Geweldige groen contact

Alles aan de levering is prettig. Site, order, contact en nakomen van afspraken. Ook service en manier van communiceren

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Prachtig plantgoed in mijn tuin

goede kwaliteit, snel geleverd

Het bestellen gaat makkelijk, de website is duidelijk vormgegeven. Vanuit Qweeker is contact gelegd over een optimale aanplant (tijd van het jaar). De boompjes zijn netjes verpakt en ook weer goed uit te pakken. Bij de factuur en in de doos is een aanwijzing opgenomen over de aanplant en advies.

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Goed advies, een mooie rij taxusboompjes
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? goede keuze

Prima bezorgd. Prima ondersteuning

Zoals ik had verwacht

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? N.v.t.
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Prima geregeld!

Super levering van super haagplantjes.

Alles werd mooi afgeleverd op een pallet. Grondverbeteraar en de haagplantjes in perfecte staat ontvangen. Dit bedrijf is een echte aanrader en ga in de toekomst nog bij deze bestellen!!

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? N.v.t.
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Zeker hier uw bestelling plaatsen. Ook qua prijs!!!

Vlotte en zeer vriendelijke service

Wij hebben haagbeuk besteld. De bestelling liep vlot, onze vragen werden snel en vriendelijk beantwoord. Wij kozen ervoor om de planten zelf op te halen. Ook dat is vlot verlopen. Als we in de toekomst plantgoed nodig hebben, weten we waar we moeten zijn.

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? N.v.t.
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Doen!

Levering volgens afspraak, goede uitleg, informatie

Fijn contact met de klantenservice. Helder en duidelijk gecommuniceerd wanneer de levering zou zijn. Alles werd geleverd op de afgesproken dag door een vriendelijke bezorger. Alle planten waren in goede conditie, en aan de bovenmaat van de grootte die we hadden besteld. Al met al erg blij!

Keurig netjes geholpen.

Ondanks kleine hoeveelheid planten keurig netjes geholpen

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Goede kwaliteit planten voor een nette prijs
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Goed bedrijf en erg klantvriendelijk

. 10

Prima! Grote struiken met kale wortel goed verpakt. Leveringsproces ook goed te volgen.

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Boven verwachting

Prima struiken, 100% kwaliteit!

De struiken/boompjes hebben veel wortels, zaten prima verpakt en slaan goed aan. Prijs/kwaliteit zeer goed! Ook kreeg ik van te voren bericht wanneer het geleverd zou gaan worden en prima plantinstructies. Ik ben heel tevreden

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Goede struiken voor prima prijs

Zorgvuldig verpakt!

Bezorgdatum in overleg en netjes verpakt met planttips erbij. Helemaal tevreden.

Erg tevreden

Hazelnoot 60-100 cm blote wortel. Keurige plantjes met mooie wortel.

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? N.v.t.
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? N.v.t.

Planten zijn netjes bezorgd conform afspraak. Zagen er goed uit (goede maat/lengte). En dat voor een prima prijs.

Super blij met onze bestelling

Mooi verpakt en bij openen waren we heel blij met de bestelde struikjes alles volgens de adviezen in het water gezet en later in de tuin nu hoor ik ze groeien

Boven verwachting

Net plantgoed dat zeker aan de bovenkant van de bestelde maat zat, zeer goed verpakt en op afgesproken datum is geleverd. TOP

Uitstekende servicie .

Uitstekend proudukt van prima kwalijteid , en niet te duur.

• Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Erg betrouwbaar en eerlijk.

Helemaal goed

Goede communicatie en boompjes zien er goed uit

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Een mooie haag

Kwaliteit geleverde planten minder ,plantgoed berk.

Heb ook al eerder plantgoed berk besteld vond de kwaliteit van de vorige levering beter. zaten meer wortels en langere aan het plantgoed weet niet meer of er prijsverschil was ook de vorm van het nu geleverde plantgoed was niet even gelijk ook wat mis vormde planten geen rechte stam. ik geef jullie nog een kans bij mijn volgende bestelling maar gaan jullie in de toekomst deze kwaliteit , weer leveren zie ik de toekomst duister in.. ps De eerder geleverde planten in een zak zijn beter verpakt dan in de losse folie . planten liggen uit de verpakking heeft geen zin . m.v.g. B.Glazenborg.

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? N.v.t.

Hi B. Glazenborg, Wat jammer zeg, dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn! Ik heb het even nagekeken en het zijn planten die jaar na jaar op hetzelfde perceel van ons gekweekt zijn, op dezelfde manier. Het lijkt dus een kwestie van pech te zijn van een wat minder wortelgestel, excuses daarvoor! We gaan uiteraard de volgende keer ons best doen om weer de kwaliteit van de eerste levering te overtreffen! Wat betreft de verpakking, bedankt voor de tip - we gaan ermee aan de slag! Groene groet, Jelle

Vlot en goed geleverd zoals je kan verwachten

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Goede bomen
  • Wat zou je tegen anderen zeggen die overwegen om bij Qweeker planten te halen? Kopen

snel goed correct, zoals het hoort

ok

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? N.v.t.

Goed product, goede prijs, goed contact

Omdat het vroor in overleg de leverdatum aangepast. Prachtige planten voor weinig geld. Keurig geleverd op de afgesproken dag.

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? N.v.t.

Heel tevreden over het contact en de snelle reactie van de klantenservice bij vragen voorafgaand aan mijn bestelling. Bestelling zelf netjes geleverd op mijn voorkeursdatum en de planten waren goed verpakt. Niks op aan te merken!

top shop

Haag is netjes afgeleverd, we hadden voor 2 dozen verzendkosten betaald, maar het paste in 1 doos, keurig netjes deel terug gestort. Haag zag er netjes uit en mooi op lengte, blij mee.

Erg goed

Producten goed verpakt en levering op tijd.

• Wat heeft Qweeker je opgeleverd? Bomen en heester met blote wortel

Mooie planten, vlot geleverd met goed advies.

Goorbaan 9

4881 MH Zundert