Super geholpen met het Internet!!!

Zat tijdelijk zonder internet en dit was de perfecte oplossing!

Prima en snel internet

Internet was zeer makkelijk te installeren, snel en probleemloos. Aanrader!

Goede service en idem wifi oplossing

Ze kunnen snel schakelen met een passende oplossing. De verkoopafdeling speelt hier een belangrijke rol in. De 4G/wifi modem bevalt ons erg goed.

Snelle levering, direct aangesloten

Wij hadden direct een zakelijke verbinding nodig. Binnen een dag opgeleverd door Tijdelijk Zakelijk Internet. Verbinding werkte meteen en geen storingen gehad of uitvallende verbindingen. Super geregeld.

Super Service!

Doordat onze glasvezel niet was aangesloten liepen wij bijna vast. Binnen 48 hadden wij een werkende 4g LTE router staan. Top service!

Super handig

Zo handig overal internet zonder gezeur

Prima geregeld

Prima en alles op tijd geregeld, het is alleen jammer dat het voor bedrijven is, ik denk als je dit ook voor particulieren kunt doen en dan betaalbaar maakt dat het een groot succes zal zijn .

Snel en betrouwbaar

Schakelen snel en zijn goed bereikbaar per telefoon en e-mail. Daardoor hadden we op tijd een werkende 4G-verbinding. De snelheid en betrouwbaarheid van de verbinding waren naar volle tevredenheid.

Goede ervaring

vriendelijke hulp en snel geregeld

Ik heb een paar maanden geleden internet gekocht hier en het hele systeem etc werkte goed.

Nog veel leren

Tijdelijk Zakelijk Internet is niet een apart bedrijf maar een dochter van Proviced. ze moeten nog een aantal stappen maken om voor de grote bouwbedrijven flexibel te werk te gaan maar ze zijn goed op weg om dit te bereiken.

Geweldige snelle oplossing voor ons WIFI probleem

Fijne communicatie, snelle reactie en super snel geregeld. Van A tot Z alle heel goed geregeld. En dankzij jullie oplossing hebben wij een geweldige dag gehad. Onze livestream liep gesmeerd.

uitstekend

goed contact tot laat in de avond en super geholpen ook in het weekend

prima service

goede service en kwaliteit

Snel geregeld

Altijd prettig contact met de medewerkers en alles snel geregeld!

werkte goed!

Snelle afhandeling van gemeld probleem

Fantastisch geholpen, niet hoeven wachten

Dezelfde dag al actie zodat we met de zaak meteen verder konden draaien. Probleem opgelost. Vr gr peter

De ultieme hulp

Perfecte backup voor zakelijk internet! We hebben met 15 personen zonder problemen kunnen werken en hebben de perfecte hulp gekregen in het geval van vragen.

Top!! Zeer tevreden

Tijdelijk zakelijk internet is een zeer betrouwbare partij. Zijn goed bereikbaar. Fijne klantenservice en snelle reactie. Lossen alles snel en adequaat op.

Veerpolder 2A 2361 KV Warmond