Wat een top service en heel erg vriendelijk

Heb je voordelig witgoed nodig is dit het adres. Ze hebben voldoende staan dus keuze heb je zeker. Vriendelijk geholpen en ook het brengen/plaatsen was erg goed geregeld.

Goede levering

Prima waschmachine

Service zoals het hoort.

Super goede droogkast

Heel goede droogkast aan een zeer goede prijs. Prima Service

Snelle goede service

Snelle levering en een vriendelijke nette en goede service. Wasmachine is netjes op de 1ste verdieping geïnstalleerd en oude apparaat mee retour genomen. Voor ons zeker een reden voor evt andere aankopen bij jullie terug te komen.

Goede service en top producten

Top geregeld en doet het prima

Netjes gegaan via de site besteld en daarna contact opgenomen om de machine te leveren. Deze is netjes naar de 2e verdieping gebracht en onze oude machine ook netjes meegenomen. Voor ons een topper

Snelle goede service

Dezelfde dag nog geleverd en vriendelijke mensen.

Super ik raad het iederen aan

Mijn wasdroger was snel binnen

Mooie atag oven Magnetron werkt goed. De kabel moet nog nagestuurd worden.

Uitstekende service en heel vriendelijke mensen

Heel goede en correcte service!

Goede en snelle service. Monteur sloot wasmachine ook aan en nam de kapotte mee. Super service!

Verschrikkelijke services

Wij hebben een was en droog machine gekocht, nu deed hij het top voor een paar maanden, maar hij doet het op dit moment niet meer. Al meerdere keren proberen contact geprobeerd te maken, toen na veel mails en belletjes verder, namen ze een keer op. Afspraak gemaakt op een dinsdag, kon hij blijkbaar niet meer, zou de volgende dag komen. Meneer is niet op komen dagen, en sinds toen ook radio stilte... Niks meer van gehoord of gezien, echt belachelijk.

Goedemiddag, Ik kan op uw naam of E-mail adres niets terugvinden. Ook niet op Robin of Visser. Ook in onze app niet. Kunt u contact met ons opnemen.

vriendelijk en behulpzaam

altijd snelle levering, behulpzaam en vriendelijk

Snel geleverd en prima service

Refurbished wasmachine

Koop je een refurbished wasmachine werkt de pomp er niet van, moeilijk contact met hen op te nemen, er is iemand komen kijken maar heeft het probleem niet kunnen oplossen, belove´ ze de machine te komen vervangen met 1 welwerkend toestel en dan hoor je ze niet meer

Uitstekende service, vriendelijke en behulpzaam

Bezorging helemaal naar de andere kant van Nederland. Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Zeker aan te raden!

Perfect!

Aardige mannen die het brachten. Vriezer was ook mooi en werkt. Ze hebben deze netjes geplaatst. En de oude mee terug.

Goede service, goed product

Vroeg in de middag gebeld, eind van de middag al geleverd en geplaatst. Prima wasmachine voor een schappelijke prijs en garantie.

Goed zo doorgaan

correct en vriendelijk

zeer vriendelijk bij levering goede prijs geen minpunten

Goede service vriendelijke mensen snelle levering