Snelle levering en goede service

Producten die ik besteld had waren snel geleverd, voor vragen wordt je goed en vriendelijk geholpen.

Snelle en correcte levering.

Goed product en snel en correct geleverd. Zoals het moet zijn.

zeer snelle levering en goede producten

overzichtelijke site met goede producten. snelle levering en fijn contact

Prima kwaliteit gecombineerd met een keurige service

Ik was op zoek naar nieuwe foam fronten voor mijn PA speakersystemen. De in de markt beschikbare producten zijn niet de meest ideale,te slap en te fijnmazig. Na een Google zoektocht bleek EKI 5585 Filterschuim 20 PPI exact datgene te zijn wat ik nodig had. Stevig en toch luchtig genoeg om het geluid goed door te laten. Laat zich ook prima verwerken en verlijmen.

Snel, vriendelijk en goede kwaliteit materiaal

Uitstekend kwaliteit met een snelle service en vriendelijke mensen.

ruim binnen de tijd geleverd die aangegeven is

Snel eenvoudig bestellen wat ik nodig heb.

goede service

Leveringen netjes op tijd en volgens afspraak

Product naar verwachting en snel geleverd

Het akoestische schuim dat ik nodig had werd snel geleverd. Via de website eenvoudig te configureren.

prima materialen en service voor de meest uiteenlopende toepassingen.

Voor een kunstproject in museum Flehite in Amersfoort moest ik op de door mij gemaakte replica Chinese tempel, van die typische Chinese, halfronde dakpannetjes plaatsen. Deze heb ik gemaakt van 10mm closed-cell foam wat ik in stroken/stukken sneed en vervolgens tot halfronde dakpannen vouwde en vastzette op het dak van de tempel. Zo ontstond een pannendak. Het resultaat is na het schilderen in oxidatiekleur verrassend echt en het project kreeg mede daardoor veel aandacht en lof in de media. The only limit is the size of your imagination...

Snel en kwalitatief super.

Vorige week heb ik iets besteld, eerst contact gehad met de klantenservice en toen samen gekeken naar de perfecte oplossing. Hier zijn we snel uitgekomen en toen was het product er al binnen een paar werkdagen. Ik ben echt zeer tevreden met de kwaliteit van het product en de snelheid waarmee het geleverd is. Gewoon super!

Gewoon top

Netjes geholpen

Ik had een probleem met de afdichting van mijn douchecabine, na contact met EKI is mij het juiste product aangeraden. Ik zou het echt iedereen aanraden!

Advies op maat gekregen!

Goede communicatie was van belang om mijn complexe bestelling succesvol te plaatsen. Super blij met het resultaat!

Fijn zaken doen

Voor een nieuw product had ik verschillende afdichtingsbandjes nodig in veel verschillende afmetingen. Was geen probleem en ik kreeg ze snel geleverd.

Goed geholpen om een keuze te kunnen maken uit het ruime assortiment!

Ik was op zoek naar een afdichtingsmateriaal voor mijn project. Binnen het grote assortiment van EKI was ik op zoek naar het juiste materiaal voor mijn toepassing. Dankzij hun duidelijke website en vriendelijke klantenservice heb ik het perfecte materiaal gevonden voor mijn project!