Helemaal top!!!

Mooi produkt supersnel geleverd

Dichtbij

Product alleen daar te verkrijgen en dichtbij waar wij wonen.

Prachtige spullen en lieve eigenaren

De titel zegt genoeg. Fraaie Italiaanse producten en zeer fijne mensen achter het merk. We blijven hier maar terugkomen

Goed ingepakt en mooi visitekaartje erbij.

Prima, goed beschermd ingepakt en in leuk kado papier.

Mooie producten, snelle en zorgvuldige levering

Klantvriendelijk

Goede service en mooie producten

Goede service en mooie producten. Snel antwoord en fijn dat het opgehaald kon worden. De olijffles is erg mooi.

Super aardig, mooie spullen

Goede site, mooie spullen, aardig, mooi verpakt

Mooie producten, uitstekende service

Mooie olieflessen die ook nog netjes als cadeau zijn ingepakt. Meer dan tevreden! Grazie!

Authentiek assortiment uit Puglia en prachtig servies. Snelle levering met persoonlijke aandacht. Zeer goed verzorgd. Een feestje om een pakket te ontvangen.

Top service snel en persoonlijk!!

Snel Accuraat Persoonlijk

Voldoet volledig aan verwachting met persoonlijke boodschap erbij:Top

Net terug uit Puglia, wilde ik een cadeautje voor vrienden kopen. Het werd snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen. Ik werd blij van het persoonlijke kaartje erbij. Het is net dat kleine beetje extra.

Mooie producten

Vlug geleverd en heel goed verpakt.

top

heel vlugge levering, top producten en daarbovenop nog eens mooi verpakt!

Mooie producten

Interessante webwinkel met mooie producten uit en over deze mooie provincie in Italie.

Mooie producten, met aandacht verpakt en snel geleverd!

Gevarieerd assortiment met originele producten. Ook heel leuk om kado te geven!

Snelle levering met persoonlijke aandacht en liefde de voor de mooie producten uit Puglia.

Prachtige producten en hele fijne en betrouwbare service

Ik ben enorm blij met het mooie aardewerk! Een feestje om dit te mogen ontvangen! Goed verpakt en net een leuke persoonlijke noot. Kortom, waarom zou je niets kopen bij deze leuke webshop? Je kan met een gerust hart je bestelling plaatsen!

superleuk pasticciotto pakket!

De smaak van Puglia....dat was het, heerlijk! Ik vond alleen het aantal pasticciotti dat je uit het recept kon halen niet heel duidelijk. En omdat er 6 bakjes bij zaten ging ik ervan uit dat er zoveel uit gingen. Maar in heel lichtgrijs stond er ergens op het recept dat het voor 10-12 stuks was. Dat zag ik pas toen ik al halverwege was en bedacht dat het wel erg veel deeg was. Maar, het pakket is superleuk ingepakt. Ook leuk om als kadootje te geven, de levering snel en netjes. Dus zeker een aanrader! En man en kids vonden ze heerlijk, smaakt als vakantie zeiden ze!

Super verzorgde levering

Ik ervaar de producten als van zeer mooie kwaliteit, origineel en verrassend. Daarnaast laten zij regelmatig zien met hoeveel liefde het wordt gemaakt in Puglia. Beter kan niet.

Liefdevol en mooi

Na een supersnelle reactie op een vraag die ik had, waren de producten makkelijk besteld. Binnen no time had ik een bericht dat het verzonden was en de volgende dag kwam het pakket al binnen. Goed beschermd in een doos zaten daar de producten, als ware cadeautjes ingepakt. Wat een feest! Hartelijk dank voor de mooie producten en jullie liefdevolle omgang met klanten!!

Verrassend

Snel geleverd en met veel zorg en aandacht verpakt. Heel goed gedaan!

Geweldig!!

Snelle service, zeer goed & veilig verpakt waardoor het servies heel aankomt en servies is van top kwaliteit! We zijn er blij mee!

Ontzettend goed, reuze blij mee!

We waren in Puglia op vakantie geweest en meermaals verlangden we terug naar die vakantie. Taste of Puglia biedt alle producten die die wens vervullen. Ik heb het als cadeau gegeven en het kon niet beter. Er wordt een persoonlijk berichtje bij gestopt, het is ontzettend leuk verpakt en super leuk gedaan. Ik kan het iedereen aanraden! Nu kijk ik erg uit naar het uitproberen van de bakproducten!

Snelle levering, super levering, persoonlijke aanpak.

prima verzorgd

Het product was een ruime tijd niet lever baar , dus ik had mijn email achter gelaten , totaal niet meer aangedacht, En toen ineens kreeg ik de mail dat mijn gewenste vormpjes weer binnen waren ,. hoe leuk ,ik heb ze gelijk besteld en met een dag of twee had ik ze binnen ,met een leuk kaartje erbij. dat doet altijd goed. echt Taste of Puglia is zeker aan te raden

Rijksstraatweg 30 A

2988 BJ Ridderkerk

06 23082812

Over Taste of Puglia

De beste en lekkerste producten uit Puglia. Slow food en slow design uit Puglia, gemaakt door de beste ambachtslieden die de regio heeft. Alles met de hand, aandacht én een hoop liefde gemaakt. Want in de hak van de laars worden tradities in ere gehouden en staat kwaliteit boven kwantiteit. En dat proef je! Creëer Your Italian Moment – gewoon heerlijk thuis.