Uitstekend !

Onverwachts geen functionerende internet aansluiting op mijn nieuwe locatie. “Tijdelijk zakelijk internet” bracht binnen ruim 24 uur na het eerste contact uitkomst. Prima signaal, probleemloos mijn afspraken voor video overleg (Teams) kunnen nakomen. Aanrader .

Werkt niet optimaal

Het is een prettige oplossing als je nog geen I ternetaansluiti g hebt. Helaas ervaar ik veel verbindingsproblemen en dan is het een kostbare oplossing voor iets dat niet optimaal werkt. Ook word je niet geïnformeerd als er werkzaamheden zijn bij de provider die de mogelijke verstoringen kunnen veroorzaken. Je wordt wel prettig geholpen door de medewerkers. Nu nog werkend internet!

Goede snelle service

Goede snelle service

Goede service en stabiel internet

Op een bouwplaats die voor een lange tijd bleef staan hadden we een stabielere internetverbinding nodig dan werken via een hotspot. Na een korte zoektocht uitgekomen bij Tijdelijk Zakelijk Internet. De apparatuur was snel geleverd en kant-en-klaar voor gebruik. Geen downtime gehad gedurende 9 maanden.

Tijdelijk gebruikt voor een woning van ons totdat de aansluiting gerealiseerd was, dit was een hele goede oplossing!

snel en goed

Prettige ervaring en mijn probleem was snel opgelost door tijdelijk zakelijk internet. Het is goede snelle oplossing ,maar vind het wel stevig aan de prijs.

Stabiele verbinding

Goede ervaring, ca. 3 à 4 maanden gebruik van gemaakt. Altijd een stabiele verbinding.

Perfecte oplossing!

Er wordt simpel en snel gehandeld vanuit Tijdelijke Internet. De router is een plug & play oplossing dus geen kennis of affiniteit van IT nodig! Ik zou dit iedereen aanraden als je tijdelijk (bijvoorbeeld bij een zakelijke verhuizing) Internet nodig hebt.

Super snel en betrouwbaar!

Een service als bij Tijdelijk Zakelijk Internet maak je zelden mee! Is het pakket aangekomen, is het gelukt met de installatie, ongevraagde extra service, fantastisch!

Snelle service voor een tijdelijk internetverbinding

Ik had voor een tijdelijke projectlocatie snel een goedwerkende internetverbinding nodig. Na een online zoekopdracht uitgvoerd te hebben bij Tijdelijk Zakelijk Internet terechtgekomen. Na aanvraag de apparatuur snel in ontvangst kunnen nemen. De gehele duur zonder problemen de internetverbinding kunnen gebruiken. Dus zeker aan te raden als er snel een tijdelijke internetverbinding benodigd is.

Supersnelle en zeer klantvriendelijke service

Supersnelle en zeer klantvriendelijke service. Apparatuur na 1 telefoontje direct in huis, stekker in stopcontact en: klaar, prima werkend internet.

Uitstekende dienstverlening en goed werkend product

We hadden snel een internet verbinding nodig. Via Google heb ik hen gevonden. Ze reageerden super snel en duidelijk. Een dag later had ik het pakket in huis, aansluiten was super simpel en het werkte direct.

Enorm snelle en goede service en het internet werkte geweldig!

Voor onze beurs in Parijs hebben wij gebruik gemaakt van Tijdelijk Zakelijk Internet. De communicatie was heel fijn en snel en het internet werkte geweldig. Volgend jaar zullen we hier zeker weer gebruik van maken!

Snel, duidelijk & het werkt meteen

Precies wat ik nodig had…snelle levering, plug in & go modem. Geen moeilijke aansluitingen etc maar werkt meteen dus was snel terug online. Dank voor de offerte op maat en flexibiliteit. Mvg uit Maastricht

Kundig advies, snelle levering en geen gedoe, top!

Top top top

Alleen maar goed, zeker aanrader.

Ik had tijdelijk wifi nodig voor e-mail, whatsapp en om films en documentaires te kijken. Allemaal heel goed gelukt van 'Tijdelijk Zakelijk Internet'. Toen ik voor het eerst belde met vragen werd mij alles duidelijk uitgelegd. De levering gebeurde erg snel en ook de betaalmethode was gemakkelijk (IDEAL). De wifi-box was uiterst eenvoudig in te stellen. Het was gewoon een kwestie van uitpakken en aansluiten. De instructies waren duidelijk. Er was een klein probleempje, maar toen ik belde, loste de klantenservice het meteen op. Ik kon mijn abonnement ook gemakkelijk verlengen. Het enige kleine puntje is dat op de website staat dat er geen borg gevraagd wordt terwijl ik 150 euro borg moest betalen (hoewel begrijpelijk dat aanbetaling vereist is). Het duurde even voordat de borg terug werd gestort, met enkele herinneringen maar ook dat ging goed. Ik ben echt blij met alles en zal zeker weer naar dit bedrijf als ik weer tijdelijk wifi nodig zou hebben. Ik raad dit bedrijf zeker aan iedereen aan! Ik ben helemaal happy :-)

Snelle service, duidelijke communicatie en heldere website

Veel dank! Wij zochten tijdelijk internet wat eenvoudig en op korte termijn geregeld kon worden, door de goede service van Tijdelijk Zakelijk Internet is dit gelukt. De communicatie was helder en er is snel geschakeld. Bedankt!

perfect systeem voor tijdelijk internet

Na de inschrijving werd ik gebeld om een en ander door te nemen, daarna werd het kastje opgestuurd. Deze werd de volgende dag al bezorgd. Ik hoefde alleen de stekker aan te sluiten en het kastje ging zelf alle instellingen doen. Na 3 minuten had ik een perfect en stabiel internet met redelijk hoge snelheid. Ik heb het tijdelijk internet 2 maanden gebruikt want toen had ik de bekabeling in orde voor de vaste internet aansluiting. Deze manier van internet kan ik iedereen aanraden die geen vaste aansluiting heeft of op een locatie zit waar geen bekabelde aansluiting mogelijk is. en de vergoeding voor onbeperkt gebruik is zeer redelijk.

Top Internet, Top Service, Aanrader!

Uitstekende ervaring met dit bedrijf, Unlimited is Unlimited en Supersnel Internet, Zeer tevreden! Mochten wij weer Tijdelijk Zakelijk Internet nodig hebben waar het vaste net niet snel kan worden aangesloten, komen we zeker terug bij dit bedrijf!

Goed geregeld !

goede ervaring, snel bereikbaar, goede service en duidelijke communicatie. tikkie aan de duurdere kant maar het werkte wel allemaal dat was het waard.

internet is binnen 1 dag geregeld.

internet is binnen 1 dag geregeld.

Goede Service

Goed internet en snelle en vriendelijke service

Tijdelijke WiFi op plek waar geen aansluitingen waren kon op zeer korte termijn geleverd worden en WiFi werkte super.

Super geholpen met het Internet!!!

Zat tijdelijk zonder internet en dit was de perfecte oplossing!