Gewoon netjes afgehandeld

`Beste Martin, fijn om te horen dat alles netjes is afgehandeld. Bedankt dat je dit met ons heb gedeeld! Het Easy4Office Team

Zeer coöperatief en vriendelijk.

Zeer coöperatief en vriendelijk.

Beste Simone, ik ben blij dat we samen een goede oplossing hebben gevonden voor het vervangen van de hervulbare stiften voor jullie school. Wij wensen de leerlingen en leerkrachten veel schrijfplezier na de zomervakantie!

Betrouwbaar

Goede kontakten en informatie.

Beste Marius, super fijn om te horen dat je tevreden bent over het contact met Easy4Office en dat je de moeite hebt genomen om dit te delen. Wij wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe Bimos Stahulp! Namens het Easy4Office Team, Joanne

Altijd snelle en nette service als levering!

Altijd snelle en nette service als levering!

Beste Alexandra, een snelle en nette service is één van de belangrijke toegevoegde waardes van Easy4Office. Fijn dat het gewaardeerd wordt en super bedankt voor jouw positieve review. Wij zijn blij en gaan vol enthousiasme verder!

Uiteindelijk prima!

Er mag eerder gecommuniceerd worden als product niet voorradig is. Nu moest ik eerst zelf bellen voor status bestelling.

Goede en betrouwbare levering

Bestelling is altijd binnen paar dagen binnen.

Beetrouwbare levering en een goede service staan hoog op onze prioriteitenlijst. Wij zijn heel blij met de 10 die jullie ons hiervoor geven! Super bedankt voor het schrijven van deze beoordeling. Wij wensen jullie nog veel werkplezier binnen jullie prachtige bedrijf en hopen jullie nog lang van dienst te mogen zijn! Groetjes Joanne

Zeer goede service

Wij bestellen al een aantal jaar producten via Easy4Office. De site is er duidelijk en toegankelijk. Bij vragen is de telefonische ondersteuning altijd netjes en duidelijk, ze denken graag met je mee.

Hoi Alexandra, het meedenken met de klant is wat ons werk zo leuk maakt! En dat jij dat nu bevestigt, maakt het extra leuk! Bedankt voor het vertrouwen in Easy4Office en wij hopen dat we je nog vaak mogen helpen. Fijne dag nog, groetjes, Joanne

Mooie stoelen, snel geleverd

Ik had de stoelen met een week in huis, afgeleverd door hun eigen bezorgdienst. Blij mee!

Goedemiddag Katja, als jij bent bent zijn wij het ook! En met een 10 zijn we dubbelblij! Wij wensen je heel veel plezier van jouw nieuwe stoelen. Groetjes, Joanne

makkelijk uitzoeken en bestellen

makkelijk uitzoeken en bestellen

Beste Ellen, wij vinden het heel fijn om te horen dat je het makkelijk vond om op onze webshop te zoeken en bestellen. Dankjewel voor de moeite die je hebt genomen om deze mooi review te schrijven. Fijne dag nog! Joanne

+ Producten prima - 2x levering op oude adres

+ Producten prima - 2x levering op oude adres

Beste Bas, Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven over Easy4Office en dat je tevreden bent over onze producten! Als minpunt heb je aangeven dat we 2 x op een oud adres hebben geleverd. De oorzaak hiervan was een verkeerd afleveradres in bij jouw persoonlijke gegevens in de webshop. Inmiddels hebben we hierover contact gehad met jullie secretariaat en zijn de gegevens geactualiseerd. Daarmee hopen wij het probleem naar tevredenheid te hebben opgelost. Via een reply op dit bericht, horen wij horen graag of je nu (nog meer) tevreden bent! Met vriendelijke groet, Joanne de Kloe

Snelle levering en altijd vriendelijke support

Levering van de bestelling volgt meestal binnen 2 werkdagen. Als er vragen zijn over een artikel of bestelling, is er telefonisch vriendelijke support beschikbaar.

Hoi Simone, super leuk om deze mooie review van jou te ontvangen. En om te lezen dat je onze snelle levering en altijd vriendelijke support als prettig ervaart. Wij blijven ons best doen en hopen jullie nog vele jaren van kantoorartikelen te mogen voorzien. Groetjes, joanne

zoals het hoort , goed

Dikke plus.

Beste Piet, wij zijn heel blij met de hoge waardering van onze goede service!

Snelle reactie

Omdat de bestelling niet aankwam binnen 4 dagen, is er meteen een nieuwe agendavulling gestuurd, die prompt een dag later aankwam! Goede service !

De leverancier had her product niet tijdig kunnen leveren, maar zij hebben ervoor gezorgd dat ik mijn pakketje toch voor de feestdagen binnen had. Echt super.

Hoi Claartje, fijn om te horen dat door onze inzet het pakketje alsnog voor de feestdagen binnen was. Fijne jaarwisseling!

Zeker doen!

Goede service.

Superblij met deze zeer positieve beoordeling, dankjewel! Wij vinden het belangrijk om onze klanten de service te geven die we zelf graag ontvangen.

Goede service en snelle levering.

Mijn ervaring is dat ik het nu erg makkelijk vind dat jullie zo dichtbij zitten en dat ik dus makkelijk naar jullie toe kan. Tevens de klantvriendelijke service is uitstekend.

Prima bedrjif

Krijg altijd netjes op tijd feedback voor vragen. Alles wordt netjes geleverd. Facturatie gaat prima.

Goed paginaoverzicht op website

Snelle en goede levering

geen

geen

Beste Wim, bedankt voor delen van jouw ervaring. Fijne dag nog!

Alles zeer goed!

Voordelige prijs, zeer vlotte bezorging en super verpakt.

Dankjewel voor deze geweldige review en veel plezier met uw aankoop! Het Easy4Office Team

Gewoon goed!

Voor ons bedrijf hebben ze alles wat we nodig hebben. Mocht ooit iets qua levering vertraging oplopen dan bieden ze op voorhand een uitstekend alternatief.

Dag Vincent, super om te horen dat ons ruime assortiment alles biedt wat jullie nodig hebben op kantoor. En dat onze pro-actieve houding bij het zoeken naar alternatieven gewaardeerd wordt. Dankjewel voor het delen van jouw ervaring, wij gaan zo door! Groetjes, Joanne

Over Quantore online

Quantore verzorgt al meer dan 100 jaar de inkoop en distributie van kantoorbenodigdheden voor bijna 450 zelfstandige kantoorvakhandels in Nederland en België. Er liggen meer dan 24.000 artikelen klaar voor verzending naar de kantoorvakhandel én naar hun klanten. Van pennen en papier tot aan warme dranken en schoonmaakproducten. We verwerken jaarlijks meer dan 5 miljoen orderregels. Dat is een drukte van belang!