Alles was uitstekend geregeld en verzorgd.

Printer was op voorraad. Levering 1 dag na vestelling

Probleem opgelost

Opgelost

Prima service!

Prima service!

Perfecte service en prachtig materiaal.

Ook 1 week uitstel van levering naar België verloopt zonder enig probleem.

Top service, snel, lage prijzen gewoon super!

top bedrijf

Altijd vriendelijk en behulpzaam, snelle levering.

Precies wat ik zocht .

Ik was op zoek naar een artikel en zij hebben het ,en nog snel en correct geleverd.

Netjes verpakt en op tijd geleverd

Dankjewel Bart, fijn om te horen dat je goed geholpen bent!

Gekregen wat ik zocht, snel en door hen de suggestie gedaan dat het kon worden opgestuurd. Het verzoek om klantevaluatie bij iedere aankoop plus de reminders - hier en ook bij andere leveranciers - is echter veel en slaat een beetje door naar mijn beleving ( en dan ben ik als marketeer opgeleid. )

Dag Nanette, ik ben heel erg blij met jouw positieve review. Als marketeer begrijp je gelukkig ook het belang van reviews😉. Daarbij ben ik (ook marketeer opgeleid...) het helemaal met je eens dat we niet moeten doorslaan in het vragen van beoordelingen. Daarom kiezen wij bewust voor een algemene review over ons bedrijf en ontvangt een klant niet bij iedere bestelling opnieuw een review verzoek. Fijne dag nog!

Klantgericht

Andrea is een fantastische vrouw die alles doet om de klanten tevreden te houden.

Hele fijne service!

Ik had een vraag over een product en kreeg heel snel een volledig antwoord met meerdere productopties. Ook de levering was snel en netjes

Aanrader!

Vriendelijk personeel, goede producten, snelle levering en een uitstekende service. Absoluut een aanrader dus!

Dag Hanneke, wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service en onze mensen. Bedankt dat je het deelt! En we hopen nog op een lange en fijne samenwerking!

Makkelijk te bestellen en een snelle levering.

Prima Snel Vriendelijk Correct Goed product

Vriendelijk contact en Top Service

Vriendelijke mensen, denken met je mee en hebben nog gewoon ouderwets voorraad in het magazijn. Dus kan ik ook mijn kantoorartikelen ophalen.

Zeer prettige samenwerking.

Bestelling en levering van de kantoorartikelen verliep zeer goed. Alles volgens afgesproken tijd. Prettig contact gehad met klantenservice

leveren heel snel en goed

snelle en goede leveringen

Prima service kevering zoals afgesproken

Vriendelijk, behulpzaam, snelle service

Je wordt goed geholpen en geïnformeerd. Snelle leveringen. Als er iets niet goed is gegaan met de bestelling of dat nu de fout van de klant is of van easy4office maakt niet uit, het wordt altijd hersteld zonder problemen. Ook zijn ze erg vriendelijk.

Snelle en fijne organisatie voor al je kantoorartikelen

Easy4Office is een fijne organisatie voor al je kantoorartikelen. Van pen tot bureau, van cartridges tot papieren handdoekjes. Ze hebben een heel groot assortiment en leveren snel. Grote bestellingen zoals een flinke voorraad printpapier of meubilair komen ze zelf brengen met eigen chauffeur(s) en bezorgen ze zover mogelijk bij de kast waar het in gezet moet worden. Scheelt zelf weer een hoop gesjouw. Meubilair zoals bureaus monteren ze ook ter plekke. Erg prettig! Contact met de klantenservice is ook erg professioneel. Er wordt met je meegedacht naar eventuele vervangende producten als iets niet voorradig is. Wij bestellen dus graag en vaak bij deze partij voor ons kantoor en voor onze winkels.

Ruim assortiment, goede service en vriendelijke helpdesk.

Wij bestellen al jaren kantoorbenodigdheden bij Easy4Office. De artikelen zijn makkelijk te bestellen via de website. Ook telefonisch worden wij altijd vriendelijk geholpen wanneer wij een vraag hebben over een artikel of als er iets fout is gegaan met de levering.

Valeton 9c

5301 VM Zaltbommel

Over Quantore online

Quantore verzorgt al meer dan 100 jaar de inkoop en distributie van kantoorbenodigdheden voor bijna 450 zelfstandige kantoorvakhandels in Nederland en België. Er liggen meer dan 24.000 artikelen klaar voor verzending naar de kantoorvakhandel én naar hun klanten. Van pennen en papier tot aan warme dranken en schoonmaakproducten. We verwerken jaarlijks meer dan 5 miljoen orderregels. Dat is een drukte van belang!