Snelle levering, alles mooi ingepakt met persoonlijk briefje erbij

Snelle levering leuk product!!!

Diverse keren wat besteld Altijd snel , mooi ingepakt en lief kaartje Met liefde gedaan

Prachtige spullen en super service!

Wat hebben de dames van Taste of Puglia toch altijd prachtige spullen! De kwaliteit is ook super. Het is een feestje om thuis uit te pakken, alles is helemaal mooi ingepakt en voelt heel persoonlijk. Een dikke vette aanrader!

Top service!!

Alles verliep snel en zoals aangegeven staat op de website. Snelle en duidelijke antwoorden op mijn vragen. Gewoon top!! Keep up the good work...

Prima webwinkel

Mooie spullen. Snelle levering met persoonlijke boodschap!

Prachtige producten, snelle levering, mooi ingepakt met persoonlijk bericht .

Altijd behulpzaam, snel antwoord, super snelle levering. Heel blij met al mijn spetterservies en heerlijke olijfolie.

Beetje terug in Puglia met deze lekkere producten!

Zeer persoonlijke benadering

Alle producten die ik besteld heb waren gezellig ingepakt, er zat een persoonlijk kaartje bij. Servies is prachtig. En op vragen die online gesteld worden, worden snel en vriendelijk beantwoord.

Geweldige producten en geweldige service

De producten zijn allemaal zo mooi dat ik er helemaal hebberig van word. Alles wordt heel goed ingepakt als het verzonden wordt en de levering is zo snel. Ik heb m’n kerstkadootjes al binnen.

Supermooie spullen ontvangen. Een schattig olieflesje en schaaltjes. Joëlle is heel vriendelijk. Spullen waren ook nog eens mooi als kado ingepakt zodat uitpakken een feestje was. Persoonlijk geschreven kaartje erbij, TOP!

Persoonlijke touch

Mooie spullen vriendelijke service nummer

Mooie producten en goed verpakt

Snelle correcte levering met n lief kaart

Aantrekkelijke producten voor jezelf of om cadeau te geven.

Diverse leuke en unieke producten vind ik bij Taste of Puglia. Ben ik op zoek naar een cadeau, dan kijk ik altijd even op deze website. Het bestelproces verloopt vlot, er is snelle levering en het bestelde ontvang je altijd met een persoonlijk geschreven kaartje erbij. Hoe leuk is dat. Gevraagd of het mogelijk was het als cadeautje ingepakt te ontvangen en inderdaad was dat mooi gedaan. Een aanrader, deze webshop!

Super snelle levering en uitstekend product

Wat kreeg ik een super mooi servies binnen. En alles met zorg ingepakt. Het was echt een kadootje aan mezelf. En echt een uitstekende service. Love it!!

Het ontvangen van mijn bestelling was een feestje. Alle artikelen met liefde ingepakt, handgeschreven kaartje erbij en een vraag die ik achteraf nog per mail stelde werd gelijk duidelijk beantwoord! Heel tevreden.

Alleen maar goed

Heerlijke producten van zeer goede kwaliteit. Heel goede service en klantvriendelijk, en een persoonlijke benadering. Enig minpuntje: er zit (erg veel) piepschuimplastic in de verpakking.

Altijd tevreden!

Prachtige website, goede communicatie en mijn bestellingen zijn altijd snel binnen. ❤️

Wel snel geleverd maar….

Op tijd geleverd, Maar een verbeterpunt zou zijn, dat als je een klein schenk tuitje voor op een olie fles opstuurt, het niet in een grote (lege) doos hoeft. En dan 6.95 bezorgkosten betalen. Het kan makkelijk in de brievenbus! En zijn de kosten even duur als het dopje zelf ;)

Ciao Wendy, Grazie mille voor je feedback. Wij hebben hier direct een wijziging in gemaakt op onze webshop, want dit kan zeker anders! Jammer dat je ons hier geen mail of bericht over hebt gestuurd, dan hadden we dit graag op een andere manier op kunnen lossen! Dit mag uiteraard alsnog. Cari saluti, Hanneke & Joelle Taste of Puglia

Top!!!

Mooie producten en zorgvuldig verpakt. Snelle levering!

Snelle levering en super verpakt

Prachtige bakjes, snel verstuurd een goed verpakt

Top!! Netjes ingepakt en super lief kaartje erbij

Super !

Snelle levering , producten zijn mooi verpakt en er zit een leuk bedankkaartje bij .

Over Taste of Puglia

De beste en lekkerste producten uit Puglia. Slow food en slow design uit Puglia, gemaakt door de beste ambachtslieden die de regio heeft. Alles met de hand, aandacht én een hoop liefde gemaakt. Want in de hak van de laars worden tradities in ere gehouden en staat kwaliteit boven kwantiteit. En dat proef je! Creëer Your Italian Moment – gewoon heerlijk thuis.