Heerlijke producten uit Puglia

De pasta’s en olijfolie zijn zeer lekker !!! Ook is de levering op tijd!

Kwaliteit v producten en geweldige service

Zeer klantgericht en -vriendelijk en, als nodig goede nazorg. Producten zijn van goede kwaliteit en dat proef je

Snel en met de grootste zorg verpakt en verzonden

Superleuk en vriendelijk

Mooie olieflessen gekocht en olijfolie. Olijfolie is heel lekker! Hanneke is heel vriendelijk en denkt mee. Pasta was ook heel lekker.

Snel kwaliteit top

Heel mooi service Top kwaliteit dikke 10 +++++

Leuke cadeautips.

Geweldige service

Na het ontvangen van een verkeerd product hebben ze kosteloos een nieuwe opgestuurd en de verkeerde hoeft niet retour. Geweldige service

Mooie spullen

De heerlijke Italiaanse spullen zijn leuk ingepakt en snel geleverd.

Snelle, goede service, prachtig product en super verpakt!

Service heel erg goed

Service uitstekend

Snelle levering en uitzonderlijk goed verpakt

Onwijs mooi en netjes verpakt!

Snel contact

Het contact gaat snel en soepel. Het cadeau was heel mooi ingepakt!

Top!!

Servies geel is geweldig. Levering en (persoonlijk) contact is snel en goed. Ik ben super tevreden.

Heel fijn

Snelle levering, leuk kaartje. Helemaal prima

Mooi servies en super snelle levering

Het grote servies dat ik bestelde had helaas twee borden (midden in de verpakking) die gebroken waren. Twee dagen later werden twee nieuwe bezorgd, samen met een extra flesje olijfolie. Super leuk! Ik heet weliswaar geen ‘Hans’ maar ben een hele blije klant! Guus

Vlotte levering van mooie producten.

De laatste weken heb ik twee keer een bestelling gedaan. Fijne en leuke spulletjes uit Puglia, die vlot geleverd worden. Als je wilt, worden ze mooi ingepakt, zodat je cadeautje kant en klaar is. Maar...ik heb ook mijzelf verwend, met de heerlijke huidolie bijvoirbeeld. Een aanrader!

Prima verzorgd pakket met een gezellig kaartje erbij!!

Prima verzorgd en op tijd geleverd! Mooi ingepakt voor de kerst met een gezellig kaartje erbij :-))

mooie producten

Mooie producten, behulpzaam, goed verpakt.

Super snell verzending

Snelle reactie op mn vraag. Snelle verzending en leuk ingepakt voor xmas.

Snel en goed verzonden.

Mijn bestelling is erg snel verzonden en ontvangen en was goed verpakt (het ging om een breekbaar item). Ik had er niet voor gekozen om de item als cadeautje ingepakt te hebben, maar dit was wel het geval. Mij kwam dit heel goed uit zo voor de kerstdagen!

Het artikel is heel goed aangeleverd en zeer zorgvuldig ingepakt en bovendien voorzien van mooi pakpapier . Inhoud nog niet kunnen bekijken want het is een kerstkado.

Prachtig en snel

De oliefles was prachtig en met zorg ingepakt. Het was een cadeautje en was geweldig om het zo te kunnen geven!!

Mooi verpakt

Ik ben niet goed met inpakken. Dat doen jullie fantastisch! Dank

Unieke producten. Uitstekend verzonden, geen kans op breuk. Met persoonlijke aandacht ingepakt. Aanrader!

Over Taste of Puglia

De beste en lekkerste producten uit Puglia. Slow food en slow design uit Puglia, gemaakt door de beste ambachtslieden die de regio heeft. Alles met de hand, aandacht én een hoop liefde gemaakt. Want in de hak van de laars worden tradities in ere gehouden en staat kwaliteit boven kwantiteit. En dat proef je! Creëer Your Italian Moment – gewoon heerlijk thuis.