Na lang wachten goed opgelost

Ik heb afgelopen maand 2 super mooie plantenhangers besteld bij Plantenhanger.com. Ze werden snel bezorgd en zagen er goed uit. Tot zover dus super positief! Helaas was één plantenhanger korter dan ik had verwacht, dus ik heb deze netjes retour gestuurd mét retourformulier. Ik hoorde echter niets, ook niet na het sturen van verschillende mailtjes. Pas na het plaatsen van een slechte review, kreeg ik een reactie van Plantenhanger.com! Inmiddels heb ik netjes geld terug gekregen en heb ik een andere plantenhanger besteld, welke binnen een dag werd bezorgd. Al met al ben ik heel blij met de plantenhangers, ook al laat de mailafhandeling wel wat te wensen over.

Super top!

Heel persoonlijk, heel goed, heel duurzaam. Echt een mooie specialist!

Mooie plantenhanger

Snel geleverd, goede kwaliteit.

Binnen 1 dag bezorgd, al kwam er niet een bevestigingsmail en ook geen verzendmail. Klantenservice is goed bereikbaar en de plantenhanger kwam keurig verpakt de volgende dag

Mooie hanger.

Makkelijk bestellen, leuke hangers.

Klantenservice

Mijn plantenhanger was de eerste keer niet geleverd door post.nl. Geen probleem vonden ze bij plantenhanger.nl, ze hebben mij alsnog 1 gestuurd. Het werd dit keer wel bezorgd. De plantenhanger ziet er prachtig uit! En het was heel mooi ingepakt, net een cadeautje. Wat een service! Grote dank

gans tevreden

snelle levering en mooie hangers.

Precies wat ik wilde

Bij het uitpakken werd ik al blij. De plant komt mooi uit in deze hanger.

Erg tevreden!

Gebruiksvriendelijke website met een hele leuke, andere, diversiteit aan plantenhangers. Gevonden wat ik voor ogen had. Super snelle levering ook nog! Kortom: top!

Hele mooie, kwalitatieve plantenhangers!

Snelle en correcte service. De plantenhangers zijn zeer mooi, heel mooi afgewerkt en goeie kwaliteit.

Over Plantenhanger.com

Plantenhanger.com is dé online specialist in plantenhangers en macramé DIY materialen van Nederland en België. Ben je op zoek naar een kant-en-klare plantenhanger of materialen om er zelf één te knopen? Wij hebben waar jij naar op zoek bent!