Uitstekende service, snel, gemakkelijk

Zoals biven

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Mooie planten, die alvuutlopen
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Degelijke goede kwaliteit

Onwijs goede service

Erg blij met het resultaat. Fijne persoonlijke service!

Super mooie planten

De planten van Qweeker netjes ontvangen op in pallets, alle planten zijn volgens de afmetingen die we besteld hadden en mooi vol blad

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Een prachtige haag
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? N.v.t.

Geen

Geen, Het is mijn eerste aankoop en wacht op het resultaat van wat de Haag gaat doen maar ben niet zo bang dat het mis gaat.

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? N.v.t.
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Proberen waard

Mooi product en top levering

Product voldoet aan de verwachting. Goede communicatie over aflevermoment. Plant goed verpakt. Ipv verwachte twee dozen paste alles in 1 doos. Deel van de verzendkosten netjes terug gestort.

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Mooi planten

Uitstekende service en support

Helpdesk medewerker heeft mij volledig support verleend gedurende het proces van keuze maken en transport.

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Mooie kwaliteit planten op een snelle manier met de juiste begeleiding geleverd

Goede prijs, mooie bomen en struiken geleverd op de juiste dag.

Goed telefonisch te bereiken

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? een mooi jong bos
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? doe dat zeker

Goede en snelle levering.

Het werd snel geleverd en de boompjes zagen er netjes uit.

Alleen al het enthousiasme met alles wat met groen heeft te maken wat dit bedrijf presenteert In een woord geweldig

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? N.v.t.
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Doen

Perfecte service en snel geleverd, mooi met zorg ingepakt

Snelle levering van de beuken boompjes en met zorg ingepakt. Prima service. Bedankt!

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? N.v.t.
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Zeker doen goed geregeld!

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijk ontvangen en snel geholpen, met goed plantmateriaal

Makkelijk bestellen en nette levering

Goed regeld.

Goede beukjes / Goed geholpen / Op tijd geleverd

Allemaal prima.

Geweldig, fantastisch, vriendelijk, behulpzaam enz

Van mail verkeer tot telefoon gesprek het was allemaal fantastisch Een voorbeeld voor heel veel bedrijven

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Laurier heg

Snelle levering en mooie producten

Een ligusterhaag gekocht en dit voor een fijne prijs, makkelijk te bestellen met duidelijke uitleg hoe te planten. Product werd keurig verpakt afgeleverd en bij een vraag werd ik gelijk teruggebeld met duidelijke en vriendelijke uitleg. Ik raad Qweeker zeker aan !

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Een hele mooie voortuin en vertrouwen in een bedrijf!
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Niet overwegen gewoon doen!

Precies wat ik besteld had.

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Keurige boompjes

Heel goed en snel geleverd, en goed verpakt

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? N.v.t.
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Al gedaan

Snelle en vriendelijke service en goede producten

Netjes en goede kwaliteit tuinplanten, vriendelijke en snelle service

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Planten
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Erg goed, en goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle en goede service

Wij zijn erg tevreden. Wij hadden een paar vragen rondom onze bestelling qua verzorging. Het contact loopt erg goed via de mail, goede uitleg en goede service. Kan het zeker aanraden!

Prachtige struikjes!

We zijn heel tevreden, goed verpakt en op tijd ontvangen.

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? N.v.t.
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Wij kregen deze tip ook en wij bevelen jullie zeker aan!!

Duidelijke en snelle communicatie

Eerste keer dat ik hier planten besteld heb. Fijne, duidelijke en snelle communicatie. Handig dat je via de site kunt uitrekenen hoeveel planten je nodig hebt. Zeker een aanrader!

Snelle levering. Goede kwaliteit

Alles snel geregeld. Snelle bezorging

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? N.v.t.
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Halen

De planten zien er prachtig uit, zeer correct contact ook.

Ik ben erg netjes geholpen met mijn vragen. Ook kreeg ik na levering nog een klein gedbedrag retour omdat het pakket in 1 doos kon ipv in 2 dozen. Heel netjes dus. Ik heb haagplanten zonder pot besteld. De planten en de wortels zien er echt heel netjes uit. Nu nog zien of ze goed groeien ;)

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? mooie planten, een fijn gevoel
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? doen!

Geweldige groen contact

Alles aan de levering is prettig. Site, order, contact en nakomen van afspraken. Ook service en manier van communiceren

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Prachtig plantgoed in mijn tuin

Goorbaan 9 4881 MH Zundert