Top!! Netjes ingepakt en super lief kaartje erbij

Super !

Snelle levering , producten zijn mooi verpakt en er zit een leuk bedankkaartje bij .

Netjes verpakt...communicatie goed Ben tevreden

Snel zorgzaam warm

Top producten, snelle levering

Mooi product, super verzorgd

Mooie producten, snelle levering

Mooie ervaring

Als heel persoonlijk, het wordt met de hand ingepakt en een handgeschreven kaart erbij toevoegen zie ik als persoonlijk. . En daarnaast zoals afgesproken bestellen en volgende dag in huis. Groet Sjaak

Snelle levering, mooie borden. Helaas 1 bord kapot bij levering maar binnen paar dagen alweer een nieuwe toegestuurd

Bellissimo

Ik had een oliefles besteld omdat ik die zo mooi vond, maar toen die binnen kwam was ik er nog blijer mee dan ik had gedacht. Wat een onwijs mooie oliefles! Een eyecatcher in de keuken. De olie en de pasta moet ik nog testen maar ook erg benieuwd naar.

Mooie fles van goede kwaliteit. Snel geleverd.

Mooie fles van goede kwaliteit. Snel geleverd.

Prachtige producten, snelle en vriendelijke service

Producten zijn stuk voor stuk originele items uit Puglia. Heerlijke producten voor in de keuken. Met zorg ingepakt en verstuurd. Altijd fijn contact en betaalbaar!

Ik heb borden en bekers besteld deze zijn prachtig! Echt een aanrader.

Heel goed!

Snelle levering ondanks jullie vakantie. Zorgvuldig en met liefde ingepakt! Erg blij mee!

heel er goed

bestelling geplaatst, binnen een paar dagen in huis en heel leuk ingepakt. Leuk om dat wat ik besteld heb kado te geven aan mijn kleindochter. Hartelijk bedankt

Mooie producten met een persoonlijke noot gebracht.

Ik had een aantal producten en alles was mooi ingepakt, waardoor het een feestje was om alles uit te pakken. In het echt was alles nog mooier en ik ben erg blij met mijn snel geleverde spullen.

snelle levering en goed verpakt

spullen worden goed verpakt tegen breken

Mijn pakket kwam super leuk verpakt thuis aan, heel verzorgd & moeite in gestoken. De klantenservice en bereikbaarheid is eveneens top. De instagram tips op jullie account hebben me overhaald om het boek te kopen & wauw ik kan niet wachten om naar Puglia te reizen!

Correcte afwerking van mijn bestelling.

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop ontbijtborden en kopjes beige/groen gestippeld uit Puglia. Zowel verpakking als verzending verliep perfect. Inclusief persoonlijk vriendelijk dankbriefje. Ik ben een zeer tevreden klant.

Heel persoonlijk!

Erg onder de indruk over de zorg die is besteed aan het inpakken en het persoonlijke kaartje. Dat maakt echt het verschil.

Superblij en supermooi

Ik ben zo blij met het geel witte servies. De spullen die ik online had besteld, heb ik in Ridderkerk opgehaald zodat ik nog even verder kon kijken naar alle andere spulletjes. Meteen nog meer dingen meegenomen. Je wordt er zo leuk geholpen en je kunt zien dat alles handgemaakt is. Geen een stuk ziet er hetzelfde uit. Goede kwaliteit en het staat zo mooi in mijn keuken. Terwijl ik dit schrijf, heb ik alweer een nieuwe bestelling geplaatst. Ik kan niet wachten tot dit kadootje binnenkomt.

Vlotte, snelle en persoonlijke service

Vlotte, snelle en persoonlijke service

Mooie producten en goede service

De producten van Taste of Puglia zijn van goede kwaliteit. Ik ben erg blij met mijn bestelling. Helaas werd één van de kopjes gebroken geleverd, maar na één mail met het bedrijf werd er zonder moeite een nieuw kopje opgestuurd. Fijn, zulke goede en snelle service.

Helemaal top!!!

Mooi produkt supersnel geleverd

Dichtbij

Product alleen daar te verkrijgen en dichtbij waar wij wonen.

Prachtige spullen en lieve eigenaren

De titel zegt genoeg. Fraaie Italiaanse producten en zeer fijne mensen achter het merk. We blijven hier maar terugkomen

Rijksstraatweg 30 A 2988 BJ Ridderkerk

06 23082812

Over Taste of Puglia

De beste en lekkerste producten uit Puglia. Slow food en slow design uit Puglia, gemaakt door de beste ambachtslieden die de regio heeft. Alles met de hand, aandacht én een hoop liefde gemaakt. Want in de hak van de laars worden tradities in ere gehouden en staat kwaliteit boven kwantiteit. En dat proef je! Creëer Your Italian Moment – gewoon heerlijk thuis.