Gewoon goed!

Voor ons bedrijf hebben ze alles wat we nodig hebben. Mocht ooit iets qua levering vertraging oplopen dan bieden ze op voorhand een uitstekend alternatief.

Dag Vincent, super om te horen dat ons ruime assortiment alles biedt wat jullie nodig hebben op kantoor. En dat onze pro-actieve houding bij het zoeken naar alternatieven gewaardeerd wordt. Dankjewel voor het delen van jouw ervaring, wij gaan zo door! Groetjes, Joanne

Producten ontvangen, alleen was de bezorging wat later dan beloofd door drukte. Wel snelle reactie ontvangen na mijn vraag waar het pakketje bleef.

Snel en heel uitbundig verpakt mak weliets minder karton

Mooie kwaliteit

Mooie laptop tas besteld en ontvangen op korte termijn. Tas is van goede kwaliteit en functioneel.

Beste Nanny, geweldig om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit en levertijd van jouw aankoop bij Easy4Office. Wij wensen je veel plezier van jouw nieuwe laptoptas! Groetjes, joanne

Vriendelijk

Ondanks dat het bestelde item niet meer voorradig was, ben ik super vriendelijk geholpen en blij met het item in een andere kleur!

Dag Renee, heel erg bedankt voor jouw positieve review. Prettig om te horen dat je vriendelijk geholpen bent en blij bent jouw bestelling. Fijne dag nog!

Ik heb potloden van Caran d'Ache besteld bij Easy4Office, door een promotie waren ze de goedkoopste op het web. Bovendien werd de doos zorgvuldig ingepakt, zodat de potloden zeker niet beschadigd konden toekomen. Het had een tijdje geduurd (een week) voor mijn bestelling aankwam, maar ik had een mail gestuurd met vraag wanneer mijn pakketje zou toekomen en de dag erna had ik reeds antwoord met waar de bestelling zich momenteel bevond. Super !

Dankjewel Lara, fijn dat je de moeite hebt gedaan om een een review te schrijven over jouw ervaring de goede service van Easy4Office. Wij wensen je veel plezier van de potloden van Caran d'Ache!

Easy4Office oké, Post.nl waardeloos.

Mijn ervaringen met Easy4Ofice zijn goed. Alleen ging het ditmaal mis met de bezorging. Hier kan Easy4Office niets aan doen. Zij hebben het pakketje keurig verzonden op dezelfde dag dat ik het besteld heb. Maar dankzij Post.nl is het meer dan een week "zoek" geweest. Zonder bericht geven ze het af bij Primera. Een mailtje of briefje in de bus was wel zo correct geweest. Stom toeval dat ik het pakketje kon onderscheppen voordat het door Primera werd teruggestuurd.

Beste Marianne, hartelijk dank voor jouw positieve reactie over de ervaringen met Easy4Office. Jammer inderdaad hoe de postbezorging is verlopen. Wellicht kan de postnl app je nog van dienst zijn. In deze app kan je alle poststukken zien die naar jouw huisadres onderweg zijn. Fijne dag nog! Joanne

Slechte service

Bestelling al tijd niet op voorraad. Oké geen probleem. Maar na lange tijd stuur ik een mail met bestelling annuleren. Geen reactie. Na bellen was het ineens opgestuurd. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik hem dan retour stuur omdat ik inmiddels via andere partij voorzien ben. Ik heb duidelijk de vraag gesteld qua retour sturen hoe of wat. Retourlabel of iets? Nee was niet nodig. Als u hem echt niet wil dan stuurt u het retour en als wij hem binnen hebben krijgt u bedrag retour. Maar terug sturen via de post kost 7,50...dus mail gestuurd hoe nu verder. En daar krijg ik geen antwoord op.

Beste Sylvia, wat vervelend via deze review te lezen dat je niet tevreden bent over onze service. Het klopt inderdaad dat de bestelde agendavulling niet op voorraad was. Over de langere levertijd hebben wij je een mail gestuurd, met de vraag of je daarop wilde wachten. Dat was geen probleem. Op 3 oktober was de agendavulling weer op voorraad en hebben wij deze dezelfde dag nog naar je opgestuurd. Op 4 oktober heb je ons gebeld omdat je geen bericht meer van ons ontvangen had als reactie op jouw mail met het annuleringsverzoek. Deze mail met annuleringsverzoek hebben wij niet ontvangen en daardoor ook geen reactie kunnen geven. Daarbij heb ik je ook verteld dat dit geen probleem voor ons is en dat je het product in inderdaad retour mag sturen. Hiervoor is inderdaad geen retourlabel nodig. Zodra het product in goede orde retour is ontvangen, wordt het aankoopbedrag inclusief retourkosten overgemaakt naar jouw rekening. Dit staat ook vermeld op de servicepagina 'Retouraanvraag' op onze webshop easy4office.nl. Wij vinden het jammer als onze communicatie niet helder genoeg is geweest. De afhandeling van de bestelling en de communicatie hebben wij met de beste intenties gedaan. En wij hopen dat je nog telefonisch contact met ons opneemt, zodat wij het nog op een positieve wijze kunnen afronden.

Goedemorgen Arjan, bedankt voor jouw positieve beoordeling en een fijne dag nog! Groetjes, Joanne

Heel goed geregeld

Goedemorgen meneer Dikker, dank u wel voor de mooie waardering. Weer een glimlach op ons gezicht door een tevreden klant. Fijne dag nog! Groetjes, Joanne

Bureau blad midden eiken

Ik heb een bureau blad besteld van 140x80 cm in de kleur midden eiken. Deze werd vrij snel geleverd door een extern bedrijf. Mooie kleur, alleen wel wat lastig te zien online.

Hoi Linda, dankjewel voor jouw positieve review. Wij wensen je veel plezier van jouw nieuwe bureaublad! Groetjes, Joanne

Goed verpakt, snel geleverd, goede prijs en mooi product

Beste Stephanie, hierbij laten we je graag weten dat we je zeer positieve review heel erg waarderen. Fijne dag nog!

Gewoon niets op aan te merken.

Zeer goed. Snelle levering en altijd meedenken voor de beste oplossingen, eventueel aanbevelen van alternatieve producten.

Hi Vincent, fijn dat je jouw waardering gedeeld hebt! Het meedenken in de beste oplossing voor jou en andere klanten is wat ons werk zo leuk maakt. Dus dat blijven we zeker altijd doen!

Heldere website

Hoi Willy, dankjewel voor jouw positieve review. Fijne dag nog!

Is goed

Spullen zijn snel geleverd. Bijna alles op voorraad.

Hi Marlene, fijn dat je de moeite hebt genomen om jouw waardering te delen en graag tot ziens bij Easy4Office!

Zorgvuldig en klantvriendelijk

1 balpenvulling was kapot,de andere dag had ik al een nieuwe.

Dag Peter, tijdens onze vakantieperiode heb jij deze mooie beoordeling over onze klantvriendelijkheid geplaatst. Hierbij wil ik je hartelijk danken voor de moeite die jij hebt genomen om jouw waardering te delen! Fijne dag nog!

Ik koop al jaren bij jullie, al toen jullie in Boxtel waren.

Ik koop al jaren bij jullie, al toen jullie in Boxtel waren.

Wat fijn dat je deze mooie review plaatst en ook al jaren bij ons koopt. Want terugkerende klanten zijn over het algemeen tevreden klanten. Wij zijn blij met deze positieve beoordeling en blijven onszelf graag verbeteren. En heb je tips waardoor wij je nog beter kunnen helpen, dan horen wij dat graag!

Snelle levering en goede service

Bestelling wordt bijna altijd de volgende werkdag geleverd en klopt altijd! Enige halve minpuntje is dat de site niet erg overzichtelijk is en je dus vaak moet zoeken naar het juiste artikel. Maar als dat gelukt is, loopt het uitstekend. Ook wil ik complimenten geven aan de dames van Easy4Office in Zaltbommel, 1 telefoontje en alles wordt voor je geregeld en dit geldt ook voor de gezellige ontvangst in de winkel.

Hoi, fijn dat jullie zo tevreden zijn over onze snelle levering van kantoorartikelen en onze afhaalservice van kantoorartikelen in Zaltbommel! Het minpuntje is terecht. Er wordt hard gewerkt aan de zoek- en filterfunctie binnen onze webshop. Het komende jaar gaat daar een flinke verbetering in komen. Bedankt voor deze beoordeling en een hele fijne dag nog! Het Easy4Office Team

Persoonlijk contact, goede service en snelle levering.

Dag Esther, dankjewel voor jouw review en dan ook nog een mooie 10! Fijne dag nog!

nvt

Top, super snelle service

Heel blij met de vouwtafel ✅

Beste Anita, jij blij met de vouwtafel en wij blij met een 10! Dankjewel voor jouw positieve reactie en lekker genieten van jouw vouwtafel met deze zonnige dagen!

Prima.

Product was zo goed verpakt dat zelfs Putin er geen deuk in zou krijgen.

Beste Erwin, Fijn om te horen dat mijn collega's het product deugdelijk verpakt hebben, zodat jij nu zorgeloos kan genieten. Bedankt voor jouw positieve reactie en een fijne dag nog!

Goed product , slordige verzending , matige communicatie

Niet even iets laten horen als het product vertraagd is en vervolgens erg slordig inpakken en wederom versturen zonder berichtje

Beste Rina, fijn dat je tevreden bent over het product. Ik ben blij met jouw feedback dat de verpakking en de communicatie rondom verzending beter had gekund. Wij gaan er mee aan de slag om te zorgen dat deze punten beter verlopen in de toekomst. Fijne dag nog!

Snelle levering Interstuhl kruk

Ik ben heel tevreden met mijn bestelling van een Interstuhl kruk: bij Easy4Office was deze het goedkoopst én op voorraad waardoor ik hem de volgende dag al geleverd kreeg. Ik kreeg alleen geen bericht dat hij verzonden was of een track en trace, maar dat was men misschien vergeten. Al met al een aanrader!

Hi Dafne, wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het product en onze levering. Het geautomatiseerd versturen van de track-and-trace code bij verzending vanuit ons eigen magazijn staat inderdaad nog op ons wensenlijstje. Wij wensen je nog heel veel plezier van de Interstuhl wiebelkruk! Groetjes, Joanne

Alles was uitstekend geregeld en verzorgd.

Valeton 9c 5301 VM Zaltbommel

Over Quantore online

Quantore verzorgt al meer dan 100 jaar de inkoop en distributie van kantoorbenodigdheden voor bijna 450 zelfstandige kantoorvakhandels in Nederland en België. Er liggen meer dan 24.000 artikelen klaar voor verzending naar de kantoorvakhandel én naar hun klanten. Van pennen en papier tot aan warme dranken en schoonmaakproducten. We verwerken jaarlijks meer dan 5 miljoen orderregels. Dat is een drukte van belang!