Super klantervaring

Ik schrijf niet vaak reviews, maar ik ben erg enthousiast over Qweeker. Een goed voorbeeld van top klantenservice. Ik had per abuis een niet groen blijvende haag besteld (haagbeuk). Gelukkig kon ik deze toch nog omruilen voor groenblijvende haag (Portugese Laurier). Super vriendelijk geholpen door Jelle. En ook leuk om tips over het verzorgen van de haag te ontvangen. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? positieve klantervaring
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? vriendelijk en top klantenservice

Het was oke

Boom was gelukkig in goeie conditie Hij was alleen ondersteboven geleverd waardoor alles onder het zand zat

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Noorse esdoorn
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? N.v.t.

mooie gezonde planten

prima goed uitziende planten. Altijd een gok online planten bestellen, maar deze zijn prima

Snelle reactie en levering, mooie bomen.

De communicatie verliep vlot en de afspraken zijn goed nagekomen. Mooie bomen voor een schappelijke prijs. De levering verliep ook vlot.

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Prettige ervaring en mooie bomen

Gewoon keurig

Levering van mijn bestelling keurig aangekomen. 3 krentenboompjes en 1 lijsterbes professioneel verpakt met duidelijke plantinstructies. Via de mail ook nog nuttige informatie en tips ontvangen. Heel tevreden. Koerier bracht de spullen niet op verzoek achterom in de tuin helaas, maar het is dan ook geen eigen vervoer van Qweeker zelf.

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Blijdschap
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Het loont de moeite om eens op hun site te kijken/vergelijken

Goede volle brede planten.

Netjes afgeleverd, ziet er goed uit en zijn lekker breed wat vaak ontbreekt bij kwekers.

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Ilex Aquafolium, Sorbus Aucuparia, Viburnum opulus, Euoynimus Europeaus, Acer Campestre, Rhamnus Frangula
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Goede volle brede planten, worden netjes afgeleverd en hebben de hoogte die gezegt word.

Zorgvuldig

Mijn bestelling kwam netjes verpakt en niet uitgedroogd aan

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Planten
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Als van toepassing

Snelle levering, struiken zagen er goed uit, en op de juiste plek neer gezet,

Ik was erg blij met de snelle levering en goede communicatie. Alles zag er goed uit en werd op de daar voorbestemde plek afgeleverd. Ik kon meteen aan de slag. Als ik het goed waarneem zijn de struiken goed aan het groeien.

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? laurierstruiken
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? zeker doen

De planten zijn fraai verpakt en in een zeer goede conditie aangekomen. Groter zelfs dan besteld! Kan niet beter, ga zo door.

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Mooie planten
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Aanbevolen

Positief bedrijf met goede producten en service

Mijn bestelling werd voorvoortvarend afgehandeld en ik [in de ochtend besteld] dezelfde dag nog afhalen. 2 uur later zat de bestelling in de grond ;)

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Taxus Baccata
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Betaal niet te veel en koop bij de Qweeker

Perfect verpakt!

De planten waren perfect verpakt en groter dan ik had verwacht. Ze staan nu een week in de tuin en slaan goed aan.

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? N.v.t.
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Doen, goede kwaliteit, snel en professioneel geleverd.

Snel en vriendelijk

Kleine haagje 5 stuks avond van te voren besteld en de volgende ochtend gelijk opgehaald. Duidelijke instructie mail gekregen hoe te planten. Ben zeer tevreden

goed tot zeer goed

zeer goede gezonde haagplanten, Portugese laurier.

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? N.v.t.

Mooie gezonde boom. Voldeed precies aaan mijn verwachtingen. Goede lengte en zorgvuldig verpakt.

goede en vlotte service

Zeer duidelijke website, en troef is dat je zelf kan afhalen waardoor je dure verzendkosten die een hogere kost als de planten zelf uitspaart. Ter plaatse ook zeer vriendelijk ontvangen en nuttig advies gekregen!

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? 2 gezonde beuken
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Zeker doen!

Eerste keer besteld bij Qweeker. 60 st Haagbeuk planten in pot kwamen keurig verpakt in dozen. Grond/kluit goed vochtig. Goede kwaliteit planten. Hoogte 30-50 cm besteld. Hoogte dichter bij 50 cm dan 30cm.

Geen klachten, prima bedrijf

Keurig

Keurige levering en bij het bestellen met vragen keurige en snelle reactie. Bestelde planten waren prachtig.

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Haagbeuk
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Zeker de moeite waard voor mooie kwaliteit.

zeer goed

Planten zagen er prima uit.

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? N.v.t.
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? doen

Mooie boompjes

Leuke groene boompjes mogen ontvangen! Alles volgens planning!

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Mooie groene tuin.
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Gewoon doen

Goede kwaliteit planten maar advies verkrijgen moeilijk

Planten zijn uitstekend Contact is vriendelijk Advies inwinnen is traag, kan niet bellen. Als dat mogelijk was het ik in één dag besteld, nu duurde het 5 dagen. Moest steeds op antwoord wachten. Dit is een groot probleem, zou daarom een volgende keer ergens anders gaan kijken.

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Ok
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Zie boven

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Snelle levering

Planten zien er prima uit. Snel leverbaar en een goede prijs.

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Een mooi erfafscheiding.
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Uitstekende keuze

Uitstekend wortelgoed

Een snelle offerte, een goed advies, snelle bestelling, en mazzel bij de (vroege) aflevering van het pallet zorgde samen voor een uitstekende ervaring. Het wortelgoed was ook van uitstekende kwaliteit.

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Een prachtige dubbele haagbeuk heg
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Laten bezorgen dag voordat je wilt planten

Fijne communicatie en levering.

Niks op aan te merken! Goede adviezen en mooie plantjes ontvangen

Goorbaan 9

4881 MH Zundert