop en distributie van kantoorbenodigdheden voor bijna 450 zelfstandige kantoorvakhandels in Nederland en België. Er liggen meer dan 24.000 artikelen klaar voor verzending naar de kantoorvakhandel én naar hun klanten. Van pennen en papier tot aan warme dranken en schoonmaakproducten. We verwerken jaarlijks meer dan 5 miljoen orderregels. Dat is een drukte van belang!