Geurstokjes ruiken erg lekker en ook nog lang!

Bodylotion komt slecht uit het flesje

Mooie producten, goede service, snel en netjes afgeleverd.

Ottima servicio ! Grazie

Erg tevreden . Prima service.

Persoonlijke aandacht

Het product was leuk verpakt en voorzien van een persoonlijk tekstje. Het product voldoet prima.

Super accuraat en snel

Neem gerust een kijkje op de site. Mooie kadootjes die niet overal al bent tegengekomen!

Prachtige producten

We hebben al een aantal keer besteld bij jullie en genieten van de mooie spullen. Het servies is mooi en maakt me vrolijk. Ook staan de placemats altijd prachtig. In de toekomst zullen we zeker nog vaker bestellen.

Top: snelle levering!

Al vele bestellingen geplaatst en altijd probleemloos geleverd en een persoonlijk kaartje erbij.

Goede service vlotte levering.

Online bestelling was snel geleverd. Alles was leuk ingepakt als een kadotje en dat was het ook. Enorm bedankt!

Goede service en mooi product ontvangen

Prima service direct reageren op vragen. Keurig bezorgd op tijdstip wat ik gevraagd had. Alles netjes ingepakt met persoonlijk kaartje erbij. Erg attent. En uiteraard erg blij met mijn bestelling.

Hier wil je heel graag iets bestellen !

De bestelde artikelen werden supersnel geleverd. Alles was mooi ingepakt met een stickertje er op en een kaartje erbij. Ook een kortingskaartje voor een volgende bestelling. Zoveel keus . Hier ga ik zeer zeker vaker leuke dingen. Bestellen.

Altijd een feestje!

Elke keer weer een feestje om het pakket te ontvangen. Website werkt super fijn, betaling gaat snel en het pakket is met heel veel zorg en persoonlijke aandacht ingepakt. Elke keer weer genieten als ik mijn pakket ontvang!

Super mooi servies

Alleen een grote teleurstelling als het servies een week later met 25% korting is

Super snelle levering van mijn mooie planken

Mijn borrelplanken werden snel geleverd. Ze zaten ingepakt als cadeautje, wat het extra speciaal maakte. Mooie kwaliteit, leuk kaartje erbij, TOP!

Fantastico

Zo fijn om een pakket van Taste of Puglia te ontvangen. Snelle levering, altijd een attent kaartje erbij deze keer zelfs een lief cadeautje. Echt complimenten ❤️

Heel snel de bestelde heerlijke olijfolie gekregen,ook nog ( ongevraagd) per stuk als cadeautje ingePakt zodat ik nu kant-en-klare pakketjes heb voor zn.

Heerlijke geurstokjes, snel geleverd

Taste of Puglia voor het eerst gekregen in een hotel in Puglia. Zo ontzettend lekker! En nu ook hier te verkrijgen. Je krijgt ze als een cadeautje geleverd met een persoonlijk kaartje erbij!

Snelle bezorging, mooi ingepakt (cadeaupakket) en een persoonlijk briefje erbij. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Top service en super klantvriendelijk

Taste of Puglia heeft net dat extra wat je graag wilt zien bij een webshop. De manier waarop zij omgaan met de klant is heel vriendelijk, zij nemen de moeite om jou als klant tevreden te stellen. Uitstekende service!

Helemaal prima

Heerlijke producten, goede kwaliteit en correct en snel bezorgd!

Mooie producten!

Heel handig om de producten uit Puglia zo te kunnen bestellen als ze niet in de koffer passen. Wij hadden de bestelling binnen enkele dagen in huis!

Heerlijke producten uit Puglia dicht bij

Mijn favo adres voor sciroppo di latte di mandorla. Maar ook mooie olijfolie. Sympathiek

Persoonlijke aandacht en extra service

Ik heb 15 aardenwerken Pumi besteld om cadeau te geven. Via een persoonlijk bericht via WA bleek dat de kleur die ik besteld had beperkt op voorraad was. We hebben toen een andere kleur uitgekozen. De volgende dag werd het keurig ingepakt in mooi cadeaupapier bezorgd. Toen bleek dat ik er één vergeten was te bestellen, ook dat werd keurig opgelost en de volgende dag had ik ook die laatste binnen. Top geregeld.

Fijne communicatie en erg snel geleverd. Ik heb de oliefles besteld en deze was erg goed ingepakt. Super blij mee!!

Echt een feestje om het pakketje uit te pakken!

Over Taste of Puglia

De beste en lekkerste producten uit Puglia. Slow food en slow design uit Puglia, gemaakt door de beste ambachtslieden die de regio heeft. Alles met de hand, aandacht én een hoop liefde gemaakt. Want in de hak van de laars worden tradities in ere gehouden en staat kwaliteit boven kwantiteit. En dat proef je! Creëer Your Italian Moment – gewoon heerlijk thuis.